User Käyttäjä Salasana  

tiistai 29.7.2025 / 22:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > fx 5200
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
FX 5200
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

2 tuotearviota
_
2. helmikuuta 2007 @ 19:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo.. eli mulle jäi kaverilta tollanen club3d fx 5200 128mb 64bit käteen, ja tässä oon miettiny et olisko mahdollista modata siitä se väylä 128 bittiseksi?? tai muuten modata se kortti ees jonkin verran tehokkaammaksi??

Staff Member

32 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2007 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kellotus kyllä onnistuu, mutta tuossa kortissa on niin heikosti vääntöä, etten usko että se auttaa yhdessäkään pelissä mitenkään ratkaisevasti pelin pyörimiseen.
Moderator

7 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2007 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siirretty näytönohjain -keskusteluun.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. helmikuuta 2007 @ 08:24

Junior Member

2 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2007 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu oon mä sitä kellotellut tuossa mutta aattelin vaan et jos sen väylän sais jotenkin 128bittiseksi, kun minun muistaakseni on olemassa fx 5200 jossa ON 128 bittinen väylä..

Staff Member

32 tuotearviota
_
4. helmikuuta 2007 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu on, mutta ei se ole mitenkään erityisesti tehokkaampi kun tuon kortin suurin hidaste ei ole tuon muistiväylän pienuus.
Junior Member

2 tuotearviota
_
5. helmikuuta 2007 @ 16:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aijaa... ok.. aattelin et jos ostan ati 9700 pro ton tilalle.. et onko siinä yhtään enempää vääntöä?? ku ei tohon mun koneeseen mitään uutta kannata ostaa.. niin ja vielä tätä kysyisin että onko agp 4x paljonkin hitaampi kuin 8x?? kun minun emolevyllä ei ole kuin 4x..

Senior Member
_
5. helmikuuta 2007 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
9700Pro paljon nopeampi kuin tuo Fx5200:nen. 4x ja 8x nopeuksien välillä ei kuin marginaalinen ero joten se ei paljoa haittaa.

"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
Mainos
_
__

_
Junior Member

2 tuotearviota
_
5. helmikuuta 2007 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitti.. eli sitte sellanen.. oon tuskissani yrittänyt pelata tuolla kortilla vaikka mitä.. mutta ei.. mutta eiköhän se ati nyt sitte ole paljon parempi.. :D

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > fx 5200

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy