User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 14:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > spyro a hero's tail
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Spyro a hero's tail
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Spyro12
Junior Member
_
12. tammikuuta 2007 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olin semmoisessa paikassa kun: sunkken ruins vai mikä sen nimi nyt olikaan? Voisitteko auttaa miten sen yhden oven saa auki oon sitä yrittänyt kauan.
Spyro12
Junior Member
_
13. tammikuuta 2007 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sainhan mä sen auki! :D
Senior Member
_
13. tammikuuta 2007 @ 21:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oot oikeesti aika juntti. On sua neuvottu ziljoona kertaa kattomaan muualta niitä walkthrougheja ja apuja niistä. Ei tää forumi oo mikään pelifoorumi, voihan täältä tollastakin kysyä mutta kukaan tuskin vastaa kun googlettamalla löytyy vastaus. Ja jos kysyt jotain ja keksit vastauksen niin editoi aiempaa viestiäsi äläkä spammaa lähettämällä uutta viestiä uusien perään
Spyro12
Junior Member
_
14. tammikuuta 2007 @ 08:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä kysyn neuvoa jos kysyn! ei niistä mitään löydä!
Spyro12
Junior Member
_
14. tammikuuta 2007 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan huonot sivut ne, kun siinä on vaan karttoja ei mitään muuta!
Ja en ole kovin hyvä enkus.
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. tammikuuta 2007 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tälläiset kysymykset sopisivat varmaankin paremmin tuonne --> www.peliplaneetta.com
Spyro12
Junior Member
_
14. tammikuuta 2007 @ 10:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok mä koitan kirjautua sinne. Ja kysellä sielä.
chatboy
Member

6 tuotearviota
_
14. tammikuuta 2007 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Ok mä koitan kirjautua sinne. Ja kysellä sielä.
Voih raukkoja,,,noh vahinko kiertää...
Senior Member
_
15. tammikuuta 2007 @ 04:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
[quote]Ok mä koitan kirjautua sinne. Ja kysellä sielä.
Voih raukkoja,,,noh vahinko kiertää...[/quote]:D:D Samaa mieltä..voi raukkoja xP
Spyro12
Junior Member
_
15. tammikuuta 2007 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon sielä peliplaneetassa nyt kirjautuneena.
Senior Member
_
15. tammikuuta 2007 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No pitääkö tänne turhaa ilmotella. Eka juutut jossai pelis johonki, sit yhtäkkii tulee viesti että Jee oon nyt siinä ja siinä ja mulla on biljoona light gemssiä ja tollasta jeee jee. Ja nyt pitää vartavasten kertoa että oot kirjautunut..
Spyro12
Junior Member
_
16. tammikuuta 2007 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mähän sanoin jo sulle ole hiljaa! Jos ei ole mitään asiaa niin shut up!
Mä ilmoitin vaan että nyt olen sielä!
Senior Member
_
17. tammikuuta 2007 @ 06:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos sullakaan ei ole mitään asiaa niin STFU. Ei tarvii ilmotella niinkuin 7veet että '' Äitii, mä meen nyt huoneeseen, äitii mä join äsken ''...pff
Spyro12
Junior Member
_
17. tammikuuta 2007 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mäpä kysyn kun se mikä missä on se kartta niin se ei ole oikein hyvä koska en oikein hyvin osaa enkkua niin kysyn niin saa suoraan vastauksen. :)
Senior Member
_
17. tammikuuta 2007 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin..kysy sieltä peliplaneetasta, älä täältä. Ja turhaan '' bumpit '' threadeja ylöspäin ilmottelemalla jotain ihan turhaa jonka voisi yhtä hyvin jättää ilmoittamatta ja ketään ei kiinnostaisi
Spyro12
Junior Member
_
18. tammikuuta 2007 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muuten mistä sä sen voit tietää mä voin lähettää jos haluun voi joku silti vastata! Ja jos sua ei kiinnosta vastata niin älä vastaa, ei ole pakko vastata, Niih! Ja se ei kuulu sulle mitä kyselen sä et määrää!
Senior Member
_
18. tammikuuta 2007 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kukaan ei ole määräillyt. Ilmaisen vain ettei tarvitse ilmoittaa jokaista asiaa mitä tekee...se EI OLE kysymistä, vaan olemista pikkupoikana ( jota varmasti oletkin..joku 10vee ), ja ilmoittelemassa jokaista asiaa mitä tekee. Kysyä saa mutta turhia bumppeja on turha tehdä. Ja peliplaneetasta kannattaisi kyllä kysyä, tai käydä sitä itun koulua ja opetella englantia
Spyro12
Junior Member
_
18. tammikuuta 2007 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä inhoan englantia, ja siksi en oikeen paljoo osaa on 11.v eli 5.lk
Senior Member
_
18. tammikuuta 2007 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kannattaisi inhota. Et elämässä taatusti pärjää ilman englantia, ammatista riippumatta. Mutjoo tän threadin varmaan vois sulkee ?
Mainos
_
__

_
Spyro12
Junior Member
_
19. tammikuuta 2007 @ 09:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta ei viitsi tapella, kiitos!
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > spyro a hero's tail

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy