User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.9.2025 / 18:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > apuaa minun mp3 soitin (philips 512mb gogear)sekoaa apua!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apuaa minun mp3 soitin (philips 512MB gogear)sekoaa APUA!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kirppu69
Junior Member
_
19. tammikuuta 2007 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Otsikko kertookin jo miltein kaiken.Se meni siis sillälailla että olin tulossa uimahllilta kotii ja kuuntelin sitä.sitten patterit loppuivat (olin tietoinen siitä että ne loppuisiva pian) joten koitin parikertaa matkalla kokeilla että saisko siihen mitää eloo? no päälle meni mutta sammui heti.Kotiin päästyäni vaihoin melkein heti patterit ja rupesin kuuntelemaan.No ihmettelin ku koko ajan samat biisit soi ja katsoin että OHO!101 biisimääräni oli tipahtanu 7kappaleeseen.!! olen koittanut laittaa biisejä soittimelleni mutta ei ole auttanut vaikka näyttäisi ettei siellä ole biisejä niin silti soitin on täynnä:( mikäköhän auttaisi???

Anteeksi huonoa suomenkieltäni tuli vähän kiire :)

Santtuonparas
Anza88
Account closed as per user's own request
_
26. tammikuuta 2007 @ 06:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletkos koittanut päivittää firmwaret? Mulla kerran creativen soitin tyhjenti ite ittesä, ja jumahti kokonaa. Uusimmalla firmwarella korjaantu.

Acer Aspire 5002WLMi.
Nokia 6230i
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
26. tammikuuta 2007 @ 08:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alusta soitin. Yleensä auttaa,jos sekoilee!

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > apuaa minun mp3 soitin (philips 512mb gogear)sekoaa apua!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy