dvd-asemalta C:lle,mitenköhan?
|
|
xataja
Junior Member
|
15. tammikuuta 2007 @ 17:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei kaikille,
olen varmaan 1000:s,joka kysyy ja pyytää tyhjentävää vastausta seuraavaan:Miten saan dvd:n siirrettyä D:ltä kovalevylle ja sieltä taas polttamalla tyhjälle dvd-levylle.Cd-levyjen kanssa ei ongelmia.Käytössäni on Nero,mutta en saa sitä suorittamaan toimintoa.
Ovatko musiikki-dvd/leffat tiedostoltaan vain liian suuria?Kiitos,jos joku vastaisi.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
15. tammikuuta 2007 @ 19:03 |
Linkki tähän viestiin
|
|
duratech
Newbie
|
16. tammikuuta 2007 @ 08:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Onnistuuko myos kopiointi niin että musa dvd levyjen valikot ja kappaleet ovat kuin alkuperäisessä.
Olen toistaiseksi onnistunut dvd decrypterillä vain saamaan yhden fileen kovalevylle jossa koko sisältö on yhdessä pötkössä...
Mulle riittäisi että saisin musa dvd:t kovalevylle josta voisin niitä toistaa,mikä olisi helpoin tapa?
Dvd Shrink on tuttu ja sillä olen jotain fileitä saanut aikaiseksi mutta en mitään järkevää alkuperäisen kaltaista valikkoa ja järjestystä.
Anydvd on vieras ohjelma.
Kiitos
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
16. tammikuuta 2007 @ 10:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Kylla uskoisin etta pitaisi tulla samalla tavalla kuin alkuperaisessa, jos prosessin tekee oikein niin kylla pitaisi olla samanlainen kuin alkuperaisen.
Muistaakseni shrinkissa sai valittua luoko se imagen, video_ts kansion vai minka. Itse en valitettavasti voi tarkistaa asiaa nyt.
Jos haluat vain kovolle kopion, niin asetuksista pitaisi ottaa pois tappi kohdasta burn after backup tms.
Anydvd auttaa noiden kopiointisuojien kanssa, sen ei tarvitse kuin olla paalla, eli tuolla oikeassa alanurkassa kellon vieressa sen kuvake.
Teksti on nyt vahan jannan nakoista kun ei ole suomalaista nappista kaytossa :)
|
duratech
Newbie
|
16. tammikuuta 2007 @ 13:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Se muuten onnistui Shrinkillä ! kun poistin kruksit kohdista,ettei pakkaa ja ei ala polttamaan,tuli yks iso file joka ainakin Media Playerillä pystyi toistamaan haluamansa kappaleen.
Mutta en Mediaplayerillä saanut ihan koko näyttötilaa vaan sillä jäi ylä ja ala reunoihin pienet "raidat",kun on tarkoitus videotykille kuva ajaa niin tarviin playerin jolla saa kuvan koko näytöksi,ja jos vielä pystyisi jotain soittolistoja tekee...onko ajatuksia ?
Kiitos jo tästä !
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
17. tammikuuta 2007 @ 13:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Media Player Classic tai VLC voi olla kokeilemisen arvoisia.
|
duratech
Newbie
|
17. tammikuuta 2007 @ 14:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Hyvä,kiitos.Toi Media Player Calssic tosiaan on hyvä,tarpeeksi yksinkertainen ja toimi hyvin.
|
duratech
Newbie
|
17. tammikuuta 2007 @ 14:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Hymmm...paitsi en löydä kappalelistaa,eli et vois valita jonkun kappaleen vain eikä se soita koko levyä...Media player 10:ssä se ilmestyi oikealle jossa oli kaikki levyn kappaleet allekkain...no pitä tutkia..
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
18. tammikuuta 2007 @ 06:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Oliko se valikko itse tuossa DVD-levyssä vai tulivatko ne erikseen tuohon Windows Media Player:in playlistiin?
|
duratech
Newbie
|
18. tammikuuta 2007 @ 06:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Kun musiikki dvd:ssä on kappaleet ja niiden nimet niin se lista tuli Media Player 10 "kappalelistaan" oikealle.
Elokuvassahan ei niin haittaisi mutta jonkin tietyn musiikki kappaleen valitseminen onkin vaikeempaa...
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
19. tammikuuta 2007 @ 09:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Olisivatko ne samat kohdat tuossa MPC:ssä Navigate -> Jump To... alla?
|
duratech
Newbie
|
20. tammikuuta 2007 @ 04:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei näköjään ole koko navigate valikko käytettävissä kun vob. fileen avaan,ihan harmaana koko valikko...
Dvd Shrinkillä tein vob. fileen,muuten kyllä toimii mutta en siis saa valittua jotain tiettyä kappaletta alkaa vain alusta soittamaan.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
20. tammikuuta 2007 @ 19:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Auttaako jos sen .IFO tiedoston avaa?
|
duratech
Newbie
|
21. tammikuuta 2007 @ 06:00 |
Linkki tähän viestiin
|
No joo auttaa siihen että nyt navigate valikko aukeaa ja antaa sieltä yhden "title 1" valikon mutta eipä siitä mitän tapahdu...ja päsee myös dvd:n omaan valikkoon ei vaan tapahdu sieltä mitään kun klikkaa kappaletta.
|
Mainos
|
  |
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
22. tammikuuta 2007 @ 10:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Se navigointi on varmaan mennyttä (jos siis chapterit/titlet ei toimi). Sitä en tiedä tiedä miten Windows Media Player näyttää nuo kappaleet ilman noita kappale-tietoja.
|