Cs 1.6
|
|
Micco91
Member
|
14. tammikuuta 2007 @ 08:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Pistin tossa pelissä asetuksista resoluution 800x600, jotta panokset leviäis vähemmän. Se auttoi kyllä, mutta ajattelin koittaa vielä pienempää resoluutiota, ja kun pistin tuosta vielä yhden pienemmälle niin tuli 'black screen of death' ja siinä luki vaan jotain freguency out of range, please set display to 1280x1024 whit 60Hz. No miten ton voi vaihtaa enää, koska kun käynnistää pelin niin siihen tulee vaan toi stanan läpyskä ja se liikkuu siinä ruudulla oikeen v*tuttavasti! Asensin ton pelin jo kerran uudelleen, mutta sekään ei auttanut...
|
Kigolo
Account closed as per user's own request
|
14. tammikuuta 2007 @ 15:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Osta Sorsa :D
No en mie tiiä... Jotain lähti tos kiertämään, piti keskeyttää.
|
Member
|
14. tammikuuta 2007 @ 15:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Micco91: Pistin tossa pelissä asetuksista resoluution 800x600, jotta panokset leviäis vähemmän. Se auttoi kyllä, mutta ajattelin koittaa vielä pienempää resoluutiota, ja kun pistin tuosta vielä yhden pienemmälle niin tuli 'black screen of death' ja siinä luki vaan jotain freguency out of range, please set display to 1280x1024 whit 60Hz. No miten ton voi vaihtaa enää, koska kun käynnistää pelin niin siihen tulee vaan toi stanan läpyskä ja se liikkuu siinä ruudulla oikeen v*tuttavasti! Asensin ton pelin jo kerran uudelleen, mutta sekään ei auttanut...
Panokset leviäis vähemmän? Selitähän vähän tarkemmin. o.O
|
Micco91
Member
|
14. tammikuuta 2007 @ 16:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Mul on sorsa, mut haluun pelata 1.6.
Miks pitäis selittää? Ei tässä oo muuta selitettävää kun selittäkää mulle miten ton saa takas näkyviin?
|
DooDi
Member
1 tuotearvio
|
15. tammikuuta 2007 @ 11:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Forkkaa kone tai asenna windows uudestaa, tai jos sul on kuitti nii meeppä viemää takuusee tai kysy niiltä miks tämmönen tulee.
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
15. tammikuuta 2007 @ 12:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten ihmeessä panokset leviää vähemmän kun lasket resoa?
|
Micco91
Member
|
15. tammikuuta 2007 @ 13:57 |
Linkki tähän viestiin
|
En aio forkata wintoosaa. Koittakaa nyt joku cs nörtti kertoo miten saan ton pelin takasin näkyville! Jostain on kuullu, että panokset leviäis vähemmän jos laskee resoa, ja niin ne myös teki! Jospa pyytäisitte agentti 007 tänne jos se tietäis! ;ASDDA mä sekoon ilman tota peliä.
|
Member
2 tuotearviota
|
15. tammikuuta 2007 @ 14:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Steam -> Games -> Hiiren vasemmanpuoleisella nappulalla Counter Striken päältä valitse Properties -> Set launch options...
Sinne kirjoitat "-w 1280 -h 1024" (ilman lainausmerkkejä).
#afterdawn.com @quakenet
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
15. tammikuuta 2007 @ 14:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Tähtäinhän siinä vain pienenee.
|
Micco91
Member
|
15. tammikuuta 2007 @ 15:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei voi muuta sanoo kun kiitos umpSh:lle! Kyllä se on hienoa kun joku osaa! Kiitos vielä kerran!
Ei mulla sitten muuta...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. tammikuuta 2007 @ 15:39
|
KooDR
Newbie
|
1. helmikuuta 2007 @ 14:48 |
Linkki tähän viestiin
|
KIITTI umpSH!!!! mulla oli sama vika ja olin jo ihan hädissään et mitä mä teen kunnes tsiigasin tän foorumin NII MAHTAVAA!!
|
Member
|
1. helmikuuta 2007 @ 20:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Pakko nauraa vielä tuolle väitteelle, että reso vähentää panosten leviämistä!
Hauskin väite vähään aikaan. :p
What is a choual?
|
csopaska
Newbie
|
2. helmikuuta 2007 @ 11:33 |
Linkki tähän viestiin
|
ette juuri ole pässejä..opettelisitte hiukan ennenku alatte kyselee mitää, varsinkaa tollasta paskaa.
|
Micco91
Member
|
11. helmikuuta 2007 @ 06:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zuhs: Pakko nauraa vielä tuolle väitteelle, että reso vähentää panosten leviämistä!
Hauskin väite vähään aikaan. :p
Itse asiassa se on totta. Koita joskus molopää.
|
TearTox
Member
|
11. helmikuuta 2007 @ 08:26 |
Linkki tähän viestiin
|
No pienemmällä resolla saa suuremman päivitystaajuuden ruudulleen ja paremman fps:n. Mitä suurempi fps, sen nopeammin tähtäin pienenee takaisin normaaliin kokoonsa ampumisen jälkeen.
Nää on näitä kynärin ihmeellisyyksiä..
Esim mun näytöllä 1280x1024 resolla saa max 60Hz päivitystaajuuden ja fps on aika pieni about 40-60, mut jos laitan pienemmän reson, esim 1024x7** niin nousee näytön päivitystaajuus jo 85hz ja fps on luokkaa 80-99...
Ja vielä yllämainittujen parannuksien lisäksi on psygologinen vaikutus. Ajattelet että nyt on parempi pelata ja kumma kyllä, alkaakin sujua paremmin..
Edit: Ja kyllä, mulla on psygologian tohtorin koulutus ja opiskelen yliopistossa pelitiedettä :DD
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. helmikuuta 2007 @ 08:26
|
Mannequin
Member
1 tuotearvio
|
11. helmikuuta 2007 @ 12:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Micco91: Pistin tossa pelissä asetuksista resoluution 800x600, jotta panokset leviäis vähemmän.
Ja monenkohan vuoden CS kokemuksella menet tuollaista väittämään?
Ei ole totta, piste.
|
Zapuska
Member
|
11. helmikuuta 2007 @ 16:36 |
Linkki tähän viestiin
|
resoluutiohan vaikuttaa vain fps:n jos on erittäin huonoa rautaa koneessa.
nykyajan melkein kaikilla koneilla saa kiinteän 100fps 1.6?
itte 1600x1200 resolla 100fps:llä vakio conffeilla.
\,,,/__(^_^)__\,,,/
|
Mainos
|
  |
|
Deves
Newbie
|
12. maaliskuuta 2007 @ 15:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt haluisin ihan mielenkiinnosta tietää, että miten fps voi vaikuttaa tähtäimen toimintaan? Elikkä siis toisin sanoen, miten se, näetkö 100 kuvaa sekunnissa vai 80 kuvaa sekunnissa näytölläsi, vaikuttaa pelin motoriikkaan? Sehän nyt olisi sama kuin saisit autopeleissä auton kulkemaan lujempaa kunnon fps:llä
Ihan oletuspohjalta sanoisin, että sinne on lykitty jotku ajat sille tähtäimen palautumiselle peliä koodatessa, eikä sillä kyllä millään järjellisellä selityksellä saa nopeutettua koneen tehoilla. Tuo reson muutoshan tais olla kikka vanhemmille koneille, joissa ei peli pyöriny kunnolla.
Mutta mutta, te viisaat, selittäkää ihmeessä
Ja sen veikka gustavsonin haluaisin nähdä, joka ihan oikeasti huomaa 80 ja 100 fps:än eron (älkää takertuko numeroihin, ymmärrätte kyllä pointin)
|