User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 06:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > wowin aloittamisesta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
WoWin aloittamisesta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Darkira
Newbie
_
12. tammikuuta 2007 @ 06:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä tylsistymisen partaalla mietin WoWin hakemista kaupasta. Kuulemma pyörii jotenkin ihan modeemillakin, joten uskaltaisin kokeilla sen trialin ajan ainakin.

Kysymys kuuluukin, onko siinä aloittaessa miten isot patchien lataukset edessä?
Member
_
12. tammikuuta 2007 @ 07:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse kerran kokeilin muutaman päivän ja tulin siihen tulokseen et ei kiitos. Noin 1v sitte kokeilin ja silloinkin sai ladata kaikenlaisia päivityksiä kilokaupalla. Ja jos sulla on kerta 56K modeemi niin sinuna jättäisin WOW:in hyllyyn. Säästyy päivitysten odottelu, rahat ja elämä :D
Senior Member

4 tuotearviota
_
12. tammikuuta 2007 @ 07:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuu koska on ilmestynyt uusimmat versiot myyntiin kauppoihin, mutta todennäköisesti menee ikä ja terveys kun alat patchaamaan modeemilla. Veikkaisin että ainakin yhden ~600mb filun ja pari pienempää ~30mb filua joudut lataamaan. Pelaaminenkin voi olla paikka paikoin aika tuskaa.
Darkira
Newbie
_
15. tammikuuta 2007 @ 08:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mie kävin hetken mielijohteesta ostamassa pelin perjantaina. Tällä hetkellä ladattuna on jo ensimmäine patch (noin 450MB) ja toista (700MB) lataa, on peräti jo 70% ladannut! :)

Latailee yöt ja päivät. Toiveissa olis huomenillalla päästä pelaamaan... :P

Tosiaan olen kyllä tietoinen tuostakin pelaamisen jummaamisesta, mutta minua on aika vaikea saada ärsyyntymään kun UO-veteraani olen. Sen pelin parissa tuli nähtyä vähän kaikenlaista ongelmaa ja hidastelua.

Saas nähdä menikö loppukin elämä...
Mainos
_
__

_
Member
_
16. tammikuuta 2007 @ 11:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toivottavasti ei mutta rauha sielulle jos menee :)

Intel® Core? i5-2500K | Asus GTX 660 OC | Z68-PRO3 | 8GB(2x4GB) Ripjaws X 2x4GB DDR3 1600MHz
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > wowin aloittamisesta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy