NWN2 - Pyörisikö tällä näyttiksellä?
|
|
Darkira
Newbie
|
9. tammikuuta 2007 @ 09:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli siis kun katson tuolta System Requirements Labistä niin minimum requirements feilaa vaikka periaatteessa pitäis toimia.
Näyttis on GeForce FX 5200. Sillä ei pyörinyt tuo Oblivion mitenkään enää... Osaako joku sanoa pyöriskö NWN2?
Pitäisi vaihtaa tuo näyttis uudempaan, mutta rahatilanne ei kamalan kallista salli. Ideoita kellään mikä olisi hyvä peruspelaamiseen?
|
AfterDawn Addict
|
9. tammikuuta 2007 @ 09:24 |
Linkki tähän viestiin
|
En usko että jaksaa ainakaan pelattavasti pyörittää tuota peliä. Kannattaa suosiolla hommata kunnon näyttis. Lähes sillä pelin hinnalla saat paremman näyttiksen mikä tämänhetkisesi on.
N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
|
Darkira
Newbie
|
9. tammikuuta 2007 @ 10:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Jeps, niin olen ajatellutkin. Tosin samalla voisi ostaa jo sitten vähän paremmankin näyttiksen valmiiksi, ettei taas heti tarvitsisi uusia.
Ongelmana on vaan myös se, että virtalähde mikä mulla nyt on, on vaan 300 wattinen. Eli sekin pitäis melkein sitten uusia varmaan... :/
|
AfterDawn Addict
|
9. tammikuuta 2007 @ 10:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Darkira: Jeps, niin olen ajatellutkin. Tosin samalla voisi ostaa jo sitten vähän paremmankin näyttiksen valmiiksi, ettei taas heti tarvitsisi uusia.
Ongelmana on vaan myös se, että virtalähde mikä mulla nyt on, on vaan 300 wattinen. Eli sekin pitäis melkein sitten uusia varmaan... :/
Minkäslainen muu kokoon panosi on, niin voin suositella jotain. Mutta ei kannata hirvitäviä summia enää kuitenkaan agp näytönohjaimeen sijoittaa, kun se on jo vanhaa tekniikkaa muutenkin.
|
Darkira
Newbie
|
9. tammikuuta 2007 @ 11:06 |
Linkki tähän viestiin
|
AMD Athlon XP 2800+
2,09 GHz
1 Giga RAMia (DDR)
|
AfterDawn Addict
|
9. tammikuuta 2007 @ 11:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei tuon prossun kaveriksi hirvittävää tykkiä kannata ostaa, koska uusimpia pelejä et tuolla kuitenkaan pysty pelaamaan. Kannattaa katsella huuto netistä 6600gt ja 9800pro kortteja.
Paras uusi kortti mitä tuohon kannattaa edes harkita on 7600gs.
|
Undercova
Senior Member
|
9. tammikuuta 2007 @ 11:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhha84: Ei tuon prossun kaveriksi hirvittävää tykkiä kannata ostaa, koska uusimpia pelejä et tuolla kuitenkaan pysty pelaamaan. Kannattaa katsella huuto netistä 6600gt ja 9800pro kortteja.
Paras uusi kortti mitä tuohon kannattaa edes harkita on 7600gs.
Hyviä vaihtoehtoja jos välttämäätä haluat uuden näyttkisen, mutta ei kannata silti NWN2:sta kuvitella pelaavansa, ainakaan siedettävällä tasolla.
Phenom II X4 965BE 4Ghz/ Gigabyte GTX660 Windforce / Asrock 970 Extreme4 / Kingston HyperX 2x4GB / SF-2000 koppa / Kingston V300 120GB SSD / WD Caviar SE16 250Gt / Corsair VX450
|
Darkira
Newbie
|
9. tammikuuta 2007 @ 11:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Jeps, nyt kun olen tämän päivän tosissani pähkäillyt asiaa, olen tullut siihen tulokseen, että ei olisi ollenkaan huono idea myydä tämä kone vanhuksille ja pikkusiskolle ja ostaa joku pelikonepaketti jostain valmiina. Siis kunnollinen kone, ei mitään sekundapakettia. :)
|
Senior Member
|
9. tammikuuta 2007 @ 18:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Hyvä idea sinänsä, mutta osina ostettuna saa likipitäen poikkeuksetta paremman & halvemman koneen - pakettikoneissa kun on AINA ilmaa hinnassa. Jos kuitenkin osamaksun perässä haikailet pakettikonetta, voi se olla jo eri asia. Yleisesti ottaen kuitenkin hintalaatusuhteeltaan itse kasattu > pakettikone.
"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
|
Mainos
|
  |
|
Darkira
Newbie
|
10. tammikuuta 2007 @ 17:40 |
Linkki tähän viestiin
|
No osamaksu on iso asia kyllä. Lisäksi ajattelin tukea paikallista liikettä (pikkukaupunki). Plus että hinta ei ole paha ollenkaan sille paketille mitä ajattelin, asiaa on tutkailtu kaverin kanssa kyllä netistä.
Eikä tarvitse stressata kokoamisella itseään, niin hyvä kun en sentään ole, että se käden käänteessä kasaantuisi se kone...
|