User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 08:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tv-sarja dvd:lle?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tv-sarja DVD:lle?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tartsu
Suspended due to non-functional email address
_
2. tammikuuta 2007 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt ällistyttää. Minulla on kovalevyllä tv-sarja,12 osaa ja AVI-muodossa. Nyt ne täytyisi tunkea yksikerroksiselle DVD-lle,ja mieluummin enemmän kuin 2 osaa per levy. Miten ihmeessä tämän polton voi hoitaa järkevästi? Käytössä on Nero ja CyperLink Power Producer. Jos lataan tuon DVD-shrinkin, voinko pakata sillä JO valmiiksi kovalevyllä olevaa tavaraa? Luulin hommaa tosiaan helpommaksi.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
2. tammikuuta 2007 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa nyt pari ohjelmaa millä onnistuu.
FilmMachine: http://www.nefernetti.com/filmmachine.htm
ConvertXtoDVD : http://www.nefernetti.com/divx-xvid-dvd_lle.htm
ja tuolla lisää aiheesta, http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/281860

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
tartsu
_
3. tammikuuta 2007 @ 03:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos paljon. Kokeilen heti kun tästä kotio pääsen.
Tiltu
Newbie
_
3. tammikuuta 2007 @ 06:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on samantapainen ongelma. Olen yrittänyt polttaa tv-sarjasta DVD:tä huonolla menestyksellä. Tietokoneista en ymmärrä juuri mitään, mutta olen yrittänyt tavata noita ohjeita heikolla menestyksellä. Minulla on Nero ja liuta muita ohjelmia, joita olen ladannut miloin minkäkin ohjeen mukaan... Olen tuolla DivxToDVD:llä polttanut jonkun leffan, mutta kun siinä on se vesileima... Sitten latasin ton FilmMachinen, joka vaikuttikin ihan helpolta käyttää, kunnes se rupesi ensin herjaamaan, että tarvittava levytila voi olla liian pieni, haluatko silti jatkaa? (vaikka päätin ensin kokeilla vain kahdella 43min. jaksolla),Jees. Seuraavaksi se ilmoittaakin että:

Exeption EFCreate Error in module The Film Machine.exe at 00028 A 07. Cannot create file D:\ ..... Käyttö estetty.

Kyllä sylettää. Osaisko joku ystävällinen neuvoa naisihmistä, missä mättää. Asensin ton Fucking FilmMachinenkin kahteen kertaan.
jorkku_
_
3. tammikuuta 2007 @ 07:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on myös ongelmia tuon ConvertXtoDVD:n kanssa eli kun yritän lisätä elokuvaan tekstitystä, ohjelma sanoo ettei se tue tekstiformaattia tai se on tyhjä. Tekstit ovat muodossa .sub eli tulisiko käyttää jotain toista muotoa vai mitä?
tartsu
_
3. tammikuuta 2007 @ 07:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mikä vesileima? Näkyykö se siis koko ajan? Voi ei...kun näitä viesiketjuja on selaillut niin tulee kyllä epätoivoinen olo. Miten voi olla että kukaan ei tee ohjelmaa joka hoitaa homman oikeasti hyvin ja helposti? Paljonkehuttu Nero oli minulle kyllä suuri pettymys. Siis kuinka vaikeaa voi olla siirtää kovalevyltä tavarat dvd-levylle, ei huvittaisi siitä läppäriltäkään katsella. Jos olisi sellaine sarja joka Suomesta olisi ostettavissa niin jo ostaisin, vähemmällä pääsisi.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
3. tammikuuta 2007 @ 08:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Tekstit ovat muodossa .sub eli tulisiko käyttää jotain toista muotoa vai mitä?

Tekstit pitää olla .srt muodossa,sitten tunnistaa tekstit.

- God Hates Us All -
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
3. tammikuuta 2007 @ 08:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Siis mikä vesileima? Näkyykö se siis koko ajan?

Näkyy.Kokeile FilmMachinea,hieman hitaampi mutta ei tule leimaa.Itse käyttänyt tuota FM:ää hyvällä menestyksellä.Huolehdi että kovalevy tilaa on vapaana,paljon.

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. tammikuuta 2007 @ 09:45

MissBlue
Senior Member

3 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2007 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäli tuotokseen ei tarvitse liittää mitään irrallisia tekstityksiä, niin homma on Nerolla kyllä naurettavan helppo. Nero Vision auki, valitaan luotavaksi DVD-levy, lisätään halutut filmipätkät (myös avit kelpaa), luodaan valikot ja pistetään homma käyntiin. Nero itse aina kertoo, kun laatua pitää tiputtaa, jotta valitut pätkät sopivat levylle. Käytännössä ei kyllä kannata yli kuutta jaksoa alkaa yhdelle yksikerroslevylle arkistoimaan, alkaa kuvanlaatu kärsiä jo aika ikävästi.
Tekstien kanssa en valitettavasti osaa auttaa, koska itse en moisia koskaan liitä, kun omat polttoni ovat rajoittuneet amerikkalaisiin tai englantilaisiin sarjoihin.
tartsu
_
3. tammikuuta 2007 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sen verran neroa kokeilin, että se ei suostunut edes kolmea jaksoa laittamaan yhdelle levylle. Vihoviimeisenä temppuna se lukitsi dvd-kelkan niin etten saanut levyä ulos muuta kuin sammuttamalla koneen (tätä ei ole tapahtunut koskaan ennemmin). Olen saanut Neron vasta hiljan, ja sitä ennen käyttänyt erinäisiä ilmaisohjelmia ja todennut ne paremmiksi mutta kukin makunsa mukaan. Nyt yritän hoitaa hommaa Final Burnerilla, joka juuri parhaillaan muuntaa koko höskää johonkin muotoon ja on tehnyt sitä viimeiset viisi tuntia...ehkä tästä vielä jotain tulee. Onneksi ei tosiaan tekstityksiä tarvi värkkäillä. Jos tämä ei onnaa, niin sitten kokeillaan Film Machinea.
jorkku_
_
3. tammikuuta 2007 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Latasin tuon filmmachinen ja pistin neljä jaksoa yhtä sarjaa+tekstit tulemaan. Onkohan täs jotain häikkää ku tää on nyt viis tuntia tätä jyystäny ja total progress on vasta 30%?
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
3. tammikuuta 2007 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Latasin tuon filmmachinen ja pistin neljä jaksoa yhtä sarjaa+tekstit tulemaan. Onkohan täs jotain häikkää ku tää on nyt viis tuntia tätä jyystäny ja total progress on vasta 30%?

Ei ole häikkää mutta kuten sanoin,hitaampi.Varsinkin kun tekstit tulevat kuvioihin mukaan.Joten odottele rauhassa ja anna koneen jauhaa.Muutamia tunteja saat varata aikaa per/levy.

- God Hates Us All -
Mainos
_
__

_
tartsu
_
4. tammikuuta 2007 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pyydän nöyrimmästi anteeksi että ikinä moitin Neroa. Minulla olikin kuutonen ja se piti päivittää. Nyt sain kauniisti neljä jaksoa yhdelle levylle, ja vaikka tämäkin homma näyttää kestävän aika kauan niin kestäköön! Ai niin, Final Burner alkoi tehdä koko ajan jotain erroria että en kauheasti suosittele kenellekkään.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tv-sarja dvd:lle?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy