User Käyttäjä Salasana  

tiistai 29.7.2025 / 12:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > vga cooleria etsin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
VGA Cooleria etsin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2007 @ 05:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En millään löydä mitään sopivaa cooleria tähän 7800GS:ään. Olen etsinyt ja luulin löytäneeni sopivan: Zalman Dual Heatpipe, mutta eipä sopinut suoraan. Pitää vähän modifoida tai käydä vaihtamassa toiseen. Mutta olen ihan metsässä mikä tähän oikeasti sopii. Pitää olla kai jonkin HSI-sillan jäähdytys...Tolla jäi yksi kohta kokonaan ilman jäähdytystä.

Jos jollain tietoa tästä kortista ja siihen sopivista jäähdyttimistä, niin kerro ihmeessä. Apu kelpaa.

Selvennetään, että 7800GS on AGP-väyläinen kortti, kun ei näytä olevan tiedossa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. helmikuuta 2007 @ 08:42

Senior Member

4 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2007 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pakko olla passiivi jäähy? jos ei ole pakko olla niin kannattaa miettiä Zalmannin V900CU jäähyä joka on hiljainen
Senior Member
_
9. helmikuuta 2007 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

ABIT KN8-SLI, AMD ATHLON 64 X2 3800+@2.4Ghz,2xM-TEC 1GB DDR400
CLUB 3D GF 7900 GTX 700Mhz/1.8Ghz, ANTEC P150, SAMSUNG SP120 250GB,
LG DVD+-RW DL, LaCie Hard Drive 250GB,Samsung SyncMaster 226BW 22", Samsung SyncMaster 900SL+ 19"
Virus88
Member
_
9. helmikuuta 2007 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen myös Zalmanien kannalla.
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2007 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@kemikaali
Lainaus:
7800 Series * AGP * Compatible = NO --> Mounting holes in different positions
Ei sovi toi alkuunkaan...katsoitko ollenkaan mitä kirjoitin?

Lainaus:
AGP HSI bridge chip not covered but a solution is in development, to be completed in February 2007
Piti nimenomaan olla HSI:n jäähdytys

@yacht + virus88

Lainaus:
pakko olla passiivi jäähy? jos ei ole pakko olla niin kannattaa miettiä Zalmannin V900CU jäähyä joka on hiljainen

Lainaus:
Itse olen myös Zalmanien kannalla.

Zalmannit eivät myös sovi ollenkaan! Katsoitteko yhtään mitä ehdotitte vai mutu-tuntumalla heititte....??
Senior Member

5 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2007 @ 20:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HSI
Senior Member

4 tuotearviota
_
10. helmikuuta 2007 @ 08:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.elektroni.fi/?product=6834
ehdotin tuota ja se kyllä sopii tuohon näyttikseen
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
10. helmikuuta 2007 @ 08:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä ihmettä!?! Luetko ollenkaan noita sun linkkejäsi?
Yhteensopivuus

Lainaus:
NVIDIA GeForce 7800 (Vain PCI-Express)
HALOO! Kuinka monta 7800GS:ää on PCI-E väylään? Eikä tossa todellakaan ole HSI-sillan jäähdytystä.

edit* extralow, loistava ehdotus. En tollaisesta tiennytkään. Voisin jopa saada alunperin turhaan ostamani passiivijäähyn kiinni.

edit2* Tai sitten pitää ottaa mallia siitä supermurosta, joka sääti vf-700cu:n ton kanssa tähän korttiin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. helmikuuta 2007 @ 08:41

Senior Member

4 tuotearviota
_
10. helmikuuta 2007 @ 09:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo tosiaankin en muistanu ollenkaan että joku käyttää viellä jotain AGP kortteja :P
Mainos
_
__

_
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
10. helmikuuta 2007 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sanoo mr.opteron
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > vga cooleria etsin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy