User Käyttäjä Salasana  

torstai 7.8.2025 / 11:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > softaa jolla rajoittaa latausnopeutta??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
softaa jolla rajoittaa latausnopeutta??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jakekake
Junior Member

2 tuotearviota
_
9. tammikuuta 2007 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on ADSL Boxi johon on yhdistetty 3 konetta. Oisko mitään softaa jolla vois yhden koneen kautta säädellä jokaisen koneen latausnopeutta??
Eli esim et jokaisella koneella pystyy lataan samaa vauhtia
AfterDawn Addict
_
10. tammikuuta 2007 @ 05:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jakekake:
Eli mulla on ADSL Boxi johon on yhdistetty 3 konetta. Oisko mitään softaa jolla vois yhden koneen kautta säädellä jokaisen koneen latausnopeutta??
Siis mitä tarkoitat lataamisella? Jos tarkoitat vaikka torrentti latausta, niin niistä itse ohjelmista löytyy kyllä rajoittimet millä pystyy tuota vauhtia säätämään,

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
pkaksp
Moderator
_
10. tammikuuta 2007 @ 05:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Netlimiter on yksi softa tuohon hommaan, tosin sen joutuu asentamaan joka koneelle erikseen.

edit, myös joistain reitittimistä löytyy tuo kaistanrajoitus...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. tammikuuta 2007 @ 05:37

jakekake
Junior Member

2 tuotearviota
_
10. tammikuuta 2007 @ 09:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jakekake:
Siis mitä tarkoitat lataamisella? Jos tarkoitat vaikka torrentti latausta, niin niistä itse ohjelmista löytyy kyllä rajoittimet millä pystyy tuota vauhtia säätämään,
no lähinnä vaan meinaa et yks kone ei veis koko kaistaa vaan et sen pystys suurinpiirteen jakamaan kaikkien koneitten kesken

Reitittimestä en ole kyl löytäny mitään sellasta jolla vois rajoittaa kaistaa (boxi on Homeline). Netlimiter varmaan sit ainoo vaihtoehto. Harmi vain et se pitää asentaa joka koneelle. Helpompaa ois jos vois yhdeltä koneelta säätää koko homman

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. tammikuuta 2007 @ 10:01

Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
10. tammikuuta 2007 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sehän siis asennetaan koneelle jonka kaistaa täytyy rajoittaa. Eli jos vain yhden koneen netin käyttöä tarvii rajoittaa, niin tuo netlimiter asennetaan sille koneelle.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > softaa jolla rajoittaa latausnopeutta??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy