User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 00:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mikä näppis g7 hiirelle... ei pelinäppistä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mikä näppis G7 hiirelle... ei pelinäppistä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
arra
Member
_
4. tammikuuta 2007 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olis tulossa tulevaisuudessa login G7 ja mieluiten joku musta näppis?
Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
5. tammikuuta 2007 @ 02:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Logitech® Ultra-Flat tai sen vanhempi malli UltraX Flat, muuta näppistä en itse enää kovin helpolla suostu käyttämään. Yksinkertaisesti paras kaikkeen käyttöön :)
Primmee
Member
_
5. tammikuuta 2007 @ 08:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Senior Member

10 tuotearviota
_
5. tammikuuta 2007 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omien kokemuksieni perusteella tollanen: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=13810

Erittäin miellyttävä kirjoittaa ja jos ei osaa kymmensormijärjestelmää, niin sen oppii tämän kanssa hetkessä.

arra
Member
_
5. tammikuuta 2007 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kumpi on käytännölisempi toi ultraflat vai toi ihme media... kumpi vie enemmän tilaa
Zapuska
Member
_
5. tammikuuta 2007 @ 09:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heh ei se näppis mitään pelattavuutta pelasta mutta eikö vanha kelpaa?
suosittelen tuota ultra flaxia.

\,,,/__(^_^)__\,,,/
arra
Member
_
5. tammikuuta 2007 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok, mutta kun osta kokonaan uuden koneen mutta toi media ois houkuttelevampi

refiller
Newbie

1 tuotearvio
_
5. tammikuuta 2007 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ääni täältä kanssa logitechin ultra flatille. Vuoden verran olen käyttänyt ja muunlaiseen näppikseen en tuon jälkeen ole ihan heti vaihtamassa. Totutteluun saattaa tosin mennä hetki, jos ei ole aikaisemmin litteää näppäimistöä käyttänyt.
arra
Member
_
6. tammikuuta 2007 @ 07:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuulin että ultraflat on paska koska siinä on samanlaiset namiskat kun kannetavassa
Senior Member

10 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2007 @ 07:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielestäni toi ultra flat on myös hyvä (alakerrassa tollanen) ja siinä on erinomaisen kannettavan napit :)

arra
Member
_
6. tammikuuta 2007 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis mutta kannetavalla ainakin meillä 800? niin siinä ne on ihan arsesta :D

EDIT: mulla on vaaka ihan suorassa ton ultraflätin ja ton mediakeyboardin kans

saisin ton multimedian multironicista halvemalla sitten ku ostan 2x samsungin polttava dvd aseman kans :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. tammikuuta 2007 @ 08:24

Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. tammikuuta 2007 @ 09:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, siis kyllähän niitäkin on, jotka eivät UltraFlatistä pidä, mutta 95% näppiksen käyttäjistä/kokeilioista on sitä mieltä, että hyvä näppis on. Pientä totuttelua tietenkin aluksi vaatii, kun napit todellakin on matalat, mutta tuntuma on kyllä sitten moninverroin vanhanmallisia näppäimiä parempi. Kuten itse sanoin, muuta näppistä en tule enää koneeseeni hommaamaan, kuin Ultra Flat. (puolen tusinaa kaveriakin olen aivopessyt jo tätä näppistä käyttämään, vaikka aluksi kummastelivat kovasti :D)
Dittohed
Junior Member
_
6. tammikuuta 2007 @ 09:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pystyykö tossa Ultra-Flatissa painamaan montaa näppäintä samaan aikaan, ilman että se sekoo?
Monet uudet näppikset sekoilevat jos montaa näppäintä painaa samaan aikaan...
Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. tammikuuta 2007 @ 09:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pystyy paineleen useamankin pohjaan, itselläni ei ole ikinä seonnut vielä. 2 vuotta olen käyttänyt :)

Ainakin Logitechin (alkuperäisessä) näin, muiden valmistajien "kopioista" en tiedä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. tammikuuta 2007 @ 09:20

Senior Member
_
6. tammikuuta 2007 @ 09:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tuota Logitechin puolella taitaa olla G15-näppis. Pääosin se myy itseään makronapeilla ja pienellä näytöllä. Mukava ominaisuus siinä on taustavalaistunäppis niin näkee pimeässäkin pelata. Hintaakin sillä on/oli noin sata euroa.

Itse kyllä sen ostaisin jos porvari oisin.

Kuva
Valmistan sivuilla

Edit: ohhoh. Taisin käsittää otsikon väärin ("ei pelinäppistä") jotenkin mystisesti mutta antaa olla..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. tammikuuta 2007 @ 09:22

Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. tammikuuta 2007 @ 09:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5:
No tuota Logitechin puolella taitaa olla G15-näppis.
Turha härveli, jos ei meinaa pelikäyttöön hommata (ja muutenkin).
Senior Member

10 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2007 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Ei se hinta konetta tee, Lenovo (IBM) ja Apple osaavat tehdä läppäreihin näppiksiä. ;-)

jalkkis
Newbie
_
6. tammikuuta 2007 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitenkäs Microsoftin Comfort Curve 2000:

http://www.verkkokauppa.com/productimages/orig/27050_02.jpg

Minulla tuollainen, langattomana. Hyvä näppäintuntuma. Kaarevuus voi vaatia totuttelua. Minusta ulkoisesti ihan tyylikäs perusnäppis.
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2007 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti arra:

EDIT: mulla on vaaka ihan suorassa ton ultraflätin ja ton mediakeyboardin kans

Ja pointti on myös siinä että moni kokee kannettavien näppiksissä ongelmana pienemmän koon. Toisin kuin tuossa ultra flatissa saa kannettavan näppiksen tuntuman tavallisten näppäimistöjen koossa.
Itselläni oli ultrax flat ja ei voi muuta kuin kehua. Kaikinpuolin on hyvä ja veli on tällä hetkellä siihen tyytyväinen. Ainoa huono puoli on että tuollaiseen kun tottuu niin tavallisella näppiksellä on todella ankeaa kirjoittaa...
No itse olen tällä hetkellä vieläkin tyytyväisempi diNovon näppikseen :)
arra
Member
_
6. tammikuuta 2007 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistä nettikaupasta tollasen saa? en ole jaksanut ettiä
Senior Member

5 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2007 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilataanko sun puolesta kans?

"Arbeit macht frei"
arra
Member
_
6. tammikuuta 2007 @ 19:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
missäs päin asustele että ei tule toi postitaminen ihan liian kalliiks

EDIT: toi voi olla aluks aika ahdas

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. tammikuuta 2007 @ 19:05

Senior Member

5 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2007 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Arra, oikeasti, oliskos sun aika mennä ottamaan vähän unta palloon? :)

"Arbeit macht frei"
arra
Member
_
6. tammikuuta 2007 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ehkä ehkä ei, kyllä tässä vähän väsytääki:S

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
7. tammikuuta 2007 @ 06:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Turha härveli, jos ei meinaa pelikäyttöön hommata (ja muutenkin).
No ei se turha härveli ole, ainakaan mitä minä olen sitä koittanut.. Kyllä se mulle kelpaisi.

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mikä näppis g7 hiirelle... ei pelinäppistä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy