|
mese ei toimi uuden asennuksen jälkeen
|
|
|
henkettu
Account closed as per user's own request
|
6. helmikuuta 2007 @ 15:32 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Elikkä mulla on ollut käytössä toi live méssenger betaversio ja onkin toiminut ihan mukavasti, mut nyt eilen tuli ilmoitus, et on olemassa uusi betaversio ja se kysyi, että haluanko asentaa já laitoin, että kyllä. Sit sen asennuksen jälkeen se ei enään toiminut ja mä poistin sen sitte ja asensin uudelleen pari kertaa, mut eipä toiminut enää. Sit mä asensin sen meseplussankin, mut ei sekään toiminut.. Se ihan tavallinen mese, mikä oli koneessa mukana, toimii kyllä ihan hyvin. Onko tähän olemassa joku selitys?
Sitten kun mä pistän sen vianmäärityksen, niin se ei saa sitä suoritettua loppuun...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. helmikuuta 2007 @ 15:38
|
|
kiire
Newbie
|
7. helmikuuta 2007 @ 06:03 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ethän asentanu mese plussan sponsori ohjelmaa (siinä on p*sk** mukana)
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
7. helmikuuta 2007 @ 08:26 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
henkettu
|
7. helmikuuta 2007 @ 15:31 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Joo, asensin sen sponssuversion :/
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. marraskuuta 2007 @ 18:28
|
|
henkettu
|
7. helmikuuta 2007 @ 15:51 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Hitto, ei se toimi, vaikka latasin tosta sen.
|
Member
1 tuotearvio
|
7. helmikuuta 2007 @ 16:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Otas HjT logi ja laita vaikka tähän ketjuun se katon sen huomenna töissä jos kerkeen :D Ja omaa viestii voi muokata ei tartte aina uutta kirjottaa Lainaus: 10. Viestien kirjoittaminen vain viestien kokonaislukumäärän kasvattamisen vuoksi on kielletty. Lisäksi mikäli olet kirjoittanut viestiketjuun sen viimeisen viestin ja haluat täsmentää sanomaasi, muokkaa viestiä. Älä kirjoita uutta viestiä oman viestisi perään
ja säännöt löyty osoitteesta http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. helmikuuta 2007 @ 16:10
|
|
henkettu
|
7. helmikuuta 2007 @ 16:37 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Oisko mitenkään mahdolllista, et tämä johtuu siitä, että mä asensin ton Nortonin 2004 mallin?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. marraskuuta 2007 @ 18:29
|
|
henkettu
|
7. helmikuuta 2007 @ 16:44 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Poistin jotain turhaa ja asensin mesen uudelleen ja poistinvanhan ja nyt toimii taas. Kiitti muuten tosta ohjelmasta.
|
|
kiire
Newbie
|
8. helmikuuta 2007 @ 03:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Kake118 pyys kattoon.
Jos oikeen ymmärsin niin oot jo poistanu jotain. Jos näin niin lueppa tosta.
Ohjelmmalla ei saa poistaa mitään itse jos ei tiedä mitä on tekemässä. Nyt olis parempi toivoo että ohjelma on tehny varmuuskopiot kaikesta mitä oot poistanu http://koti.mbnet.fi/pattaya1/hjt5.htm palauta kaikki mitä oot poistanu ja ja lue ohjeet sitten http://koti.mbnet.fi/pattaya1/hijackthis.htm ja laita uus logi.
Tietenki eri asia jos tiesit mitä teit. Mutta epäilen vakavasti koska et tienny koko ohjelmaa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. helmikuuta 2007 @ 03:24
|
|
henkettu
|
8. helmikuuta 2007 @ 08:25 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Joo, tiedän kyll mitä teen. Yks ohjelma (sweet im) oli tunkeutunut sinne meseen.
|
|
Mainos
|
  |
|
|
kiire
Newbie
|
8. helmikuuta 2007 @ 14:35 |
Linkki tähän viestiin
|
No ei siltä näytä kun et oo tehny ees perusasioita mutta empä ainakaan ala kattoon logias kun oot muka tienny mitä oot tehny niin sitten sun pitäs tietää mitä tehä. Mutta löysin ainakin pari rivii että et oo tehny oikein joten en ala tekeen mitään. Jos haluut oppii käyttään ohjelmaa niin mene virustorjunnan HjT kouluun siellä opit käyttään.
|