Koitin haulla etsiä,mutta en löytäny...eli millanen mahtaa olla DC++ normaali latausnopeus?kun itsellä on maksimissaan jotain 1,5kt/s.saako tuota nopeammksi jotenkin?kun multa mitä taas ladataan niin olen kattonu että nopeudet on ihan eriluokkaa.en tosiaan ole mikään Nero näitten tietokoneiden kanssa.tuon dc:nkin asensin vasta tuossa eilis-iltana.
Riippuu ihan netistä/hubeista/käyttäjistä...mutta parhaillaan veikkaisisin et latausnopeudet on parhaillaan jotain 80 - 90% max lataus nopeudesta. Itse olen käyttänyt revconnectia..ihan kuin dc mutta parempi. Esim. Kademlia verkko ja mahdollisuus ladata monelta käyttäjältä
Nuo DC++:n latausnopeudet riippuvat niin monesta asiasta. Paljolti vaikuttaa lähettäjän yhteysnopeus ja montako upload-slottia hän pitää auki (mitä vähemmän, sinun kannalta parempi). Jos toisessa päässä on vain esim. 512 kbit/s yhteys ja itselläsi 10 Mbit/s, niin lataukset tulevat hänen yhteyden mukaan (eli tod.näk. ei kovinkaan nopeasti).
Se, mikä monista DC++ versiosta on paras, riippuu täysin siitä keneltä kysytään. DC++:ssa on ikuisena ongelmana latausten katkominen, RevConnectilla taas se, että monilta hubeilta ohjelma on bannattu.