User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 08:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > scart-sota
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
scart-sota
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
unknown84
Newbie
_
10. tammikuuta 2007 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ennenkuin pääni halkeaa, kysyn viisaammilta. eli kyse on siis mistä mihin menee scart ja kumpaan reikään ja mihin se toinen pää menee jne... yhdistettyä pitäis saada järkevästi tv, digipoksi, kahdet videot ja joku kopionsuojauksen poistava "möltti". videoita on kahdet siksi että saisi kopioitua kasetteja(en harrasta piratismia, pelastan vanhoja piirrettyjäni) ja niiden väliin olisi saatava se möltti, ja nauhoitettava piirretty pitäisi vielä näkyä telkusta samalla. telkussa ei ole kuin yksi scartin paikka... kertokaa oi kertokaa mulle miten mä tämän teen?? mistä mihin ja kumpaan reikään mikäkin?? siis erittäin helpot ja yksinkertaiset ohjeet kiitos=)
Bazie
Junior Member
_
10. tammikuuta 2007 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta sellainen scart-jakorasia, että saat liitettyä TV:n scarttiin useamman laitteen yhtäaikaa. Sitten digiboxi siihen kiinni, videot keskenään scartilla yhteen, ja toinen tai molemmat TV:seen kiinni.

En tiedä mitä siitä "möltistäsi" on hyötyä, en ainakaan itse ole tarvinnut muutakuin scartin videoiden väliin kopioidessa kasetilta toiselle.
unknown84
Newbie
_
10. tammikuuta 2007 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en osta mitään jakorasiaa, tuohon mölttiinkin meni jo ihan kivasti rahaa. täytyyhän nyt joki konsti saada piuhat kuntoon ilman lisää rahantuhlaustakin. ja edelleen, tarkat ohjeet mihin mikäkin piuha, koneissa kun yleensä on kaksi scartin paikkaa niin kumpaan niistä pitää mikäkin pistää..
Mainos
_
__

_
Gohag
Suspended due to non-functional email address
_
10. tammikuuta 2007 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käsittääkseni ei ole mitään väliä kummin päin yksittäinen scart-kaapeli on (mikäli siis tajusin viestisi oikein, ja sulla on useita yksittäisiä kaapeleita).
Jos tossa kaikissa laitteissa on kaksi scart paikkaa laittaisin sen itse
kaiketi jotenkin näin, TV-->möltti-->digipoksi-->nauhuri-->nauhuri.
En sitten tiedä miten toimii, itse olen yleensä kokeilemalla laittanut nuo johdot, kyllä se lopulta menee oikein :P

[Edit] ehehheheh.... Kannattaisi tosiaankin lukea viestit kokonaan ja kunnolla... elikkäs ehkä sittenkin näin, TV-->dikipoksi-->nauhuri-->möltti-->nauhuri.

...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. tammikuuta 2007 @ 14:37

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > scart-sota

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy