User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 24.9.2025 / 22:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > avast vai f secure???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
avast vai F secure???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
puuttis
Member

1 tuotearvio
_
16. tammikuuta 2007 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin minulla oli Avast virusturva ja olin tyytyväinen siihen .se päivitti ainakin kerran päivässä itsensä ja oli selkeä käyttää.no erään tietokone ihmisen toimesta päätin kokeilla F securea 30 päivää.no se ei päivitä automaattisesti minulla vaikka automaattiset päivitykset on päällä ja hälytyksiä tulee ainaki miljoona päivässä ja on jotenki sekava.

sitten on toi palomuuri kysymys kun siinä securessa on se ja minulla on myös boxissani palomuuri(zyxel 660HW-61),eli jos otan avastin ,AD-awaren ja toi muuri takas käyttöön niin onko se tarpeeksi hyvä paketti suojaamaan konettani kun p2p ohjelmia käyttelen ja muutenki netissä surffailen.suojaako boxin muuri vain boxia vai suojaako se myös konetta kuten F securen. kiitos etukäteen olisi kiva saada tietoa lisää kokeneemmilta.
Cathunter
Suspended due to non-functional email address
_
16. tammikuuta 2007 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehdottomasti F-Securelle surutta kenkää ja kevyempi Avast(myös suomeksi) takaisin. Käy ja kukkuu tasaisen varmasti päivästä toiseen maksamatta mitään eikä lopu käyttöaika kesken.

Sinulla on riittävä palomuuri boxissasi kunhan se on päällä. Säätöön ohjeet:
http://www.zyxel.fi/?kuvaus=1&showmodul=...77&productID=35

Ulkoinen palomuurisi antaa suojaa riittävästi koneelle ja laitteistolle. Sen pitävyyden voit vaikka tarkistaa profiilisivultani löytyvällä On-line skannerilla.

Junior Member
_
17. tammikuuta 2007 @ 02:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kanssa Avast ollu noin vuoden verran,eikä mitään ongelmia.
En vaan saanut sitä poistettua koneelta(mähläsin asetukset alussa sekaisin)lähti kyllä pois Avastin sivuilta löytyvällä poisto-ohjelmalla.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > avast vai f secure???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy