User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 19:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > f.e.a.r vetää tökkimisen yli
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
F.E.A.R vetää tökkimisen yli
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
FR4GG3R
Junior Member
_
6. helmikuuta 2007 @ 05:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jees olis tällanen tapaus että asensin just ton pelin F.E.A.R ja se tökkii iha hulluna! tää kone ei oo mikää viime huudon tappovehje mut ei sen pelin pitäis tökkiä ku kaikki grafiikka asetukset on ihan minimumilla. Hidasteli pelin aikana ja ku lopetin pelin tökkimisen takia ni kone alko hidastelee jopa "Käynnistä"-palkin avauksessa.. samalla antivirus lakkas toimimasta. Saatan olla helvetin tyhmä mut musta tuntuu et jos ongelma ei oo koneessa ni se saattaa olla tos DirectX versiossa 9.0c minkä peli asens pelin asennuksen aikana.

Pyörittäjänä toimii:

Hewlett Packard
Pavilion
AMD Athlon(tm) XP 3200+
2.20GHz
512Mt RAM

Eli onko tökkiminen koneesta kiinni vaiko jostain muusta? Vartijan palkoilla ei vielä uutta konetta hankita mutta osia voi uusia jollain ~500e budjetilla jos sillä nyt mitään saa, onko ehdotuksia? oon viel iha pihalla näyttiksistä ja prossuista. kesän tienoolla aattelin uusii koko hoidon.
FR4GG3R
Junior Member
_
6. helmikuuta 2007 @ 05:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja näyttis on NVIDIA GeForce FX 5500
Senior Member

7 tuotearviota
_
6. helmikuuta 2007 @ 05:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kyllä mikään ihme että tuolla näyttiksellä tökkiikin :)

AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
peeke
Member
_
6. helmikuuta 2007 @ 06:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä se valitettavasti taitaa vaan tökkiä tuolla kokoonpanolla, mulla on näyttiksenä ati radeon 9600 xt ja ei e silläkään jaksa oikein sulavasti tuota peliä pyörittää...vaikuttaa aika raskaalta peliltä muutenkin.
FR4GG3R
Junior Member
_
6. helmikuuta 2007 @ 06:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No voihan muna. Mitään ehdotuksia jos ostan uuden näyttiksen? kannattaako viitaten muuhun kokoonpanoon?
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
6. helmikuuta 2007 @ 06:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näköjään pakettikone, joten en kyllä paljoa suosittelisi ton päivittämistä. Ehkä korkeintaan joku 7600GS. Ota nyt neuvosta vaari ja ensi kerralla ostat oikean pelikoneen eli kasautat kunnon atk-liikkeessä, etkä osta mitään valmiita paketteja. Pelikäytössä ala-arvoisia.
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
6. helmikuuta 2007 @ 07:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no ei ole vielä sellaista paketti PC jolla F.E.A.R toimisi nykimättä itellä on Tälläinen PC ja max asetuksilla ei toivookaan että toimisi medium menee hyvin

tossa kun nyt oli DIGI expo 06 kysyin tuomas puhalta että millä ihmeen kokoon panolla F.E.A.R toimisi max asetuksilla hän ei tienyt mutta mikki softan esittelijä kuuli keskustelun ja sanoi että tällä pyörii pisti F.E.A.R päälle ja näytti että on max asetukset päällä kysyin kokoon panoa hän avasi luukun no siellä oli tyylikkäästi Intel Quad core prossa ja 2kpl Nvidian GF 8800GTX näytön ohjainta DFI emossa ja 700w poweri no rahalla saa ja hevosella pääsee
ite en ainkaan pistäis 2500? PC + näyttö systeemiin

Member

1 tuotearvio
_
6. helmikuuta 2007 @ 07:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Totajoo... Mulla ainaki toimii fear täysillä asetuksilla ihan hyvin...

Kauhukuormaaja
Bagoonga
Member

1 tuotearvio
_
6. helmikuuta 2007 @ 07:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama.. :D

MSI P965 Neo-F | Core 2 Duo E6400 @ 2.8 GHz, Zalman CNPS9700Led | 2 Gb Kingston /667 MHz | Leadtek GF 8800GT OC ZL @721/1830/1072 MHz | Creative X-Fi XtremeMusic | Razer DeathAdder | Samsung 500Gb + Seagate 320 Gb + Maxtor 250 Gb | Antec TX1050b /SmartPower 2.0 500W | LG 22" | Windows 7 Ultimate
Miika87
Member

1 tuotearvio
_
6. helmikuuta 2007 @ 08:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja mullakin. Viimesetki tökkäykset lähti ku pistin tähä masinaan 2 gt keskusmuistia.
AfterDawn Addict
_
6. helmikuuta 2007 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti DragoonJ:
Totajoo... Mulla ainaki toimii fear täysillä asetuksilla ihan hyvin...

Intel Pentium 4 3.0GHz, 1GB ddr, Radeon X1600XT, Seagate 120GB, NEC DVD-RW.
Hehehehee. Päivän parhaat. Itselläni oli aikaisemmin lähes vastaava kokoonpano kun sinulla, ja ei todellakaan pyörinyt täydellisesti max asetuksilla.=)

Nykyään tosin pyörii moitteetta 1280x1024 resoilla.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
6. helmikuuta 2007 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
DragoonJ : Intel Pentium 4 3.0GHz, 1GB ddr, Radeon X1600XT
Totajoo... Mulla ainaki toimii fear täysillä asetuksilla ihan hyvin
ja puhut paskaa niin että tolla lannottaisi suomen pellot mikäli sigun kirjoitus on oikea

tiedän omasta kokemuksesta ja ammattilaisten mieli piteistä millä F.E.A.R toimii ja millä EI tai ainahan se toimii mutta niin että ei nykäise kertaakaan missään kohtaa MAX asetukset päällä 1280*1024 resolla tai mahdammeko puhua samasta F.E.A.R PC pelistä eli EI FEAR Compat ym lisä osia vaan se eka F.E.A.R

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. helmikuuta 2007 @ 09:58

jarzaa
Member
_
6. helmikuuta 2007 @ 09:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no voihan se olla että se 18 - 25 fps 800x600 resolla on hyvä jollekkin xD

Supo
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. helmikuuta 2007 @ 09:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo sellasta sittii tulee että.Noilla koneilla se pyörii häthätää minimiasetuksilla ja tuskin sittenkään kunnolla.

On moraalisesti väärin antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa.
Member

1 tuotearvio
_
6. helmikuuta 2007 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitten mun koneessa on jotain pielessä jos se kerta toimii vielä ihan pelattavasti 1024x768 resoluutiolla. Ei oo soft shadows päällä, eikä fsaa, mutta muuten on kaikki maksimissa... (nii ja 4x anisotrooppinen suodatus). Kyllähän se nykii joissain paikoissa, mutta ei niin että ei pystyisi pelaamaan. Katson vielä frapsillä onko se oikeasti niin pelattava kuin itse kuvittelen vai onko vika sitten korvien välissä.

Kauhukuormaaja
AfterDawn Addict
_
6. helmikuuta 2007 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti DragoonJ:
Sitten mun koneessa on jotain pielessä jos se kerta toimii vielä ihan pelattavasti 1024x768 resoluutiolla. Ei oo soft shadows päällä, eikä fsaa, mutta muuten on kaikki maksimissa... (nii ja 4x anisotrooppinen suodatus). Kyllähän se nykii joissain paikoissa, mutta ei niin että ei pystyisi pelaamaan. Katson vielä frapsillä onko se oikeasti niin pelattava kuin itse kuvittelen vai onko vika sitten korvien välissä.
Toisin sanoen sinulla ei ole lähelläkään max asetuksia.=)

Member

1 tuotearvio
_
6. helmikuuta 2007 @ 10:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo menin kirjottaa ennenku ajattelin. Eihän ne maksimilla oo.

Lainaus:
Joo sellasta sittii tulee että.Noilla koneilla se pyörii häthätää minimiasetuksilla ja tuskin sittenkään kunnolla.
Jos tuolla tarkoitat myös mun konetta niin ei pidä ihan paikkaansa.

Tiiän ettei mun koneesta ole enää oikein mihinkään. Vois heittää sillä vaikka tota pihan oravaa.

Tästä hetkestä lähtien olen täyttä ymmärrystä vailla. Näen ääniä ja kuulen värejä.
Tyhjä, lasinen katse---> 8D~~ <---Kuola valuu

Kauhukuormaaja

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. helmikuuta 2007 @ 11:09

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
6. helmikuuta 2007 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katsoppas minun allekirjoitusta. Minulla on ollut tasan sama kone kuin sinulla, mutta ostin 7600gs:än, toisen 512mb muistikamman ja 250gt kovalevyn, joka ei pelitehoon vaikuta. Ja fear toimii todella hyvin high asetuksilla 1024*768, ja näyttökin on sama.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Kelju90
Suspended due to non-functional email address
_
6. helmikuuta 2007 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eihän tuohon FR4GG3Rin kokoonpanoon tartteis ostaa ku uus näyttis, itellä muuten sama kokoonpano mutta näyttiksenä geforce 6800
AfterDawn Addict
_
6. helmikuuta 2007 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kelju90:
Eihän tuohon FR4GG3Rin kokoonpanoon tartteis ostaa ku uus näyttis, itellä muuten sama kokoonpano mutta näyttiksenä geforce 6800
Joo no kyllähän tuollakin vielä hetken pelailee jos muistia ostaisi toisen 512Mt lisää, ja uuden näyttiksen.

FR4GG3R
Junior Member
_
6. helmikuuta 2007 @ 14:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meinaatteko et jos ostan uuden näyttiksen ja toisen 512mt muistin ni ei tarvi miettii uutta konetta? paljo vois tulla hintaa sellaselle hankkeelle? riittääkö joku 400e siihe?
widetrak
Suspended due to non-functional email address
_
6. helmikuuta 2007 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mitä järkeä ku sitten prossusta tulee pullonkaula.voishan se toinen 512 mb muistikampa jotain auttaa ja joku dx10 näyttis joka tulee maaliskuussa ja hintaa jotain 200e,mutta pitäis sun ostaa sitten uus prossu ja budjetti------venyy.Noita pakettikoneita en todellakaan suosittele pelikäyttöön.
FR4GG3R
Junior Member
_
6. helmikuuta 2007 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no koittakaa nyt päättää kannattaako vai eikö kannata ostaa uusia osia tähä masiinaa?!?!?!?!?!?! mielipiteitä on näemmä joka kulmaa näille pakettikoneille.
Moderator

5 tuotearviota
_
6. helmikuuta 2007 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
200? pärjää nimittäin ostaa vaan 512mb muistia ja 7600gs/gt:n kumman sitten haluaa.

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Mainos
_
__

_
FR4GG3R
Junior Member
_
6. helmikuuta 2007 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aiemmin tuli mainittua et oon iha pihalla näyttiksistä ja prossuista et voisko joku selventää mitä meinaatte 7600gs/gt ?

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > f.e.a.r vetää tökkimisen yli

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy