User Käyttäjä Salasana  

perjantai 14.11.2025 / 17:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > miten poltan boottaavan cd:n nerolla?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten poltan boottaavan cd:n nerolla?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

8 tuotearviota
_
5. helmikuuta 2007 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ahead Nero 7.5.7.0 Ultimate <--- Minulla olis tuommonen Nero ja tarvisin vähän ohjeita.. Mulla on nuo windowsin asennustiedostot tallessa kovolla ja mun tarvii vissii tehdä niistä ensin boottaava image ja sit sen jälkeen polttaa se? Mitä ohjelmaa käytän tuon imagen tekoon ja saisko siihen sit ohjeet kanssa :)
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
5. helmikuuta 2007 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
missä muodossa ne asennus tiedostot on?
onko ne kopioitu jostain?

pelkästään boottaavan saa Nerolla kun valitsee cd/DVD-rom (boot eli käynnistys) levy. windowssin asennus ei vaan sillä ala automaattisesti.

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
Senior Member

8 tuotearviota
_
6. helmikuuta 2007 @ 12:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siel oli ihan kansioita ja setup.exe. Levyltä suoraan kopioitu. Mutta miten mä saan tehtyä boottaavan imagen että saan sit suoraan polttaa sen imagena? Siis semmosena että se käynnistyy sillo ku pistän biosista boottaamaan levyltä :)
Muuten TUFF, olen boss jos vielä minut muistat, sun hubillasikin ;)
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
6. helmikuuta 2007 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paras olisi jos saisit cd->cd eli kopioida suoraan niin siitä tulee boottaava, siis edellyttäen että se on bootaava kuten alkuperäinenkin on.
juu.. muistan nick:n =)

tossa kuitenkin ohjeet miten tehdä boottaava windows levy http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=297

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
7. helmikuuta 2007 @ 19:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa käyttää Nliteä, se tekee suoraan imagen, jonka voi polttaa.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > miten poltan boottaavan cd:n nerolla?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy