User Käyttäjä Salasana  

perjantai 14.11.2025 / 09:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kovon osiointia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kovon osiointia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
oemsucks
Junior Member
_
24. tammikuuta 2007 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oiskos ohjeita antaa??

Mulla siis olis nyt koneessa kiinni 160giganen kovo josta lohkastu Norton partition magic 8:lla 30gigaa linuxia varten (siis muotoon Ext2).. ja tuosta kolmestakympistä osioitu 2 gigaa swapiksi.

Ei kuitenkaan tuo Ubuntu maistunu (ei napannu ees asentaa =) ) niin hyvälle että olisin sen pitänyt ja nyt haluttais saada noi 30gigaa takasin C: aseman käyttöön.. mutta noobie kun oon niin ei oikein luonaa nortonin käyttö ja kun lontookin on apukoulutasolla jää homma multa jo siitä kiinni.

Summa summarum: Miten saan ton 30gigan siivun palautettua takaisin C:hen? ja NTFS-muotoon tietty:-P
tokin
Suspended due to non-functional email address
_
30. tammikuuta 2007 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olis vähän samaa vikaa itellä. elikkäs kun teen tolla norton partition magic 8.05 sen osioinnin linuxia varten muotoon ext2. sitten pitää vissiin laittaa se apply homma? kummiski kun sen laittaa niin ohjelma käskee heti buutata. buutin jälkeen ei näy missään mitää.

(joo,olen noobi)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kovon osiointia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy