Intel p4 tuuletin
|
|
Member
|
13. tammikuuta 2007 @ 14:13 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
14 tuotearviota
|
13. tammikuuta 2007 @ 14:37 |
Linkki tähän viestiin
|
kyllähän toikin varmaan asiansa ajaa, mutta minkälainen prossu sulla on?
|
Member
|
13. tammikuuta 2007 @ 16:08 |
Linkki tähän viestiin
|
intel p4 3.0ghz
|
Senior Member
14 tuotearviota
|
13. tammikuuta 2007 @ 17:51 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla on samanlainen prossu kuten tosta sigusta voi lukea.
ja mitä tulee sen jäähdytykseen, niin jos et meinaa kellottaa niin sillon tuo sun ehdottama coolerikin toimii varmaan, mutta jos meinaat alkaa kellottaan jossain vaiheessa, niin sillon kannattaa hankkia hyvä cooleri.
esim. zalman 9500 LED: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=4735
mulla on tollanen zalmanin cooleri ja käytän mun prossua 24/7 3,6GHz
kelloilla, eikä lämmöt koskaan nouse rasituksessa yli +50 asteen.
idlessä lämmöt on koko ajan n.+35 astetta ja idlessä voi laskea tuulettimen tehon melkein äänettömäksi.
|
Member
|
13. tammikuuta 2007 @ 19:55 |
Linkki tähän viestiin
|
no voi prkl,mulla on lämmöt rasituksessa 63c ja idlenä 50c,huoltaja sanoi et aivan normit lämmöt,onko?Nopeniko prossu tolla kellotuksella paljon?
|
Senior Member
14 tuotearviota
|
13. tammikuuta 2007 @ 21:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Teeemu: no voi prkl,mulla on lämmöt rasituksessa 63c ja idlenä 50c,huoltaja sanoi et aivan normit lämmöt,onko?Nopeniko prossu tolla kellotuksella paljon?
onko sulla nyt boxed-cooleri siinnä kiinni?? meinaan ainakin jos vertaa noita sun lämpöjä tähän zalmanin 9500LED tuottamaan viileyteen, niin kyllähän noi pikkasen korkeilta tuntuu.
käy ostaan tällanen zalman 9500LED jostain, niin tiedät miltä tuntuu kun on viileä prossu koko ajan ajossa :D
kyllä se nopeentui ihan huomattavasti :D ja varaa on kellottaa vaikka vielä enemmän, mutta nyt ei ainakaan ole tarvetta siihen, kun kaikki pelit pyörii nautittavasti.
|
Kallutus
Suspended due to non-functional email address
|
13. tammikuuta 2007 @ 21:08 |
Linkki tähän viestiin
|
eka voisit kertoa mikä prossu sulla on?
sillä jotkut amd:n prossut voi olla helposti sen 50c idlessä...(?)
|
Senior Member
14 tuotearviota
|
13. tammikuuta 2007 @ 21:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Teeemu: intel p4 3.0ghz
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kallutus: eka voisit kertoa mikä prossu sulla on?
sillä jotkut amd:n prossut voi olla helposti sen 50c idlessä...(?)
eiköhän toi tullut jo tuolla ylempänä selville, että se prossu on p4 3,oGHz. ;)
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
14. tammikuuta 2007 @ 06:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lämpöjen "oikeellisuus" riippuu siitä, onko tuo P4 Northwood vai Prescott -ytimellä. Nortille nuo lämmöt on hivenen yläkanttiin, Prescotille varmaan ihan OK.
|
Mainos
|
  |
|
schnappi
Suspended due to non-functional email address
|
14. tammikuuta 2007 @ 09:50 |
Linkki tähän viestiin
|
prescotille nuo ovat aivan normi lämmöt osia myyvien mielestä. ite kun ostin tän 3.06 Ghz intelin niin luulin että 40C on korkea lämpö mutta ne sano että jos on alle 40C lämmöt prescotilla niin ne on ihanteelliset. ja nyt kun hommasin tän zalmanin cnps9500AT niin lämmöt tällähetkellä 31C ja päällä on Firefox ja jotain everestiä sekä ton G15 näppiksen lcd juttui... sekä coolerin kierros nopeudet on 60% eli jotain 2200 aikas lähel.
eli jos aiot kellotella niin hommaa uusi cooleri esim tuo ledillinen 9500...
|