User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.11.2025 / 20:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > zonealarm 7, kannattaa katsoa rauhassa muiden kokemuksia ennen päivittämistä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Zonealarm 7, kannattaa katsoa rauhassa muiden kokemuksia ennen päivittämistä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
20. tammikuuta 2007 @ 06:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti NUIJJA:
Surffaaminen hidastui selvästi.... Täällä ei mitään ihmeellistä

Minulla varmaan vaikuttaa tuo käyttäni Proxomitron, ja tietty köykäinen kone, niin CPU on 100% useasti.

Member
_
20. tammikuuta 2007 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Onko kukaan kokeillut Comodo Firewall Pro:ta"

itse otin käyttöön pari päivää sitten. tyytyväinen olen ollut bäfä2142 rupes toimiin paremmin verrattuna zonealarmiin. http://www.virustorjunta.net/modules.php...iewtopic&t=6502 tuolla on myös joku testi

kuin hullua kuristaisi...
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
20. tammikuuta 2007 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli palattua sitten takaisin 6.5:een, surffaaminen oli 7:n selkeästi hitaampaa, kenties joku yhteensopimattomuus Proxon kanssa.

dxmaze
Account closed as per user's own request
_
21. tammikuuta 2007 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen ollut comodoon jo jonkun aikaa ollut ihan tyytyväinen meinaa tässä viim. aikoina on ollut tuo palomuuri juttu aika kortilla ja järkihän siinä meni ja päädyin comodoon+antivir+spywareblaster+advanced windows care pro. Jos konee menee p**kaksi niin sitten menee. Ei vaan jaksa enään tätä rumbaa!!!! Samoja kokemuksia jatkuvasta jahkauksesta tietoturvan kanssa????

Intel Core 2 Duo T7500 (2.0GHz)
2GB(2x1GB) DDR2, 667MHz
SATA 120GB + WD Elements 320GB
Intel GMA X3100
Microsoft Windows Vista Business
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
22. tammikuuta 2007 @ 02:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dxmaze:
Jos konee menee p**kaksi niin sitten menee. Ei vaan jaksa enään tätä rumbaa!!!! Samoja kokemuksia jatkuvasta jahkauksesta tietoturvan kanssa????

Heh, tavallaan tai paremminkin liiallisesta luottamisesta tietoturvaohjelmien pelastavaan voimaan :)

Kävin vkl ottamassa pikkusiskon koneesta Nortonin pois (olisi vanhenunut kokeiluaika kohta) ja laitoin Comodon (vaikkei itsellä ole kokemusta ko. muurista) ja virustorjunnaksi Active Virus Shieldin, ja saipa siskoni vielä maksullisen Ashampoo AntiSpyWaren. Sisko sitten kysymään, että onko tämä yhtä hyvä suoja kuin Norton antoi, johon arvelin sen olevan. Mutta kerroin myös ettei sellaista ohjelmaa taida ollakaan, joka pystyisi kaikkia käyttäjän mahd. töppäyksiä estämään/korjaamaan.

Mielestäni suurin tietoturvariski tai -turva, on ihminen 1.0 siinä näytön edessä :)

dxmaze
_
22. tammikuuta 2007 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh oikeesti hommaan jonkun p**kan ala-arvoisen koneen ja pistän sen nettiin winukan palomuurilla enkä mitään muuta ja pörrään netin pimeimmissä paikoissa.... jos se ei siitä mene mikskään niin sit tiedän mitä tehdä.

2GB(2x1GB) DDR2, 667MHz
Intel GMA X3100
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
22. tammikuuta 2007 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
True Vector.ia sammuttelee välillä (edelleen noita kulttuurin vaihto ohjelmia päällä), mutta ei lopeta lataamista/ lähetystä.

Laittaa stopit päälee ohjelmilla joilla lupa mennä nettiin vain kysymäällä esim. outlook täällä. Elikkä kun sammutta tuon true vectorin kysyy jonkusen ajan (5-15sek.) päästä lupaa nettiin.

Itse zonen tapahtuma kestää pari sekunttia hyvä että edes huomasi, tietysti noista luvan kyselijöistä huomaa myöhemminkin tapahtuman ja Tapahtumienalvonnasta.

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

dxmaze
_
24. tammikuuta 2007 @ 22:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tää on aika naurettavaa valittaa aina jatkuvasti jostain tietoturva ongelmasta, ku ei se kone mene mikskään muutamasta viruksesta/spywaresta....!!!! Näitä asioita miettiessä menee vaan mielenkiinto/maku koko koneen lopullisesta tarkoituksesta. Itse annan olla sen tietoturvan mikä nyt on ja sillä siisti. Sit ku kusee niin vaihdan... koneen saa aina uusiks. (Kuhan on tavarat toisella osiolla)!!!

2GB(2x1GB) DDR2, 667MHz
Intel GMA X3100
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2007 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nuo aikaisemmin mainitsemani pikku "ongelmat" kadonneet, toiminut jonkusen aikaan jo moitteetta.

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

topias
Member

2 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2007 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tero83:
Itellä asennuksessa ensin heitti error-ikkunan, koska minulla ei ollut riittäviä oikeuksia asennukseen. Olen computer administrator.

Hieman myöhemmin asetaessa asennusohjelma herjasi true vector servicestä. Olikohan että ei saanut yhteyttä tms.

Eli täällä ei asennus onnistunut. Toisaalta voi johtua jo aikaisemmista ongelmista, joista olen foorumilla kertonut.
Täällä aivan sama ongelma. Tietäiskö kukaan mikä auttais. Ihan sama herja uudella ja vanhalla asennus versiolla. Tuota Comodoa kokeilin muutaman päivän mut se kyselee aina uudelleen sallittuja ja Dc ei suostunut toimiin vaikka luvat annettiin. Tänään ei sit menny nettiin ollenkaan vaikka sammutti koko Comodon, piti poistaa koko härpäke. Olis mukava saada tuttu ZA takaisin.
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2007 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut perusteellista poistoa, ennen uudelleenasennusta?

New, easier uninstall instructions

Mainos
_
__

_
Senior Member

4 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2007 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuli tuota za7 koituttua vaihtui heti 6.5 versioon meinaan hidastaa kyllä nettiä ja irc ei toiminu ollenkaan koko ajan tuli että blocked by ZoneAlarm :P

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > zonealarm 7, kannattaa katsoa rauhassa muiden kokemuksia ennen päivittämistä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy