Elikkä löytyy HD advance 2 ja kovo. Mutta tarvis saada pelit siirrettyä lähiverkon kautta kovolle, mutta en siinä ole onnistunut. Onko ainut vaihto ehto pistä kovo koneseen slaveksi? Rasittavaa avata kone joka kerta, että saan pelit kovolle.
Laittamalla ps2 kovo kiinni tietokoneeseen saadaa parhaat siirtonopeudet. mutta jos ei ole niin kiire niin ei muuta kuin verkkopiuha kiinni ps2:sen nettiadapteriin ja toinen pää modeemiin. (itselläni on tällä tavoin kiinni, ehkäpä se onnistuu niin että pistää johdon suoraan tietokoneeseen [korjatkoon sellainen joka tietää]) HDAdvance Dump -ohjelmalla onnistuu tiedon siirto.
tarkemmin mitkä asetukset tarvitset verkkoasetuksiin ja siirto-ohjelman asetuksiin löytyy täältä
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti azorblade:tästä on keskusteltu. muts...
Laittamalla ps2 kovo kiinni tietokoneeseen saadaa parhaat siirtonopeudet. mutta jos ei ole niin kiire niin ei muuta kuin verkkopiuha kiinni ps2:sen nettiadapteriin ja toinen pää modeemiin. (itselläni on tällä tavoin kiinni, ehkäpä se onnistuu niin että pistää johdon suoraan tietokoneeseen [korjatkoon sellainen joka tietää]) HDAdvance Dump -ohjelmalla onnistuu tiedon siirto.
tarkemmin mitkä asetukset tarvitset verkkoasetuksiin ja siirto-ohjelman asetuksiin löytyy täältä
Olen kokeillut noita ohjeita, mutta en sitli sa konetta löytämään PS2 kovoa :(. Siis kun minulta löytyy Wlan boxi, jossa noita vapaita paikkoja on, niin pitäisikö sen toimia niin, että pistän johdon toisen pään vapaseen paikkaan ja toisen PS2. Ja sitten vaihdan asetukset? En kyllä tuolla saanut toimimaan. Vai pitäisikö minulla olla pelkkä netti boxi, jossa olisi kaksi paikkaa että yksi menisi PS2 ja toinen tietokoneseen, kun nyt minulta löytyy vain netti boxi, jossa on vain yksi paikka, mutta eihän sitä siihen voi laittaa, koska sitten ei mene mtn johtoa tietokoneseen. Olisi kiva saada tuo toimimaan, kun itse en jaksaisi koko ajan avata tietokonetta ja joutuisin myös siirtämään pöydän ja ottamaan toisenkin kovon irti että saan PS2 kovon tilalle.
EDIT: Tuolla sivulla on kohta "'Press and hold' any key on JoyPad1 and then boot HDAdvance 3.0 on PS2. HDAdvance Server mode will be launched automatically." Minulta löytyy vain HDAdvance 2.1, joten löytyykö tuosta 2.1 tuo Server mode?
en ole itse käyttänyt kuin v3.0 niin en ole varma mutta sen luulisi selviävän helposti kun käynnistää HDAdvancen pitämällä jotain nappulaa pohjassa. jos ei tule näkyviin kovalevyn listaus vaan serverimode, niin toimii :)
Uskoisin että pitäisi toimia tolla wlan boksillakii yhtälailla. Tietska kiinni boksii johdolla (tai kai langattomastikkin toimisi? :/ ) ja sit toinen johto modeemin ja ps2 välille.
Tän jälkee laitteista virrat päältä ja buuttailee varmuuden vuoksi. sit vaa srever mode päälle ja HDAdvance dumpilla testaamaan löytääkö ps2 kovon. (ja tietty ne verkkoasetukset kohallee :)
ymymmhhmm, samaa asiaa tulee vaa kerrattua mutta eipä tuu muuta mieleen, toivottavasti saat homman pelittää.
tai sit vaa pitää tyytyy toho irrottelu metodii..