User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.9.2025 / 00:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ normaali latausnopeus?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ normaali latausnopeus?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
dust73
Newbie
_
9. tammikuuta 2007 @ 06:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitin haulla etsiä,mutta en löytäny...eli millanen mahtaa olla DC++ normaali latausnopeus?kun itsellä on maksimissaan jotain 1,5kt/s.saako tuota nopeammksi jotenkin?kun multa mitä taas ladataan niin olen kattonu että nopeudet on ihan eriluokkaa.en tosiaan ole mikään Nero näitten tietokoneiden kanssa.tuon dc:nkin asensin vasta tuossa eilis-iltana.
Member
_
9. tammikuuta 2007 @ 07:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuu ihan netistä/hubeista/käyttäjistä...mutta parhaillaan veikkaisisin et latausnopeudet on parhaillaan jotain 80 - 90% max lataus nopeudesta. Itse olen käyttänyt revconnectia..ihan kuin dc mutta parempi. Esim. Kademlia verkko ja mahdollisuus ladata monelta käyttäjältä
Member

1 tuotearvio
_
9. tammikuuta 2007 @ 10:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nuo DC++:n latausnopeudet riippuvat niin monesta asiasta. Paljolti vaikuttaa lähettäjän yhteysnopeus ja montako upload-slottia hän pitää auki (mitä vähemmän, sinun kannalta parempi). Jos toisessa päässä on vain esim. 512 kbit/s yhteys ja itselläsi 10 Mbit/s, niin lataukset tulevat hänen yhteyden mukaan (eli tod.näk. ei kovinkaan nopeasti).

Se, mikä monista DC++ versiosta on paras, riippuu täysin siitä keneltä kysytään. DC++:ssa on ikuisena ongelmana latausten katkominen, RevConnectilla taas se, että monilta hubeilta ohjelma on bannattu.

Intel Q6600 0-stepping @ 2.8 GHz | XFX Radeon HD 5850 | EVGA 680i | 4Gt G-skill DDR2 800 | Zalman 750W, ZM750-HP, Heatpipe | Soundblaster X-FI (Platinum) | OCZ Vertex II 120Gt, 2 x 250 Gt Seagate Barracuda | Razer Tarantula

dust73
Newbie
_
10. tammikuuta 2007 @ 05:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itte oon aiemmin käyttäny eMulea,mut joku sano että DC++ on nopeempi...
Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
10. tammikuuta 2007 @ 05:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ohjelma ei tee lataamisesta yhtään sen nopeampaa.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ normaali latausnopeus?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy