User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.9.2025 / 00:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > virheellinen tcp segmentti...?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
virheellinen tcp segmentti...?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Qlli
Newbie
_
14. tammikuuta 2007 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jokin aika sitten F-secure alkoi herjaamaan virheellisestä tcp segmentistä tai virheellisestä tcp segmentistä luodussa tcp yhteydessä ja samalla azureuksen latausnopeudet tippu sinne alle 10/kbs.ilmoituksii tulee varmaa yli 100 päivässä...F-secure ilmottaa myös että suunta on saapuva ja paikalliseksi portiksi mun azureuksen portin.Ja siis toi palomuuri ei kain nyt sit pelkästään estä azureusta vaan myös muitakin yhteyksiä(esim. tätä viestiä kirjoittaessa tuli taas sama palomuuri hälytys ja kun painoin dns-nimeä niin se ilmoitti että afterdawn.net)...mut azureukses palaa silti vihreet valot. Miten homman sais korjattuu...?
Staff Member

32 tuotearviota
_
16. tammikuuta 2007 @ 05:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytössä mahdollisesti NVIDIA:n piirisarjalla varustettu emolevy, jossa on myös NVIDIA:n oma rautamuuri samassa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. tammikuuta 2007 @ 05:07

puuttis
Member

1 tuotearvio
_
16. tammikuuta 2007 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli mulla on sama ongelma että segmentti hälytyksiä tulee kymmeniä päivässä ja mulla on utorrent käytössä.mitä sit niinku tarttis tehä ku olen portit aukassu muurista,niin boxin kuin f securenki ja kun tekee utorrentin verkko velholla portti tarkistuksen niin se sanoo et ok on portit.ku ei oikein tiedä mitä tarttis tehä et noi turhat hälyt jäis pois
Qlli
Newbie
_
16. tammikuuta 2007 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No siis en oo mikää hirvee guru näis jutuis et en oo kyl varma...näkiskö sen mistä?
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
18. tammikuuta 2007 @ 07:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Start/Käynnistä -> Programs/Ohjelmat -> NVIDIA
Corporation -> Network Access Manager -> Web-based Interface. Tuollainen pitäisi löytyä, jos se NVIDIA:n muuri on käytössä.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > virheellinen tcp segmentti...?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy