User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 04:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tv ohjelmien nauhoittaminen pc:llä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
TV ohjelmien nauhoittaminen pc:llä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Primmee
Member
_
7. helmikuuta 2007 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs onko jotenkin mahdollista nauhoittaa tv ohjelmia tietokoneen kiintolevylle? Tarkoitan, että liitetään pc telvisioon jollakin eikä, että hankkisin digitv virittimen pc:lle. Onnistuuko tämä? Jos haluan kuvaa pc:ltä tv:n näyttöön niin tarvitsen vain s-video johdon, olenko oikeassa? Mitä tarvitsisi jos haluan nauhoittaa digi tv ohjelmia kiintolevylleni?
AfterDawn Addict
_
7. helmikuuta 2007 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän tuo onnistuu. Itse olen virittänyt pc:n s-video piuhalla kiinni televisioon. Ja äänet olen laittanut suoraan virittimeen itse rakennetulla ääni piuha/kuuloke piuha viritelmällä.

Nauhotus on aika vaivatonta kaappaus ohjelmalla. Itse olen käyttänyt windowsin oma movie makeria, nero:n kaappaus ohjelmaa ja kortin mukana tullutta ohjelmistoa.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
Staff Member

32 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2007 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näytönohjaimessa pitää olla VIVO ominaisuus että tuo onnistuu. Ja TV:ssä yleensä toisesta SCART:ista saa myös videota ulos. Digiboksilla homma onnistuu samalla tavalla.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tv ohjelmien nauhoittaminen pc:llä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy