Creative Sound Blaster Live 5.1 ajurit
|
|
sakang
Newbie
|
15. tammikuuta 2007 @ 13:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Menee hermot,, mist nuo saan? nuo ajurit!! ostin käytettynä, mutta en en saanut ajuri cd:tä ja nyt en löydä niitä mistään!!!
Luulen, että ne nuo on: Creative Sound Blaster Live! 5.1 & Audigy 1 Drivers v5.12.1.291 WHQL - FREE DOWNLOAD
Mut mistään en löydä! sit ku löysin niin se ei suostu lataa siltä sivulta, ja sit ku ottaa vaihto ehtoisen mirrorin, niin heittää jollekkin venäjä sivustolle! Otappa nyt sit siitä sit selvää...
Mitä tehokkaampi sitä parempi,
|
MikroMake
AfterDawn Addict
|
15. tammikuuta 2007 @ 13:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sakang: Menee hermot,, mist nuo saan? nuo ajurit!! ostin käytettynä, mutta en en saanut ajuri cd:tä ja nyt en löydä niitä mistään!!!
Luulen, että ne nuo on: Creative Sound Blaster Live! 5.1 & Audigy 1 Drivers v5.12.1.291 WHQL - FREE DOWNLOAD
Mut mistään en löydä! sit ku löysin niin se ei suostu lataa siltä sivulta, ja sit ku ottaa vaihto ehtoisen mirrorin, niin heittää jollekkin venäjä sivustolle! Otappa nyt sit siitä sit selvää...
Tuolta löytyy ajurit:
http://fi.europe.creative.com/support/downloads/
|
sakang
Newbie
|
15. tammikuuta 2007 @ 13:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Kävin kyl vilkaisee,, ja latasin kaiken sieltä ja koklasin jokaista, mut ei auttanut. Sitä paitsi mun mielestä ne on lähinnä päivityksiä, ei varsinaisia ajurei tiedostoja.
|
MikroMake
AfterDawn Addict
|
15. tammikuuta 2007 @ 14:03 |
Linkki tähän viestiin
|
|
sakang
Newbie
|
15. tammikuuta 2007 @ 14:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Väittää, että ei löydä korttia, vaikka se näkyykin kyllä laitehallinassa kysymy merkkinä, koklasin poistaa ja sen käynnistää koneen uudelleen, mutta ei siltikään asenna noit ajureita
|
sakang
Newbie
|
15. tammikuuta 2007 @ 14:14 |
Linkki tähän viestiin
|
valittaa, että Sound Blaster Live! Series windows drivers not found!
|
Mainos
|
  |
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
17. tammikuuta 2007 @ 15:05 |
Linkki tähän viestiin
|