Onko Logitech G5 paras pelihiiri?
|
|
Snatchie
Inactive
|
19. lokakuuta 2007 @ 22:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Snatchie: Elikkä minä olen ostamassa nyt uutta hiirtä ja nähtävästi sen kannattaa olla Mx-512 Taikka se razerin deathadder. Vai onko muita ehdotuksia?
1.Jos ne ovat jompikumpiu noista hiiristä mitä mainitsin äskön niin kumpi olisi sitten parempi jos ei nyt oteta "kumpi sopii käteen paremmin". 2.Joku muu? Mikä? ja Miksi?
Ps.Jos vaikka olisi tullut jotain "uuttaa" ja "hyvää".
Kiitos
Tästä vielä että nyt minulla on tämä G5 ja attelin että onko sitä järkeä sitten ollenkaan ostaa että onko taso "huimaava"?
Rekka mies sen kaiken ties.
|
Senior Member
14 tuotearviota
|
19. lokakuuta 2007 @ 22:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Snatchie: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Snatchie: Elikkä minä olen ostamassa nyt uutta hiirtä ja nähtävästi sen kannattaa olla Mx-512 Taikka se razerin deathadder. Vai onko muita ehdotuksia?
1.Jos ne ovat jompikumpiu noista hiiristä mitä mainitsin äskön niin kumpi olisi sitten parempi jos ei nyt oteta "kumpi sopii käteen paremmin". 2.Joku muu? Mikä? ja Miksi?
Kiitos
Tästä vielä että nyt minulla on tämä G5 ja attelin että onko sitä järkeä sitten ollenkaan ostaa että onko taso "huimaava"?
edit. ja mulla on itellä mx-518, mutta kyllä nää hiirijutut on ihan makuasioita...
toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä,
minä tykkään mx-518:sta.
hauskaa vkloppua kaikille! ;)
P.S Rekkamies on yhdyssana.
mistä haudasta tää topic muuten nostettiin? 0_0
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. lokakuuta 2007 @ 22:23
|
Snatchie
Inactive
|
22. marraskuuta 2007 @ 18:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti spotless: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Snatchie: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Snatchie: Elikkä minä olen ostamassa nyt uutta hiirtä ja nähtävästi sen kannattaa olla Mx-512 Taikka se razerin deathadder. Vai onko muita ehdotuksia?
Kiitos
edit. ja mulla on itellä mx-518, mutta kyllä nää hiirijutut on ihan makuasioita...
toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä,
minä tykkään mx-518:sta.
hauskaa vkloppua kaikille! ;)
P.S Rekkamies on yhdyssana.
mistä haudasta tää topic muuten nostettiin? 0_0
Miten toi pistetään siihen 500hz?
|
Member
2 tuotearviota
|
22. marraskuuta 2007 @ 18:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Ajureista ainaki mul
btw rekkamies on edelleen yhteen (sigus..)
Intel 2500K @ 4905MHz, Asus GTX 670 DirectCu II, Asus Sabertooth Z77, 2x 4Gb Corsair Vengeance 1600Mhz, Samsung 128Gb 830 SSD, Corsair HX750W, Antec P280, nestejäähdytys
|
Snatchie
Inactive
|
22. marraskuuta 2007 @ 18:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sotamise: Ajureista ainaki mul
btw rekkamies on edelleen yhteen (sigus..)
Joo ei ole aikaa nyt semmoseen :D voitko kertoa mistä sieltä? asesin nyt on levyn mikä tuli mukana.
Kiitos
|
Member
2 tuotearviota
|
22. marraskuuta 2007 @ 18:31 |
Linkki tähän viestiin
|
eiku lulz sori, jotenki olin kattovani et puhuttii tost deathadderista..
mut googlettamal löytyy jotai usb kellotus juttuja et saat valita 125Hz, 500 tai 1000hz, muistaakseni mx518 toimi parhaiten 500hz..
Intel 2500K @ 4905MHz, Asus GTX 670 DirectCu II, Asus Sabertooth Z77, 2x 4Gb Corsair Vengeance 1600Mhz, Samsung 128Gb 830 SSD, Corsair HX750W, Antec P280, nestejäähdytys
|
Snatchie
Inactive
|
22. marraskuuta 2007 @ 18:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sotamise: eiku lulz sori, jotenki olin kattovani et puhuttii tost deathadderista..
mut googlettamal löytyy jotai usb kellotus juttuja et saat valita 125Hz, 500 tai 1000hz, muistaakseni mx518 toimi parhaiten 500hz..
ok, ei mitn. voisitko mitenkä etsiä minulle koska minä en löytänyt vaikka kuinka löysin ;/
|
Member
2 tuotearviota
|
22. marraskuuta 2007 @ 18:39 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Snatchie
Inactive
|
22. marraskuuta 2007 @ 19:04 |
Linkki tähän viestiin
|
|
pekegt
Suspended permanently
|
22. marraskuuta 2007 @ 20:28 |
Linkki tähän viestiin
|
paras on microsoftin sidewinderi!!
|
Mainos
|
  |
|
simpu911
Junior Member
|
25. marraskuuta 2007 @ 17:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä kun täällä näin hirveästi tuota g5 haukutaan, niin kyllä itse voisin kunnon pelaajana sanoa, että itselleni tuo on juuri huippu hiiri ja, kun jotkut väittävät, että se ei ole tarkka ja se hidastelee, niin kyllä saisivat tunkea sanansa "ihan sinne".
Monilla tyyli on tämä: Kokeilin 5 minuuttia ja se oli paska oli pakko myydä. Kyllä noille puheille on pakko nauraa. Minusta, kun näissä on semmoiset asetukset, joista esim. juuri pelaamis asetuksia muutetaan ja ne ei kyllä varmasti ole perusasetuksilla parhaassa tikissä(riippuen tietenkin pelaajasta). Mutta kyllä sanoisin, että nämä ovat niitä makuasioita, joista ei saa väitellä, koska jos olet hyvä pelaaja niin voitat kyllä paskat vaikka ihan normi optisella hiirellä.
|