User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 09:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > il-2 sturmovik:1946
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
IL-2 Sturmovik:1946
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
13. tammikuuta 2007 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hankin IL-2 Sturmovik:1946 pc-simulaattori pelin. Minulla on ohjaimena CH Productsin Flight Sim Yoke. Saanko (ja miten) ko. yoken toimimaan ko. pelin ohjaimena? Neuvoisitteko asetukset ihan "KÄDESTÄ PITÄEN"!!! kIITOS JO ETUKÄTEEN!

-Pekka-
Armer
Suspended due to non-functional email address
_
17. tammikuuta 2007 @ 06:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmaan on helpoin aloittaa tuikkaamalla tuo ohjaimen mukana tullut ajuri levy sisään ja ajaa ohjaimen ajurit ja asettaa käytettävät napit. Saman homman joudut valitettavasti myös tekemään pelin kanssa.

Menet pelin asetusvalikoihin ja sieltä löytyy joystickille nappi asetukset joudut naputtelemaan ne yhden kerrallaan. Olen itse pelannut pelin vanhempaa versiota. (Ace expansion muistaakseni oli)

Minulla oli käytössä logitechin tikku ja napit on aseteltava peliin itse. Pelin menuihin vaan muuttelemaan.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > il-2 sturmovik:1946

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy