User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 01:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > 5k ja 7k kiinolevyjen ero (rpm)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
5k ja 7k Kiinolevyjen ero (RPM)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ArdeArde
Member
_
3. tammikuuta 2007 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin onko tuossa suurikin ero noitten välillä kun minulla on toi 5k ja ajattelin ostaaa sata
Staff Member

1 tuotearvio
_
3. tammikuuta 2007 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanovat että eroa on 5400 rpm ja 7200 rpm välillä. Itse en ole päässyt testaamaan ja toteamaan todellista eroa.
Senior Member

5 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2007 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olan päässyt testaamaan ja itseasiassa koneessai on koko ajan tuo Samsungin SATA-levy, joka pyörii 7200 rpm ja vanhempi Samsungin IDE-levy, joka pyörii 5400 rpm. Eroa ei käytössä niinkään huomaa. Tuolla vanhalla on videoita ja ihan hyvin ne siltä toituvat. Ei mitään eroa uuteen levyyn. Ainoo missä huomaa eroa, on tiedostojen siirto kovolta toiselle. Jos toinenkin levy olis nopeempi, niin siirtys nopeemmin.

Intel Core 2 Duo E7400, Asus P5QL PRO, 2x2 GB DDR2 800 RAM, WD 250 GB SATA2 + WD 500 GB SATA2, ECS nVidia GeForce 9800 GT 512 MB, Antec Sonata III

Seuraa eroseteleiden matkaa http://www.eurobilltracker.eu/?referer=107869
Kinroad-foorumi http://kinroad.freezoy.com/
Mainos
_
__

_
Senior Member

10 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2007 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
testattu on, oli ennen Seagate 30 Gb 5400 RPM kovo ja vaihdoin sen 7200 RPM kovoon (tää mikä mulla nyt täs on), niin en huomaa niitten toiminnassa mitään eroa kun vielä IDE:itä molemmat. tää mun nykynen ehkä toimii jotenkin paremmin mutta se toinen oli vanhempi ja huonokuntonen niin sanoisin ettei niillä ole käytännön eroa juurikaan, tai ettei sitä huomaa :)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > 5k ja 7k kiinolevyjen ero (rpm)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy