User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.7.2025 / 18:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ongelmia club 3d x800 kortin kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia Club 3D x800 kortin kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hapitsu
Suspended due to non-functional email address
_
3. tammikuuta 2007 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on Club 3D x800RX 256 (agp) kortti. Ongelmana on se että kone tunnistaa kortin x800 PRO/GTO:ksi.EVEREST näyttää että kortti olisi x800 PRO. Kellotaajuudet on sitte myös ton mukaiset eli 475 / 450. Eli mikä tässä mättää??? En ole itse säätänyt mitään korttiin, muuta ku että olen hakenut ajurit siihen... Ajattelin että voisiko tuo olla osa syy siihen että peli jumittuu kesken pelaamisen. Kuva jumittuu ja lopulta näyttö sammuuu. Näyttö menee kiinni ja kone hyrrää vieressä. Joskus kone taas buuttaa sillon, kun näyttö menee pimeäksi.
Junior Member

8 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2007 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuo x800RX on vain Club 3D oma nimike x800 PRO:lle, kellotaajuudetkin ovat oikeat kun katsoin Club 3D:n sivuilta. Mitkä pelit jumittuvat? voi olla ettei näytönohjaimesi jaksaa pyörittää raskaampia pelejä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. tammikuuta 2007 @ 16:43

Hapitsu
Suspended due to non-functional email address
_
18. tammikuuta 2007 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KYllä esim Americas Armyn pitäs toimia ;D seki nimittäin kaatuu...
Junior Member

8 tuotearviota
_
18. tammikuuta 2007 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voisitko kertoa muita tietoja koneestasi? millaiset lämmöt koneessasi ovat kun pelaat?

AfterDawn Addict
_
19. tammikuuta 2007 @ 04:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko powerisi varmasti riittävä?

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
Mainos
_
__

_
Senior Member

4 tuotearviota
_
19. tammikuuta 2007 @ 07:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
. Mitkä pelit jumittuvat? voi olla ettei näytönohjaimesi jaksaa pyörittää raskaampia pelejä.[/quote]eihän näytönohjaimen poitäisi vaikuttaa pelien jumittumiseen. itse olen pelannut Obvilionia r9600 PRO - kortilla, joten eihän pelin vaativuuden pitäisi jumittaa korttia. Epäilen vikaa ajureissa, taikka lämpötiloissa.

Fyra i rad,templum lehnum
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ongelmia club 3d x800 kortin kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy