User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 15:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > guitar hero 1 vs guitar hero 2?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
guitar hero 1 vs guitar hero 2?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

1 tuotearvio
_
14. helmikuuta 2007 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kummanko kannattaisi ostaa? olen ensikertalainen eli en omista tota.Kummassako on enemmän biisejä ja sit vielä et pystyykö noihi peleihin ostaa lisää biisejä?

joniz123
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. helmikuuta 2007 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Periaatteessa sama peli eri biiseillä nuo molemmat. Jos biisejä kaipaat paljon nii osta guitar hero ykkönen kitaralla, joku 60 eukkia ja se guitar hero2 pelkkä peli. Biisejä ei kait saa lisää enneku seuraava guitar hero tulee.
Siinä on gh ykkösen biisit:
http://ps2.ign.com/articles/662/662002p1.html
ja siinä kakkosen:
http://kotaku.com/gaming/top/guitar-hero...inks-206416.php

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. helmikuuta 2007 @ 12:55

Member

1 tuotearvio
_
16. helmikuuta 2007 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kumanko itte ottaisit jos sais valita? ko en tiä nois biiseist paljo mitää.

joniz123
Senior Member

1 tuotearvio
_
16. helmikuuta 2007 @ 17:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No biisien perusteella ykkösen, mutta mee vaikka itunes storee ja kuuntele niitä biisejä ja kokeile mitä tykkäät.
Senior Member

15 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2007 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse en ostaisi kumpaakaan vaan ostaisin oikean kitaran :)

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. helmikuuta 2007 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Emääkää ostais kumpaakaa ku mulla on frets on fire ;D
tommo91
Member
_
6. huhtikuuta 2007 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä sen perusteella mitä olen Frets on Fireä oon pelannu. Ykkösen biisit on paljon parempia. Tutumpia ja mun mielestä parempia soittaa.

|| iMac 24" Late 2009 //||
Mainos
_
__

_
Wiuwwe
Newbie
_
30. heinäkuuta 2007 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ykkösessa on ehkä paremmat biisit mutta kakkosessa on panostettu pelattavuuteen omasta mielestäni. GH2 x360 versiossa kyllä saa ostettua ykkösen biisejä mutta niillä oli muistaakseni hirveå hinta tyyliin 4 euroa 3 biisiä
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > guitar hero 1 vs guitar hero 2?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy