User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 08:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter strike 1.6 server.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter Strike 1.6 Server.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sunitus
Newbie
_
4. tammikuuta 2007 @ 09:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä kun teen omahostin tosta "new game" kohdasta ja kirjotan consoleen sv_lan 0, servulleni ei pääse, palomuurinani on "Elisa Tietoturvapalvelu", voiko olla palomuurista/virustorjunasta kiinni? Tietoa ?

Villezzz<3
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
5. tammikuuta 2007 @ 02:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No siitäpä siitä.Mulla oli joskus sama ongelma,tosin sillon ei ollut palomuurista ongelma.Liittymän puolelta oli vika.

Mestaus
Sunitus
Newbie
_
5. tammikuuta 2007 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mestaus:
No siitäpä siitä.Mulla oli joskus sama ongelma,tosin sillon ei ollut palomuurista ongelma.Liittymän puolelta oli vika.
Eli mikäs mulla mahtaisi auttaa? :o

Villezzz<3
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
5. tammikuuta 2007 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No minulla oli vaan aika tilanteessa kun he korjasivat jotain portteja kuulemma.Yhtä äkkkii huomasin,että kaikki taas working,etenki kun DC++ meni aktiiviseksi ;)
Ei sun kannata nytten ruveta odottamaan.Kokeiles ottaa siks aikaa vaikka pois noi muurit/torjunnat ja tesmippä,että lähteekö sitten pyörimään homma.

Mestaus
Mainos
_
__

_
Sunitus
Newbie
_
5. tammikuuta 2007 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos neuvosta.. :))

Villezzz<3
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter strike 1.6 server.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy