5500 keskustelu
|
|
5500sport
Suspended due to non-functional email address
|
3. helmikuuta 2007 @ 18:45 |
Linkki tähän viestiin
|
5500 sport on hyvä puhelin keskustellaan siitä 10+ paras !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jeejee elämä hymyilee
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
7. helmikuuta 2007 @ 15:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Hyvä puhelin on joo, mutta tyyppivika (vikoja) löytyy (ainakin silloin löytyi kun puhelin tuli markkinoille ja sen ostin) tästäkin mallista..ylläri ylläri..mahtaneekohan Nokia tuottanut ainuttakaan puhelinta jossa ei olisi tyyppivikoja?
No kuitenkin, itse tykästyin tämän puhelimen ulkoisiin ominaisuuksiin, eli se kestää minulla mukana niin kalastamassa kuin metsästysreissuilla joten siitä antaisin 9+, mutta tyyppivika eli näppäimistön irtoaminen pudottaa sitä sen verran täydestä kympistä, tosin huollon jälkeen (korjattu näppäimatto ja päivitetty softa) puhelin on pelannut kuin unelma ja tuo S60 3rd edition tuo vielä oman lisämaun tämän käyttämiseen :)
Joten voinen suositella muillekkin.

AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
|
heikki71
Senior Member
|
8. helmikuuta 2007 @ 09:11 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
10. helmikuuta 2007 @ 07:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Mullon toi Music Edition eli musta/oranssi :)

AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
|
5500sport
|
10. helmikuuta 2007 @ 16:14 |
Linkki tähän viestiin
|
onko hyvä se ??
vastaa kun kerkeet
jeejee elämä hymyilee
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
10. helmikuuta 2007 @ 17:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 5500sport: onko hyvä se ??
vastaa kun kerkeet
Kyllä mä tyytyväinen olen ollut :)

|
mymmeli13
Member
|
14. helmikuuta 2007 @ 22:16 |
Linkki tähän viestiin
|
juu eipä mullakaa valittamista oo ollu puhelimesta... tietysti aina löytyy jotain toimisen varaa mut kyl tässä puhelimessa on onnistuttu niin hyvin ku toivoa voi... oon odottanu tätä puhelinta 5 vuotta ja nyt se vihdoin tuli ja kannatti oottaa... viime puhelin oli 5210 ja oli myös pirun hyvä puhelin ja kesti hyvin... Tyhmä kysymys mut onks 5500 3G puhelin? ja mitä tarkottaa et puhelin on 3G? selittäkää ku oon vähä tyhmä näitte puhelimien kanssa
|
heikki71
Senior Member
|
15. helmikuuta 2007 @ 04:57 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
|
15. helmikuuta 2007 @ 13:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis ei.
Asus M6Va
|
mymmeli13
Member
|
18. helmikuuta 2007 @ 20:44 |
Linkki tähän viestiin
|
aaa... kiitos tuosta linkistä... Mut mitäs se symbia s60 3rd edition meinaa ja miten se eroo muista?
|
timo82
Member
|
19. helmikuuta 2007 @ 03:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Täällä kanssa mustan 5500 omistaja. Tyytyväinen olen ollut.
Softassa en ole huomannut mitää vikoja/bugea.
Näppishän tässäkin irtosi mutta käytetty takuussa ja kunnossa nyt.
Onko kellään käynyt useammin näppiksen hajomisen takia huollossa?
Symbia S603rd edition on uusin kännykän käyttöjärjestelmä
|
mymmeli13
Member
|
19. helmikuuta 2007 @ 15:38 |
Linkki tähän viestiin
|
miten se 3rd edition eroo esim 2nd editionista... Mulla on nyt parin päivän aikana bugannu puhelin... panin laturiin ja käynnistin samalla puhelinta nii tuli nokia teksti ja se vaa jäi siihen eikä mitää tapahtunu tyylii 10 minuuttiin nii otin sitten akun irti ja laitoin takasin ja toimi ku mitää ei olis tapahtunu ja sit toinen oli et yritin päästä viesteihin ja koko ajan sulki viestit sovelluksen ku aina tiles siihen ku yritti avata sitä sit käynnistin puhelimen uudestaa ja toimi taas ilman mitää... mut vähä ottaa päähän ku on ollu vast pari viikkoo ja jos rupee nyt jo tekee tota nii alkaa pikku hiljaa lämmittää. Onks ideoit mitä kannattaa tehä jos rupee harrastaa tota tileemistä useammi?
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
19. helmikuuta 2007 @ 16:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: 5500 sport on hyvä puhelin keskustellaan siitä 10+ paras !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mulla on Schneiderin cd-marker kynä! Keskustellaanko siitä? Se on aika ässä!
Opetellaanko käyttää noita välimerkkejä!?!
Rupee pistää vihaks tollaset postaukset missä ei o mitään järkee.
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
19. helmikuuta 2007 @ 16:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mymmeli13: miten se 3rd edition eroo esim 2nd editionista... Mulla on nyt parin päivän aikana bugannu puhelin... panin laturiin ja käynnistin samalla puhelinta nii tuli nokia teksti ja se vaa jäi siihen eikä mitää tapahtunu tyylii 10 minuuttiin nii otin sitten akun irti ja laitoin takasin ja toimi ku mitää ei olis tapahtunu ja sit toinen oli et yritin päästä viesteihin ja koko ajan sulki viestit sovelluksen ku aina tiles siihen ku yritti avata sitä sit käynnistin puhelimen uudestaa ja toimi taas ilman mitää... mut vähä ottaa päähän ku on ollu vast pari viikkoo ja jos rupee nyt jo tekee tota nii alkaa pikku hiljaa lämmittää. Onks ideoit mitä kannattaa tehä jos rupee harrastaa tota tileemistä useammi?
Softan päivitys voisi olla paikallaan. Myös suosittelevatte akun irroittamista kerran-kaks viikon aikana, tämän kuulemma pitäisi vakauttaa puhelimen toimintaa. Näin sanoo siis Nokian huolto.
Ja miten 3rd eroaa 2nd:stä..Ainakin niitä rajapintoja on paranneltu jolloin käyttöliittymää on saatu "toimivammaksi" http://fi.wikipedia.org/wiki/S60

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. helmikuuta 2007 @ 16:18
|
mymmeli13
Member
|
21. helmikuuta 2007 @ 16:55 |
Linkki tähän viestiin
|
miten tuo softanpäivitys sitten onnistuu?
|
heikki71
Senior Member
|
21. helmikuuta 2007 @ 17:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: miten tuo softanpäivitys sitten onnistuu?
perssuitessa on toiminto: päivitä puhelimen ohjelmisto. Jos teet päivityksen, niin muista tehdä sitä ennen varmuuskopio, se toiminto on myös tuhkaluukkusuitessa.
|
mymmeli13
Member
|
21. helmikuuta 2007 @ 19:17 |
Linkki tähän viestiin
|
perssuitessa on toiminto: päivitä puhelimen ohjelmisto. Jos teet päivityksen, niin muista tehdä sitä ennen varmuuskopio, se toiminto on myös tuhkaluukkusuitessa.
En mä hogannu mut ymmärsin et se tolla nokia suitella onnistuu nii kokeilen sillä sit jotai säätää
EDIT= en saanu jostai syystä tota lainaus juttuu toimimaa nii nyt näyttää tältä
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. helmikuuta 2007 @ 19:20
|
maxim
Junior Member
|
28. helmikuuta 2007 @ 09:14 |
Linkki tähän viestiin
|
http://allnokia.ru/reviews/51/ Kattokaa tuo. Kaikkea me venäläiset keksimme, mutta hyvin kännykkämme kestävät :D <3
On hemmetin hyvä puhelin näppäimistövikaa lukuunottamatta.
Muutamia hyviä ominaisuuksia on edellisistä malleista eli 5140i, 5100 karsittu pois mutta minulle ainakin sopivin mahdollinen puhelin.
|
heikki71
Senior Member
|
28. helmikuuta 2007 @ 16:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: On hemmetin hyvä puhelin näppäimistövikaa lukuunottamatta.
totta, mulle on vieläkin epäselvää riippuuko näppisvika väristä.
Lainaus: Muutamia hyviä ominaisuuksia on edellisistä malleista eli 5140i, 5100 karsittu pois, mutta minulle ainakin sopivin mahdollinen puhelin.
joo, mihin ihmeeseen on hävinnyt sekkari ja alaslaskuri? Sentään mallia Sport :)
|
mymmeli13
Member
|
1. maaliskuuta 2007 @ 00:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Mä en kyl tullu yhtää viisaammaks tost venäläisestä sivusta... Mut kyllä 5500 saa sekuntii kellon en vain juuri nyt muista mistä ja minkä mutta jos tarvitset ja et löydä nii voin antaa sulle osotteen mistä ite sain
|
heikki71
Senior Member
|
1. maaliskuuta 2007 @ 04:10 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla oli 7 päivää tollanen handy clock -ohjelmademo. Siinä oli kaikki laskurit ja sekkarit, mut hinta hirvitti sen verran ettei tullut ostettua. Melkein 20 euroa!
Sitten on sellainen kuin egg timer. Kyselin Suomalaiselta tekijältä mistä sen voi ostaa ja sain osoitteen:
http://www.sharewire.net/buy/buy.php
En vain voi jostain syystä lähettää viestiä tonne, aina tulee herjaus.
...Ja nyt kun katsoin esikatselussa tätä viestiä, niin tuolla sivulla ei myydä enää mitään!!
|
mymmeli13
Member
|
2. maaliskuuta 2007 @ 04:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Tollanen Stopwatch sekuntti kello itelläni on
http://www.tevero.no/espace/stopwatch/
ilmainen ja toimiva. en itse käytä paljon sekuntti kelloa mutta hommasin varmuuden vuoks eikä mitää valittamista oo ollu. eipä oo mitää kummosii toimintoi mutta onpahan sekuntti kello :D
|
heikki71
Senior Member
|
2. maaliskuuta 2007 @ 07:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: ilmainen ja toimiva.
...niinpä onkin. Ei mullakaan käyttöä sekkarille juuri ole, mutta pitää sport -tuotteessa ajanotto olla :)
Alaslaskevalle sekkarille olisi kyllä oikeasti käyttöä, ei pala pizzat uuniin.
|
KKJ
|
2. maaliskuuta 2007 @ 17:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. maaliskuuta 2007 @ 17:30
|
Mainos
|
  |
|
mymmeli13
Member
|
5. maaliskuuta 2007 @ 03:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos erittäin paljon tuosta suomennoksesta... eipä kaduta yhtään et osti tän puhelimen, tuli vähän isompi luotto tän kestävyyteen! Totesin itsekkin että tuo alas laskeva laskuri (munakello/ajastin) olis tosi kätevä. Ei kukaa sattuis tietää mistä sais tuollasen ilmaseks?
|