User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 11:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike : source
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
COUNTER-STRIKE : SOURCE
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
cractus
Member
_
27. tammikuuta 2007 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiskö tämä kyseinen peli lagimatta/tökkimättä/lataamatta tällä kokoon panolla : GF 7600gt , 1024mb ddr2-533mhz , INTEL PENTIUM D 915 2,8GHZ 800/2*2M S775 ?????? Vastatkaa pian (:
MannFred
Member
_
27. tammikuuta 2007 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lataamatta? kyllä pitäs toimia ihan hyvin, fps ainakin 60-70+
cractus
Member
_
27. tammikuuta 2007 @ 14:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta siis esim jossain isossa tilassa tai vaikka olisi paljon porukkaa toimisko silti hyvin ? Että ei lagaisi tai tökkisi :/ Koska nyt minulla on Celeron D 3.3ghz ja tökkii isossa tilassa tai jos on paljon porukkaa :(
MannFred
Member
_
27. tammikuuta 2007 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaverin kone, pentium 4 1.7g, ram 512, geforce 2 mx ja fps siinä 30, välillä vähä nygää ni kyllä tolla pitäs toimia niissä isoissakin tiloissa helposti, ja sitten vaa kaikki low asetukset (Ei siinä eroa oikeen ole) ni varmasti toimii eikä nygäile.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. tammikuuta 2007 @ 14:31

cractus
Member
_
27. tammikuuta 2007 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu muttaku mä en haluaisi pelaa et kaikki olisi low se näyttää iha perseeltä :D vähintää medium (; Mutta siis ootko ihan varma että tolla kokoon panolla ei nygäile tai mtn missään vaiheessa ?!?! :D
MannFred
Member
_
27. tammikuuta 2007 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sulla tuplasti muistia ja paaaljooon parempi näyttis ku mitä mun kaverilla(ja prossu kans paree) ni ihan johdonmukasta se ois, että toimis ihan hyvin nygäämättä. mutta en mä sulle voi 100% varmasti sanoa että toimiiko täydellisesti vai ei =D

CPU : Pentium II or Athlon 800 Megahertz (MHz) Processor
RAM : 128 Megabytes (MB) of RAM
Video Card : 32 Megabyte (MB) Video Card
CR-ROM : 8x CD-ROM
Sound Card : 128 bit DirectSound Compatible Card
Modem : 56 kbps Modem

tossa sourcen min requirementsit, ni kyllä sen ihan täydellisesti pitäs pyörii sulla.(ku kattelee noita min requirementsei)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. tammikuuta 2007 @ 14:39

cractus
Member
_
27. tammikuuta 2007 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu.. (: mutta miksi se ei nyt toimi kun on Celeron D 3.3ghz johtuuko se tosta mun prossusta että nygäilee isossa tilassa tai lagaa ja fps on siinä 30-50 :/
MannFred
Member
_
27. tammikuuta 2007 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sulla siis on se jo? no sulla ajurit näyttikselle? kokeile karsia vähä niitä graffoja. tuskin toi nyt prossusta johtuu.
cractus
Member
_
27. tammikuuta 2007 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis mulla on nyt Celeron D 3.3ghz ja ajattelin ostaa tän : INTEL PENTIUM D 915 2,8GHZ 800/2*2M S775 :D koska celeron on paska :(
MannFred
Member
_
27. tammikuuta 2007 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä sen tolla celeronillakin pitäs toimii ihan hyvin :o
Siitä kyllä en tiedä että onko toi prossu hyvä ostos =D(niihin asioihin oikee perehtyny) Sulla näyttää olevan 7600 joten agp paikka emossa joten luultavastikkaan siihen ei mene uusimmat prossut =/.

kokeile hakea ajurit nvidian sivuilta jos et oo hakenu jo.
cractus
Member
_
27. tammikuuta 2007 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis mulla on uusimmat näyttiksen ajurit asennettuna ja oon kattonu että mun emoon menee p4 ja pentium D :D no missä se vika sit on ku ei toimi kunnolla ???? niin mun enokin väittää että tuolla prossulla pitäisi toimia ihan hyvin :////
MannFred
Member
_
27. tammikuuta 2007 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaverilla reilusti paskempi kone ja siinä melkein sama fps.
Koneen tehoissa ei taida olla vikaa, vaan jossain muussa =/ en kyllä osaa auttaa enempää, sori :(
Mainos
_
__

_
cractus
Member
_
27. tammikuuta 2007 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juuups ei mtn :/ :D
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike : source

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy