User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.4.2025 / 08:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > 5500 keskustelu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
5500 keskustelu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12345>
heikki71
Senior Member
_
5. maaliskuuta 2007 @ 08:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Ei kukaa sattuis tietää mistä sais tuollasen ilmaseks?
demona saa 7- päiväks:
http://nokia-3250-software.epocware.com/Handy_Clock.html
...kiva softa, hinta vaan on älytön.
mymmeli13
Member
_
7. maaliskuuta 2007 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mut eipä paljon lämmitä et saa 7 päiväks ilmaseks... Viikon päästä oon sit taas samassa pisteessä et jostai pitäis saada ajastin ja ilmanen :D et jos joku sattuu tietää mistä sais ilmasen ajastimen nii kertokaa? Mä en tiiä onks tää ihan normaalii mut mä en saa suljettuu sovelluksista urheilu modii et se pyörii koko ajan taustalla eikä saa poistuttuu sieltä kokonaan? Eli kun poistun urheilu toiminnosta se jää taustalle pyörimään saako sitä mitenkää pois taustalta pyörimästä ja syömästä akkua?
Senior Member

7 tuotearviota
_
7. maaliskuuta 2007 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mymmeli13:
Mä en tiiä onks tää ihan normaalii mut mä en saa suljettuu sovelluksista urheilu modii et se pyörii koko ajan taustalla eikä saa poistuttuu sieltä kokonaan? Eli kun poistun urheilu toiminnosta se jää taustalle pyörimään saako sitä mitenkää pois taustalta pyörimästä ja syömästä akkua?
Kun sulla on se sovellus päällä niin paina ensin vasemmalla valintanäppäimellä Tauko ja sen jälkeen oikealla Lopeta.

AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
mymmeli13
Member
_
8. maaliskuuta 2007 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
arvasin et toi käsitetään vääri... eli siis itse urheilu toiminto ei tee mitää vaa on vaa taustalla samallalailla ku lähtee jostai muusta sovelluksesta punasella luurilla nii se jää samallalailla päälle vaikka lähtis poistu nappulasta... Käsittääkö kukaa mitä tarkotan? ja onks toi ihan normaalii ettei siit pääse kokonaan pois?
heikki71
Senior Member
_
14. maaliskuuta 2007 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä olen viikon miettiny, enkä vieläkään tajua! :)
Lainaus:
eli siis itse urheilu toiminto ei tee mitää vaa on vaa taustalla samallalailla ku lähtee jostai muusta sovelluksesta punasella luurilla nii se jää samallalailla päälle vaikka lähtis poistu nappulasta.
Mistä sä tiedät, että se on päällä?
Senior Member

7 tuotearviota
_
16. maaliskuuta 2007 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Mä en tiiä onks tää ihan normaalii mut mä en saa suljettuu sovelluksista urheilu modii et se pyörii koko ajan taustalla eikä saa poistuttuu sieltä kokonaan? Eli kun poistun urheilu toiminnosta se jää taustalle pyörimään saako sitä mitenkää pois taustalta pyörimästä ja syömästä akkua?
Kun sulla on se sovellus päällä niin paina ensin vasemmalla valintanäppäimellä Tauko ja sen jälkeen oikealla Lopeta.
Lainaus:
mä olen viikon miettiny, enkä vieläkään tajua! :)

Lainaus:
eli siis itse urheilu toiminto ei tee mitää vaa on vaa taustalla samallalailla ku lähtee jostai muusta sovelluksesta punasella luurilla nii se jää samallalailla päälle vaikka lähtis poistu nappulasta.
Mistä sä tiedät, että se on päällä?
Joo ei kyllä tää on jotakin sumeata logiikkaa tjsp. :) Jos sä sen urheilutoiminnon sammutat em. ohjeiden mukaan niin ei se sinne taustalle enää päälle jää!

Edit:Kah..näyttäähän tuo kuitenkin päällä olevan,kun Oskun ohjeiden mukaan kattoo :/ Ompa outo homma.

AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. maaliskuuta 2007 @ 06:00

Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
16. maaliskuuta 2007 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Itte en ole ainakaan saanut kokonaan pois päältä.

Käynnissä olevat ohjelmathan näkee, kun painaa valikko-näppäintä pohjassa hetken aikaa.
heikki71
Senior Member
_
16. maaliskuuta 2007 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kappas keppanaa... tosiaan, siellä pyörii koko ajan toi urkkatila! Mahtaakohan se syödä akkua, vaikka se siellä onkin? Jos aattelee miten valmistajat kilpailee pitkillä valmiustiloilla... ehkei se käytä kännyn prosessoria. Pitää kysellä vähän.
Hmmmh
Senior Member
_
17. maaliskuuta 2007 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama homma on monissa S60 "music edition" -puhelimissa, joissa se soitin on aina taustalla. Eli se ohjelma, tai ainakin osa siitä on ladattuna muistiin. Tässä on varmaan pyritty siihen että se käynnistyisi tarvittaessa mahdollisimman nopeasti. Akkua se tuskin ratkaisevasti kuluttaa.
mymmeli13
Member
_
18. maaliskuuta 2007 @ 11:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä et tajusitte mitä tarkotin. No hyvä ettei mun puhelin oo ainoo missä se on päällä, mut joskus sain sen sammumaan mut en vaa muista miten se tapahtu et sekosko puhelin sillo vai mitä mut oon kuiteski kerran saanu sen sammumaan taustalta.
etzka326
Senior Member
_
19. maaliskuuta 2007 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko 5500 kamera hyvä?
heikki71
Senior Member
_
19. maaliskuuta 2007 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Hyvä et tajusitte mitä tarkotin. No hyvä ettei mun puhelin oo ainoo missä se on päällä, mut joskus sain sen sammumaan mut en vaa muista miten se tapahtu et sekosko puhelin sillo vai mitä mut oon kuiteski kerran saanu sen sammumaan taustalta.
mä en ole saanut millään konstilla sitä pois, toisaalta ei se niin hirveästi haittaakaan.
Lainaus:
onko 5500 kamera hyvä?
ihan paska... Hong Kong kamaa. Jos suunnittelee sportin hankintaa, ei kannata pelkän kameran perusteella. Muutoin kyllä, oma on kaikilla herkuilla nykyään. t. tyytyväinen omistaja

p.s. kyselkääs ihan porukalla, miks ihmeessä tässä kännyssä ei ole suomen kieltä Text-to-speech ominaisuudessa. Kaikki muut kielet on melkein edustettuna jo.
http://www.nokia.co.uk/A4286225
kyselylomake:
http://www.nokia.fi/asiakastuki/yhteystiedot/kysynokialta/
KKJ
Suspended due to non-functional email address
_
19. maaliskuuta 2007 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti etzka326:
onko 5500 kamera hyvä?
Näistä ainakin löytyy kuvia
http://www.gsmarena.com/nokia_5500_sport-review-112p3.php
http://www.mobileburn.com/review.jsp?Page=2&Id=2876

ei kauhean hyvä kamera taida olla, eli kameran takia sitä ei kannattaisi ainakaan ostaa. Itse olen nähnyt 5500 vs. E70 otettuja kuvia, niissä oli ainakin erittäin iso ero E70 hyväksi. Ja taitaapi 5500 olla paksuhko muovikerros peittämässä linssiä, joka ei auta laatua parantavasti...
5500sport
_
24. maaliskuuta 2007 @ 07:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja paskat 5500 sport on paras sillä on hyviä kuvia sillä pystyy muokkaa kuvia mun mielesta e70 on ihan paska sanoin vain ja kannattaa hankii 5500 sport on paras mikäämuu ei ole hahahahhahahahahaha

jeejee elämä hymyilee
Senior Member

7 tuotearviota
_
24. maaliskuuta 2007 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 5500sport:
ja paskat 5500 sport on paras sillä on hyviä kuvia sillä pystyy muokkaa kuvia mun mielesta e70 on ihan paska sanoin vain ja kannattaa hankii 5500 sport on paras mikäämuu ei ole hahahahhahahahahaha
Joo-o, sieltähän taas repäistiin. Aluksi voisin sanoa, että voisit opetella käyttämään pilkkuja ja pisteitä. Todella pyttymäistä lukea tuollaista epämääräistä pötköä!
Ja toisekseen ei 5500:aa kannata todellakaan kameran takia hankkia. Kuten aikaisemmin on jo mainittu, kamera on ihan hong-kong laatua! Tietysti paksu suojalinssi vaikuttaa hieman, mutta kuitenkin..
Muuten puhelin on hyvä ja toimiva.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. maaliskuuta 2007 @ 15:15

Senior Member

2 tuotearviota
_
26. maaliskuuta 2007 @ 01:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä ainkin voisn ostaa puhelimen ilman kameraa, koska puhelin kameroiden laatu ei yllä digikameroiden tasolla. Eli on turha ostaa puhelin vain kameran takia.
mymmeli13
Member
_
29. maaliskuuta 2007 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo on se kummaa kyl et jokaiseen paikkaa pitää tunkee kamera... mitä helvettii tekee kameralla jolla saa otettuu lumi sade kuvii eikä saa mitää selvää... ei kyl oo tainnu olla kauheen hyvää suunnitteluu ton kameran kanssa ku ei tosiaa saa mitää järkevii kuvii. Tyhmää tuo nokian tapa tunkee kaikkee ja kokeilla kaikkee vaikka ei toimi mut mainio puhelin jos kuvii ei tarvii ottaa.

Ja pitää huomattaa vähän tosta keskikonsolista missä on nuoli ja ok näppäimet et on kyl vähä huono systeemi mul ainaki tulee välil paineltuu väärii kohtii mut voi olla et vika on mussaki.

Joo ja toi viestien lukemis juttu on kyl saanu monet naurut aikaan kyl se on nii hauskan kuulosta ku englantilainen puhuva pää yrittä vääntää suomee, ei kyl tosiaa tuu yhtää mitää. kumma ettei suomee oo laittanu ku askelmittaristaki löytyy suomenkielinen "selostus"
heikki71
Senior Member
_
29. maaliskuuta 2007 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nokia E50:n saa kameralla tai ilman. Hinta tuntuu putoavan kaks- kolmekymppiä jos ei valitse kameraa.
Samsung automaattisella tarkennuksella antaa ihan kohtuullisia kuvia, sellaisia joista voisi jopa maksaakin.

Otin yhteyttä Nokiaan noista puhehommista ja sain vastauksena:

Kiitos yhteydenotostasi Nokia Care -asiakastukeen.
Valitettavasti meillä ei ole tiedossa, koska kyseinen kieliversio on saatavilla.
Parhain terveisin

...tosin se sitten jatkuu näin:
Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta.
... :) melkein voisi luulla poliitikon vastaukseksi.

Myöskin smart2go navigaattori pölisee suomeksi.
mymmeli13
Member
_
30. maaliskuuta 2007 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyl ne hemmetin hyvii vastauksii antaa näköjää... Hyvä et jaksoit vaivautuu ja lähettää niille palautetta tosta! Tekis mieli pistää vähä tästä näppäimistöstä vähä palautetta nokialle päin... Teki nimittäi munki puhelin vihdoin ton et näppis alkaa repsottaa ala päästä! Miten ootte korjannu ton asian? meneeks se ihan huoltoon saakka vai pystyykö ne liikkeessä korjaamaan ja jos menee huoltoon nii kannattaaks mun tehä kaikesta mun jutuist varmuuskopiot koneelle ettei ne hävii lopullisesti? Ja jos kandee tehä varmuuskopiot nii miten sit pelit säilyyks ne muistikortilla vai täytyyks niitäki heittää koneelle saakka ja jos täytyy nii miten?
heikki71
Senior Member
_
31. maaliskuuta 2007 @ 07:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä ottaisin perssuitella kopion sisällöstä. Varmaan ne ottaa myös huollossakin, mutta varma on aina varmaa.
Minkä värinen sportti sulla on?
mymmeli13
Member
_
1. huhtikuuta 2007 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos kysyt mun sportin värii nii se on toi copper red ku ostin ton music editionin. Joo no tein nyt ton varmuuskopionnin puhelimen ja muistikortin muistista et pitäis olla tallella kaikki. Mihin se tallentaa noi varmuuskopiot? Jos kännykkä sekoo nii saanko noi kaikki ohjelmat takas painamalla tost pc suitesta varmuuskopio ja palauta?
Senior Member

7 tuotearviota
_
2. huhtikuuta 2007 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja jos kandee tehä varmuuskopiot nii miten sit pelit säilyyks ne muistikortilla vai täytyyks niitäki heittää koneelle saakka ja jos täytyy nii miten?
En minä ainakaan laittanut muistikorttia puhelimen mukana kun se huoltoon lähti tuon näppäimistövian takia. Puhelimen oma muisti kylläkin pyyhittiin perusasetuksille, koska softa päivitettiin. Kannattaa muuten sanoa kun viet puhelintasi liikkeeseen, että päivittää softan samalla.Ja huollossa voi sitten kestää, oma känny viipyi päivää vaille kuukauden!

mymmeli13
Member
_
6. huhtikuuta 2007 @ 19:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo no itelläni on menny viikon jo... et kattoo nyt koska sielt tulee viesti et on valmis. Ja huolto teki hienot sano et jos maksat meille 25? nii pääset jononkärkeen. Mitäköhän toiki nyt sit tarkottaa? onks toi ihan normaalii vai meneeks toi jo vähän laittoman puolelle ja et vaa mulle voi sattuu tommost?

Joo no mä tyhmänä pistin kyl muistikortin kännykän mukana mut tein kaikesta varmuuskopion et toivotaan et se toimii. Ja toivotaan et ne osaa ite päivittää sen softan sit samal, mut ei ainakaa viel oo ollu mitää nähtävää vikaa tän hetkises softas
5500sport
_
9. huhtikuuta 2007 @ 08:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sama maulla oli viikon ja oli ihan ilmainen korjaus ja päivitti soffin ja sain uuden muistikortin mukana maksoin vain 20 e 1gt muistista ja on hyvin pelannut 5500 sport se on maailman parhaita kännykkäitä mitä tiiän ja yks kerta oon vienyt huoltoon ja nyt pelaa hyvin se on 10 arvoinen puhelin ja musiikkia mahtuu hyvin

jeejee elämä hymyilee
Mainos
_
__

_
mymmeli13
Member
_
13. huhtikuuta 2007 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo 2 viikkoo kohta menny eikä vieläkää kuulu puhelinta. Täytyy varmaa soittaa sinne ja kitistä viikonlopun jälkeen ku on se kumma et näppäimistön liimauksessa kestää 2 viikkoo.

Mut kyl on yks parhaista puhelimista mitä mulla on ollu 5120 oli ehkä hiukkasen parempi ku oli vähemmä ohjelmii nii toimi myös nopeesti ja jumaulauta se puhelin kesti kaikkee eikä tarvinu kertaakaa viedä huoltoo, kesti mulla yli 5 vuotta ja olis kestäny vieläki jos olisin vaa jaksanu ostaa siihen laturin, mut on kyl toi 5500 tän hetken ihan ehdoton ykkös puhelin jos käyttää puhelinta puhelimena eikä kamerana

Sivu:<12345>
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > 5500 keskustelu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy