Neuvokaa tietämätöntä...
|
|
Synthesia
Newbie
|
18. tammikuuta 2007 @ 13:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ei ole minkäänlaista kokemusta tietokone peleistä mutta nyt olisin kiinnostunut pelaamaan niitä... Mutta kokematon kun olen niin tarvitsisin neuvoja,ihan rautalangasta vääntäen. Eli jos olen esimerkiksi ladannut pelin jostain,niin millä se aukaistaan,pitääkö olla emulaattori? Jos pitää niin mistä niitä saa...? Kiitoksia oikeasti neuvoista,ne tulee tarpeen :)
|
Junior Member
4 tuotearviota
|
18. tammikuuta 2007 @ 15:00 |
Linkki tähän viestiin
|
no daemon tool on iha kätevä jossai peleissä (eli tekee jotain virtuaali cd asemia joihin sitten pistät pelin jotka luulee että se on aito pelin cd)
|
GreatFox
Junior Member
|
18. tammikuuta 2007 @ 15:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Aivan ensimmäiseksi voisit kertoa, mikä peli on kyseessä. Jos se on *.iso-tiedosto, niin silloin sen voi 'mountata' edellä mainitulla Daemon Toolssilla. Jos se taas on *.rar tai *.zip-päätteinen, niin silloin suosittelen WinRAR:ia, jolla voi purkaa melkein minkä tahansa pakatun tiedoston.
Emulaattoreista en nyt tällä hetkellä voi sanoa mitään, sillä pitäisi ensiksi tietää kyseinen peli.
|
AfterDawn Addict
|
19. tammikuuta 2007 @ 09:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Pelit ladataan kaupasta kassan kautta kotiin. Lukekaa säänöt.
N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
|
GreatFox
Junior Member
|
19. tammikuuta 2007 @ 09:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhha84: Pelit ladataan kaupasta kassan kautta kotiin. Lukekaa säänöt.
Mutta entäpäs jos hän imuroi freeware-pelin? Jotkin freewaretkin tulevat iso-tiedostona.
Emulaattorit eivät tosin ole sallituja, paitsi jos omistaa kyseisen pelin aitona, mutta on rikki tai konsoli hajonnut. Emulaattorien ROMit pitää poistaa 24 tunnin kuluiessa, jos ei omista peliä.
|
AfterDawn Addict
|
19. tammikuuta 2007 @ 09:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Eipä ole vielä tullut vastaan freeware peliä mikä olisi tullut image tiedostona. Yleisesti ottaen ne tulevat installerina, tai rar pakettina mikä puretan ja siinä on käynnistys tiedosto.
Emulaattorit ovat sallittuja, mutta biosit eivät joita niihin tarvitaan.
N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
|
GreatFox
Junior Member
|
19. tammikuuta 2007 @ 11:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhha84: Eipä ole vielä tullut vastaan freeware peliä mikä olisi tullut image tiedostona.
Itse olen törmännyt yhteen: Adventures of Fatman, sillä sitä myytiin kaupoissa, mutta tekijät päästivät sen vapaaseen levitykseen.
Useat freewaret ovat rar-muodossa, ihan vaan btw. :)
|
Mainos
|
  |
|
Moderator
7 tuotearviota
|
19. tammikuuta 2007 @ 14:10 |
Linkki tähän viestiin
|
palattaisko asiaan, ei täs nyt ole tarkoitus keskustella säännöistä, keskustellaan niiden selkeyttämisestä vaikka palautelootan puolella..
|