User Käyttäjä Salasana  

tiistai 29.7.2025 / 22:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > palitin näyttis
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
palitin näyttis
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ple
Newbie
_
21. tammikuuta 2007 @ 05:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
terve,
mulla on palit x850 näyttis ja rikki, kuittia ei ole ja alle vuoden vanha.
saako sitä takuuseen valmiste/sarjanumerolla valmistajalle?

kiitos

t.p
Staff Member

1 tuotearvio
_
21. tammikuuta 2007 @ 05:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuitti siihen kyllä tarvittaisiin. Tiedätkö tarkalleen mistä se näytönohjain on hajalla?
ple
Newbie
_
21. tammikuuta 2007 @ 05:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moro,

kortti on agp väylään, näytön ruutu vain jäi yks aamu pimeäksi?
, tietokone lähtee kyllä päälle mutta ei paljoa auta kun ruutu pimeä, itse en ole korttia kellottanu tai muuten "ruuvannu"
tällähetkellä vanha näyttis käytössä.

=) p
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
21. tammikuuta 2007 @ 06:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Soita tuonne GNT Finland Oy http://www.gnt.fi/fin/contact_fin.html asiakaspalveluun ja kysy sieltä miten toimia ohjaimen kanssa kun kuitti kateissa.Todennäköisesti kysyvät kortin sarjanumeron (näkevät että takuu voimassa) ja pyytävät lähettämään heille tai antavat lähimmän liikkeen tiedot mihin voit kortin viedä.Itse olen takuuasioissa ollut GNT:lle suoraan yhteydessä kun ollut jotakin takuunalaista asiaa,edellyttäen että tuote GNT:n maahantuoma.Palvelu pelannut heidän suunnaltaan suorastaan loistavasti.Palit kuuluu heidän valikoimiin.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. tammikuuta 2007 @ 06:01

ple
Newbie
_
21. tammikuuta 2007 @ 08:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
allrait,

kiitos kokeillaan tuota. ilmoittelen miten kävi

-p-
-WK-
Senior Member
_
21. tammikuuta 2007 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse myös sain näyttksen takuuseen sarjanumeron perusteella, olin yhteydessä heihin sähköpostitse. GNT hoiti homman hyvin.
ple
Newbie
_
27. tammikuuta 2007 @ 05:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
terve, muutama päivä mennyt. GNT vastasi että näyttis kannattaa toimittaa mikromajaan he suorittavat takuuvaihdon,koska sieltä ostettu -> postissa matkalla kyseiseen liikkeeseen.Puhelimessa eivät kuulostaneet kovin kiinostuneilta "takuuvaihdosta"....eiköhän ensi viikolla ole jo viisaampi.

-p-
ple
Newbie
_
13. helmikuuta 2007 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
terve,

pari vookkoo tohon meni, mutta eilen tuli uusi näyttis postissa.
GNT Finland hoiti homman kyllä mallikkaasti ja Mikromaja

-p-
Mainos
_
__

_
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
13. helmikuuta 2007 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiva kuulla, että kerrankin takuuasiat sujuvat mallikkaasti. Liian usein älytöntä vastuun välttelyä firmoilta, jottei vaan menisi omasta pussista mitään.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > palitin näyttis

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy