User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.10.2025 / 08:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uudet osat, tarvitsenko uuden virtalähteen???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uudet osat, Tarvitsenko uuden virtalähteen???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
DFC1984
Member
_
8. tammikuuta 2007 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen päivittämässä konettani AMD:stä Inteliin. Emo, Prossu, Muisti ja näytönohjain menevät vaihtoon, mutta olen epävarma täytyykö minun vaihtaa vielä virtälähde. Virtälähde on normaali 350W:nen ja olen sillä selvinyt jo kahdet päivitykset. Mutta nyt kun tuo Intel tulee kehiin, hieman jännittää jaksaako virtalähde uusien osien kanssa. Uudet osat ovat:

Emo: Gigabyte GA-8I925X-G
Prossu: Intel Celeron D 326 2,53GHZ
Muisti: 1Gt Kingston DDR2
Näyttis: Asus Geforce 6600GT PCI-E 128Mt

Mielipiteitä kehiin, niitä tarvitaan!!!!
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
8. tammikuuta 2007 @ 12:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuntuu siltä että et tarvitse.
http://www.extreme.outervision.com/psucalculator.jsp
tuolla voit itse katsoa. laittaa vaan oikeat osat ja pientä ylimääräistä esim kotelotuulettimia niin sitten saaa hyvän vertailun mutta itse kun katoin niin alle 300W tuo kokoonpano vie virtaa..

Senior Member
_
8. tammikuuta 2007 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riittää, veikkaan minä. Minkämerkkisellä powerilla muuten olet kokoonpanojasi pyöritellyt?

"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. tammikuuta 2007 @ 12:34

DFC1984
Member
_
8. tammikuuta 2007 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Irratium:
Riittää, veikkaan minä. Minkämerkkisellä powerilla muuten olet kokoonpanojasi pyöritellyt?
Tässä kävi nyt muistivirhe paholainen. Se on tälläinen kun Altis ATX-300PT (EC). Ei siis se virheellisesti ilmoittamani 350 wattinen. Sitä olen nyt ihmettellyt että selvinnyt jo kahdesti päivityksistä ilman virtälähde vaihtoa, kun tuo virtis on vaan loppujen lopuksi vain 300 wattinen. Ja tämä on vielä että se on alkuperäinen virtalähde, Siis se on ollut jo vuodesta 2001 kun sain ensimmäisen oman koneen!?
liikeri
Senior Member
_
8. tammikuuta 2007 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
uskon kyllä että riittää. kannattaa kuitenkin kokeilla jokatapauksessa. sillä ei mitään häviä

Antec p180 corsair HX620W, Asus rampage formula, Intel c2q Q9450@3.2GHz, zalman 9500 w/o leds, 2X2GB OCZ, 8800GTS 512MB, x-fi fatal1ty Professional.
Member

2 tuotearviota
_
8. tammikuuta 2007 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Öh.. Onkos tuo joku väliaikainen ratkaisu vai mites?
DFC1984
Member
_
8. tammikuuta 2007 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Lainaus:
Öh.. Onkos tuo joku väliaikainen ratkaisu vai mites?
Väliaikainen. Näyttis ja prossu olisi vielä uusittava. En ole oikein vielä ehtinyt katsomaan hinnastoja. Mutta väliaikainen on tuo ratkaisu. Onko Prosussa jotain häikkää???
Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
8. tammikuuta 2007 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis ei siinä mitään häikkää ole, mutta onhan se melko tehoton. :) Mutta väliaikaisratkaisuna varmasti menee, kun hintakaan ei ole suolainen.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uudet osat, tarvitsenko uuden virtalähteen???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy