Mozilla Firefox ongelma.
|
|
Swalloww
Newbie
|
23. tammikuuta 2007 @ 15:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei, minulla on tässän parin viikon aikana ilmennyt sellainen ongelma, että kun menen YouTubeen ja katson videota (Ei, ei ainoastaan YouTubessa), niin Firefox huutaa virheraporttia tai tulee tälläinen "klik" ja selain kaatuu.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. tammikuuta 2007 @ 15:51
|
AfterDawn Addict
16 tuotearviota
|
23. tammikuuta 2007 @ 16:57 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Swalloww
Newbie
|
24. tammikuuta 2007 @ 17:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä olen, mutta silti tulikettu bugaa. ;___;
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
24. tammikuuta 2007 @ 19:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. tammikuuta 2007 @ 19:42
|
Swalloww
Newbie
|
25. tammikuuta 2007 @ 09:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Agent_007: Onko mikä firefoxin versio käytössä?
EDIT:
Ja oletko kokeillut uuden profiilin tekemistä?
http://www.mozilla.fi/wiki/UKK_profiileista[/quote]
2.0 on versioni, kys. ongelma on ollut myös muissakin versioissa. Koitin tuota uutta profiilia, mutta se ei ratkaissut ongelmaani.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. tammikuuta 2007 @ 09:20
|
AfterDawn Addict
16 tuotearviota
|
25. tammikuuta 2007 @ 11:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Koita asentaa firefoxin 2.0.0.1 versio.
ps. ja laita väli ennen tuota quoten viimeistä tagia...
|
JSnake
Junior Member
|
12. helmikuuta 2007 @ 15:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Ihan tyhjänpäiväinen ongelma mulla, mutta kysynpähän kuitenkin...
Eli, miksi ihmeessä aina kun avaan (Mozilla Firefox 1.5.0.9) selaimen, niin ikkuna ei aukea kokonaisena, vaan puolikkaana. Tämä tietenkin on alkanut ärsyttämään, kun aina joutuu klikkaamaan ikkunan kokonaiseksi yläkulmasta. Eli mitä säädän asetuksista, että selain avautuu aina kokonaisena?
Tämä ongelma muuten ilmeni sen jälkeen, kun olin CCleanerilla tehnyt "puhdistuksen".
|
JSnake
Junior Member
|
13. helmikuuta 2007 @ 13:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikö kukaan osaa antaa neuvoa tuohon yllä olevaan (ärsyttävään) pikku ongelmaan?
(Modet voi sitten poistaa tämän viestin myöhemmin).
Cfc
|
AfterDawn Addict
16 tuotearviota
|
13. helmikuuta 2007 @ 18:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Eli, miksi ihmeessä aina kun avaan (Mozilla Firefox 1.5.0.9) selaimen, niin ikkuna ei aukea kokonaisena, vaan puolikkaana.
- Auttaako uuden profiilin luonti?
- Miksi käytät tuota vanhaa versiota? Poista se ja asenna uusi tilalle.
|
JSnake
Junior Member
|
13. helmikuuta 2007 @ 19:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus:
- Auttaako uuden profiilin luonti?
- Miksi käytät tuota vanhaa versiota? Poista se ja asenna uusi tilalle.
Siitä tuleekin sitten uusi ongelma. Yritin nimittäin poistaa tuota vanhaa versiota, mutta kone ei suostu poistamaan sitä? Yritin ohjauspaneelista Lisää tai Poista sovelluksen kautta, mutta tuo sovellus jää jumiin. Yritin myös Mozilla tiedostosta unistall.exe ,mutta tiimalasi jää päälle ja ohjelma ei poistu.... Outoa...
Cfc
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. helmikuuta 2007 @ 19:23
|
AfterDawn Addict
16 tuotearviota
|
14. helmikuuta 2007 @ 01:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Toimiiko uninstallointi vikasietotilassa?
(itse olen asentanut uuden vain vanhan päälle...)
|
JSnake
Junior Member
|
14. helmikuuta 2007 @ 06:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti OneMember: Toimiiko uninstallointi vikasietotilassa?
(itse olen asentanut uuden vain vanhan päälle...)
En ole kokeillut vikasietotilassa, mutta ennen sitä voisi varmaankin kokeilla kylmästi asentaa tuo uusi versio vanhan päälle?
|
AfterDawn Addict
16 tuotearviota
|
14. helmikuuta 2007 @ 06:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyl toi päälle asennus firefoxin kohdalla on aina toiminut.
|
JSnake
Junior Member
|
14. helmikuuta 2007 @ 09:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Asensin 2.0 version suoraan vanhan päälle ja nyt toimii.
Mutta tuli sellainen ongelma vastaan, että esim. sähköpostista yritin avata .pps tiedostoa ja enää ei tullut valikkoon "avaa ohjelmalla" tai "tallenna", vaan pelkkä tuo "tallennus" mahdollisuus. Mistä saisi muutettua tuon latausikkunan asetuksia niin, että se avaa mahdollisuus löytyisi myös. Ei viitsisi aina tallentaa kaikkia tiedostoja kovalevylle ennen avaamista...
|
osckari
Suspended due to non-functional email address
|
14. helmikuuta 2007 @ 10:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JSnake: Ihan tyhjänpäiväinen ongelma mulla, mutta kysynpähän kuitenkin...
Eli, miksi ihmeessä aina kun avaan (Mozilla Firefox 1.5.0.9) selaimen, niin ikkuna ei aukea kokonaisena, vaan puolikkaana. Tämä tietenkin on alkanut ärsyttämään, kun aina joutuu klikkaamaan ikkunan kokonaiseksi yläkulmasta. Eli mitä säädän asetuksista, että selain avautuu aina kokonaisena?
Tämä ongelma muuten ilmeni sen jälkeen, kun olin CCleanerilla tehnyt "puhdistuksen".
Kun suljet seuraavan kerran firefoxin x-napista, pidä ctrl:iä yhtä aikaa pohjassa. Näin ongelman pitäisi kadota. Toimii myös kaikkiin muihin sovelluksiin.
|
AfterDawn Addict
16 tuotearviota
|
14. helmikuuta 2007 @ 10:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Näin voisi toimia:
http://i51.photobucket.com/albums/f400/O...ps_funktion.gif
1-2. Mene asetuksien sisältö välilehdelle, josta painat tiedostotyyppien muokkaa nappia.
3-4. Paina poista toimito nappia. Jos ei tuo nollannut sitä ikkunaa, niin paina muokkaa toimintoa nappia ja annan sille haluamasi toiminto.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. helmikuuta 2007 @ 10:46
|
Mainos
|
  |
|
JSnake
Junior Member
|
14. helmikuuta 2007 @ 11:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. helmikuuta 2007 @ 11:34
|