User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 06:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > onko bf 2142 pelaajia?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Onko BF 2142 pelaajia?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

1 tuotearvio
_
14. tammikuuta 2007 @ 16:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä pidätte pelistä? Itse aivan koukussa (bugeista huolimatta).

Intel Q6600 0-stepping @ 2.8 GHz | XFX Radeon HD 5850 | EVGA 680i | 4Gt G-skill DDR2 800 | Zalman 750W, ZM750-HP, Heatpipe | Soundblaster X-FI (Platinum) | OCZ Vertex II 120Gt, 2 x 250 Gt Seagate Barracuda | Razer Tarantula

SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
14. tammikuuta 2007 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Loistava peli, sopivasti erilainen kuin BF2, mutta silti oppii helposti. Kuten sanottu, bugeista huolimatta
Senior Member
_
15. tammikuuta 2007 @ 07:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen edelleen pitäytynyt 'vanhassa' BF2:ssa ja sen boostereissa. Nyt onkin mukava pelailla kun iso osa noista nyyhkyttäjistä ja huijareista (nyt en siis todellakaan tarkoita ketjuun jo kirjoittaneita) on siirtynyt BF2142:een. Mukavasti haasteellista äksöniä ilman turhaa whinetystä.

Ainoa huono puoli on servereiden vähentyminen, mutta onneksi näillä muutamilla joilla pelaan, on riittänyt pelaajia ja niin ollen myös servut pystyssä *8)
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
15. tammikuuta 2007 @ 08:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samasta syystä pelaan aina väliajoin BF2:sta, koska tuo mukavasti vaihtelua. Ja jos suurin osa "ikävistä pelaajista" siirtynyt 2142:n pariin, niin hyvä juttu. En ole kyllä itse huomannut pahemmin "roskasakkia" servuilla, mutta ainahan niitä pellejä on
Member

1 tuotearvio
_
15. tammikuuta 2007 @ 19:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen ainoastaan pari kertaa "tömännyt" näihin vinkujiin. Yllättävän siistiä peli on ollut. Samoin kielenkäyttö mainissa (johtuu varmaan osin siitä, että esim. sana fuck on bannattu monilla servuilla ja kickit tulee samantien, jos sen sanoo).

Nuo BF2 veteraanit on kyllä pirullisia vastuksia ja vastaavasti, jos olet samalla puolella, niin on oikein ilo pelata heidän kanssa kun kaikkea ei tarvitse vääntää rautalangasta.

Arvoltani olen 1lk. vääpeli.

Intel Q6600 0-stepping @ 2.8 GHz | XFX Radeon HD 5850 | EVGA 680i | 4Gt G-skill DDR2 800 | Zalman 750W, ZM750-HP, Heatpipe | Soundblaster X-FI (Platinum) | OCZ Vertex II 120Gt, 2 x 250 Gt Seagate Barracuda | Razer Tarantula

Mainos
_
__

_
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
15. tammikuuta 2007 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pakkohan se oli ottaa yksi "ilmainen" ylennys ja unlock Veterans-programilla. Aika harva tuntuu silti sitä tehneen. Ja kyllä huomaa, jos vähän enemmän pelannut vastapuolella tai omassa tiimissä.

Harmi vain, että yhteistyötä ei ole siltikään saatu tarpeeksi "pakolliseksi" pärjäämisen kannalta. Lone wolfeja joskus servut täynnä, kun metsästetään helppoja pisteitä.

Parasta antia on hyvä ryhmä, joka toimii saumattomasti yhteen. Muutaman kerran olen sen päässyt kokemaan ja oli aivan loistavaa!

Ja onneksi vinkujat ovat harvassa (vielä...)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > onko bf 2142 pelaajia?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy