User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 23:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > minkä merkkisiä levyjä käytät varmuuskopioita tehdessäsi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Minkä merkkisiä levyjä käytät varmuuskopioita tehdessäsi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
olka
Suspended due to non-functional email address
_
11. tammikuuta 2007 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiinnostaa tälläinen, että minkä merkkisille levyille kannattaa varmuuskopiot PS2:lle polttaa? Itse poltin muutaman philipsin dvd+r levylle, mutta huonosti tuntuu osa toimivan.. Alcohol 120%, DVDDecrypter ja Nero kokeiltu.
Member
_
12. tammikuuta 2007 @ 06:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suomesta ostaessa jotain TDK:n levyjä olen ostanut ja taas sitten saksasta tullut hommailtua Verbatim:in levyjä
Senior Member

3 tuotearviota
_
12. tammikuuta 2007 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Polttelen ihan mille tahansa merkille ja melkein kaikki toimii. Tilaan saksasta aina tarjouslevyt. Se toimivuus riippuu enemmän polttavasta asemasta kuin itse konsolista. Kokeile useita merkkejä niin paras löytyy. Silti sama levymerkki ei välttämättä tee toimivaa kopioa kaverin polttavalla asemalla ja taas tuo philips voi toimiakkin jos polttaisi jollain muulla asemalla. Ja myös TDK:lla sama homma. Kokeile.
Senior Member

1 tuotearvio
_
12. tammikuuta 2007 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen luskellut aiheesta muualla ja ihmiset ovat ollee sitä mieltä että dvd-r toimii parhaiten ps2 varmuuskopiointiin.
olka
_
12. tammikuuta 2007 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti download:
Polttelen ihan mille tahansa merkille ja melkein kaikki toimii. Tilaan saksasta aina tarjouslevyt. Se toimivuus riippuu enemmän polttavasta asemasta kuin itse konsolista. Kokeile useita merkkejä niin paras löytyy. Silti sama levymerkki ei välttämättä tee toimivaa kopioa kaverin polttavalla asemalla ja taas tuo philips voi toimiakkin jos polttaisi jollain muulla asemalla. Ja myös TDK:lla sama homma. Kokeile.
Mikä polttava asema sinulla on? Itselläni LITEON SOWH-1693S..
testaus
Newbie
_
18. tammikuuta 2007 @ 08:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Verbatim dvd-r levyjä olen käyttänyt. Omassa koneess dvd+r eivät toimi.
PS2 vanha paksu malli.
Alcohol 120% softana ja nopeus hitain eli 4x.
Yli 60 levyä poltettu ja kaikki toimivat moitteetta.
foxmen
Newbie
_
19. tammikuuta 2007 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samsung pleomax -r nierlestä pelaa mulla loistavasti!
Member
_
4. helmikuuta 2007 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Verbatim dvd-r kaveri käyttää ja hyvin pelittää ( tilailee www.verkkokauppa.com) tuolta saa 25? sis postiennakon 50kpl levyjä

Ps2 : v.15 silver + matrix infinity (1.93)

Kiitos Shadown :)

Xbox : 1.6 black + SmartXX LT OPX V2 + 80gb kovolaevy

Kiitos Modpiiri
olka
_
4. helmikuuta 2007 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti foxmen:
Samsung pleomax -r nierlestä pelaa mulla loistavasti!
Mikä versio konsolista? Minulla ei koko masiina suostunut edes lukemaan ko.levylle poltettuna :)

Uudempi konsoli lukee kaikki..
Mixxxu
Newbie
_
5. helmikuuta 2007 @ 12:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse käytän Verbatimin DVD-R levyjä ja kaikki on toiminut..
dvdman87
_
5. helmikuuta 2007 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse käytän Samsungin Pleomax levyjä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. helmikuuta 2007 @ 15:30

corgorav
_
7. helmikuuta 2007 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä idea tuossa on että verkkokauppa.comissa on DVD:itä joissa on se jumalaton hyvitysmaksu/levy ja sitten HYVITYSMAKSUTTOMIA levyjä, kuten vaikka:

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=29064

"toimitetaan suoraan Verkkokauppa.comin Tallinnan varastosta... hyvitysmaksuton + ilmainen toimitus! "

Katoin jotain wikipediasta ja jostain muualta mutta ei tajua, eli viittiskö joku selittää yksinkertaisesti näin kuluttajan kannalta ;)
konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
7. helmikuuta 2007 @ 14:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti corgorav:
Mikä idea tuossa on että verkkokauppa.comissa on DVD:itä joissa on se jumalaton hyvitysmaksu/levy ja sitten HYVITYSMAKSUTTOMIA levyjä, kuten vaikka:

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=29064

"toimitetaan suoraan Verkkokauppa.comin Tallinnan varastosta... hyvitysmaksuton + ilmainen toimitus! "

Katoin jotain wikipediasta ja jostain muualta mutta ei tajua, eli viittiskö joku selittää yksinkertaisesti näin kuluttajan kannalta ;)
Jos ostat suomi kaupasta tyhjiä DVD levyjä niin joudut maksamaan teostomaksuja(sisältyy hintaan) Joka siis korottaa hintoja.

Jos tilaat ulkomailta niin et joudu maksamaan teostomaksua, eli kokonaisumma on pienempi.

Member
_
8. helmikuuta 2007 @ 10:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse tilaan aina 50levyä ja hinnaksi tulee noin 25? eli paljon halvempaa

Ps2 : v.15 silver + matrix infinity (1.93)

Kiitos Shadown :)

Xbox : 1.6 black + SmartXX LT OPX V2 + 80gb kovolaevy

Kiitos Modpiiri
olka
_
13. helmikuuta 2007 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt kokeiltu Datawrite red dvd+r ja -r, verbatim dvd+r, myös joku valkoinen dvd+r. Kaikki toimivat uudessa konsolissa, mutta vanhaa konsolia en saa niitä edelleenkään lukemaan..
Member

1 tuotearvio
_
21. helmikuuta 2007 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TDK, Maxell, Verbatim ja samsung

Member

6 tuotearviota
_
3. maaliskuuta 2007 @ 05:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite pelkkiä Verbatimeja käyttänyt, ovat kuulemma tasalaatuisia. TDK kuullut hiukan huonoa palautetta, että joltain tehtaalta tulevat levyt ovat ihan hyviä kun taas toiselta tulevat on ihan hanurista. Omassa koneessa ei nuo -r toimi mutta +r toimii moitteettomasti. Ja asemasta ei ole kiinni ollut minulla ainakaan tuon -r toimimattomuus, kun on kokeiltu monia asemia.
Mainos
_
__

_
Makke2
Junior Member

2 tuotearviota
_
7. maaliskuuta 2007 @ 07:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
samsung pleomax dvd-r nielestä ja hyvin on toiminu!!!

q6600@3,5ghz+tunig tower120+inno3d 8800gts 512+emo msi p35 neo combo+2g "2x1gb 800mhz muistia+be guiet pro 530w power+3kpl seagate kovalevy 80g ata+160g sata+200g sata+lg4120b dvd-rw+3dmark06 14317
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > minkä merkkisiä levyjä käytät varmuuskopioita tehdessäsi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy