User Käyttäjä Salasana  

torstai 22.5.2025 / 11:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > canon powershot a430 probleema.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Canon Powershot A430 probleema.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ArtturiX
Member
_
3. helmikuuta 2007 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on tällänen Canonin kamera ja haluisin tietää että miten saisin sen silleen että kone tunnistaisi sen ns. siirrettävänä kovalevynä, koska kun kytken kameran usb väylään niin se avaa kuvat imagin ohjelmaan josta niiden tallentaminen koneelle kestää järjettömän kauan ja mm. videot ei avaudu siihen joten en saa niitä koneelle. Eli miten saan koneen tunnistamaan usb-väylässä olevan kameran siirrettävänä levynä?

Kerro Minulle.
Senior Member
_
12. helmikuuta 2007 @ 06:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käy lataan TweakUI:
http://download.microsoft.com/download/f...wertoySetup.exe

Sieltä polku; My computer -> Autoplay -> Drives
http://i4.tinypic.com/1672r9w.jpg

Ja rasti pois kyseisen asematunnuksen kohdalta, apply ja ok

ArtturiX
Member
_
15. helmikuuta 2007 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli tällänen virheviesti:
Proseduurin aloituskohtaa GetDIIDirectoryW ei löydy dynäämisesti linkitettävästä kirjastotsta KERNEL32.dll

Kerro Minulle.
Senior Member
_
16. helmikuuta 2007 @ 04:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sulla ei taida olla SP2 asennettuna? Kannattaa ehkä ajatella päivittämistä.

Koitas toimiiko näistä jompi kumpi:
http://tinyurl.com/h8zs
http://tinyurl.com/7zk

ArtturiX
Member
_
27. helmikuuta 2007 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei toiminu noi, mulla on käyttiksenä Windows 2000.

Kerro Minulle.
Senior Member
_
28. helmikuuta 2007 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeiles tollasta:

Start > Run: GPEDIT.MSC
sieltä;
Computer configuration > Administrative templates > System
ja eti;
Turn off autoplay (tai Disable autoplay)
Properties > Enabled ja All drives

ArtturiX
Member
_
8. huhtikuuta 2007 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei toiminu toikaa kikka. Siltikin se avaa saman idioottiohjelman jolla kuvien selaaminen/tallentaminen kestää järjettömästi

Kerro Minulle.
Mainos
_
__

_
digisti
Newbie
_
11. huhtikuuta 2007 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös se sitten ole siirrettävänä kovalevynä. Kts. oma tietokone-valikosta onko näin. Epäilen, että sinulla on kuvatiedostojen yhteydessä valittuna tuo ohjelma oletuksena ja kun kuvaformaatti tunnistetaan niin yrittää suoraan avata sen ohjelman.

Katsopas koneellasi olevan valokuvan ominaisuuksista, millä ohjelmalla sitä yritetään avata oletuksena. Jos tässä on väärä ohjelma valittuna niin voit sen vaihtaa haluamaasi.

Joskus myös USB-ajurien kanssa on ongelmia. Näin ainakin oli Windows 98:n kanssa jos käytössä monia USB-sovelluksia. Ohjauspaneelista voit näitä ongelmia tarkastella "järjestelmä" sovelluksesta.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > canon powershot a430 probleema.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy