User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 11:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > äänikorttia ostamassa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Äänikorttia ostamassa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ranssi
Junior Member
_
30. tammikuuta 2007 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostamassa äänikorttia ja nyt ehdokkaana on Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer, onko kokemuksia?
onko muita vastaavia noin 80? hintaisia kenelläkään käytössä.
kaikki mielipiteet vaan tänne!
Senior Member

15 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2007 @ 19:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä tuo taitaa olla parhaimmasta päästä tuohon hintaan

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
Member

2 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2007 @ 23:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käsittääkseni XtremeMusic olisi parempi kuin tuo Gamer, ainakin jos kortin ulkomuodosta jotain voi päätellä. Music-malli on tietääkseni muutoin sama kuin kalliimmat X-Fi -kortit, mutta ilman 64MB muistia ja etupanelia ym. lisävarustetta.

Gamer-malli muistuttaa muotonsa perusteella halvinta Audio-korttia, josta ei löydy edes tukea EAX 5.0:lle. Gamerissa tuo kyllä näyttäisi olevan, mutta täyttä varmuutta näiden X-Fi -korttien eroista ei näytä tietävän kukaan.

Itse ostin XtremeMusicin ja tyytyväinen olen ollut. Sen hinta on Bulk-pakattuna eurologista 76,44?. Retail-versio tästä kortista taitaa maksaa jonkin verran yli 100?, joten tämä on hieman arvokkaampikin verrattuna tuohon Gamer-malliin, jota en ole bulkkina myynnissä nähnyt.

Edit: Bulk-paketissa ei siis tule muuta kuin kortti ja ajuri-CD pakattuna suojapussiin. Ajurit ja lisäohjelmat löytyvät myös Creativen sivustolta, eli Retail-version ostossa en nähnyt itse mitään järkeä.

#afterdawn.com @quakenet

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. tammikuuta 2007 @ 23:58

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > äänikorttia ostamassa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy