User Käyttäjä Salasana  

tiistai 21.4.2026 / 21:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > s-video näkyy mustavalkoisena
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
s-video näkyy mustavalkoisena
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Bube
Newbie
_
9. helmikuuta 2007 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on reilun vuoden vanha fujitsun amilo-läppäri, jossa on Nvidia Geforce 6800 256MB näytönohajin. Yritin kytkeä sen s-videolla tv:hen, mutta kuva näky tv:ssä mustavalkosena. Onko vika tv:ssä, tietokoneen näyttiksessä vai piuhassa? Miten sen sais korjattua. Kävin kaikki asetukset läpi mun en saanu värejä millään.
KustaaIII
Member
_
9. helmikuuta 2007 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla menee Pc:stä piuha telkkarin scart-liittimeen. Mun piti telkkarista säätää vastaanottamaan S-videosingnaali, sitten rupes värit näkymään.

Ton alla olevan ohjeen mukaan minäkin asensin, sitte vitutti kun ei värit näkyny. Onneks löyty TV:n manuaali jonka kans sitte säädin telkkarin.

Intel E7400 / Asus P5QL Pro / 3Gb 8ooMhz / HD 5770 / NeoHe 430W / Acase XClio2 kotelossa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. helmikuuta 2007 @ 18:44

Senior Member

1 tuotearvio
_
9. helmikuuta 2007 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa tarkistaa, että kaikki on tehty tämän oppaan mukaisesti:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564
Moderator

7 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2007 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siirretty tv-out ongelmiin

Bube
Newbie
_
10. helmikuuta 2007 @ 07:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hain ton nvidian international control panelin, mutta se ei suostunu asentumaan. Valitti et se ei löydä yhteensopivia ajureita. Luulen että mun tv:n scart ei vaan tue s-videota. Pitää varmaan käydä ostamassa s-video - komposiittti adapteri niin jos vaikka sillai saisin väritkin näkymään. Luin jostain et Geforce Go 6600 ja 6800 näyttiksillä on jotain ongelmia saada komposiitilla kuva näkymään. Sitä en tiedä mistä se johtuu.
Staff Member

32 tuotearviota
_
10. helmikuuta 2007 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannettavilla ei toimi noi NVIDIA:n vakio ajurit. Tuo komposiitin pakottaminen NVIDIA:n paneelista kyllä pitäisi toimia, eli tuota adapteria ei tarvitse.

http://www.laptopvideo2go.com/
tuolta uudet ajurit NVIDIA:n ohjaimilla varustettuihin kannettaviin, jos ne haluaa asentaa.
Mainos
_
__

_
Seppo87
Suspended due to non-functional email address
_
15. helmikuuta 2007 @ 03:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mikä noista pitää valita kun mulla on geforce go 7200
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > s-video näkyy mustavalkoisena

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy