User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.7.2025 / 18:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > paras p2p softa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Paras p2p softa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jasseri
Newbie
_
24. elokuuta 2003 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä olisi paras softa tuohon?
Käytän itse nyt Kazaa Lite K++ ja tulee kyllä niin pirkuleen hitaasti.

Testasin DC++. Enpä pahemmin tästä mitään ymmärtänyt. En saanut lödetyki edes yhtä ainutta tiedostoa.

Edonkeystä on semmoista kokemusta että tulee HITAASTI!

WinMX:llä taas se homma että se on ihan p***a.
torngark
Senior Member
_
24. elokuuta 2003 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tätä aihetta on käsitelty jo niin monesti että käytäppä tota etsi toimintoa!

DC++ ruksi kohtaan Passive (behind a firewall) niin alkaa tavaraa löytymään.
Member

1 tuotearvio
_
24. elokuuta 2003 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DC++ ehdottomasti :), ainakin itse löydän sieltä kaiken tarvitsemani ja tavaraa tulee niin nopeasti, kuin liittymällä mahdollista. Siinä ohjelmassa on vain melko korkea aloituskynnys, mutta hyvillä ohjeilla se onnistuu helposti...

paras asia kyseisessä ohjelmassa on tavaran laatu, en ole löytänyt sieltä kertaakaan "huonoa tavaraa"
jasseri
Newbie
_
24. elokuuta 2003 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mä huomasin vähän liian myöhään että aihe oli vähän kulunut. Mutta kun tuo dc++ ei joko toimi tai sit en sitä osaa vaan käyttää.
torngark
Senior Member
_
24. elokuuta 2003 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jasseri
Newbie
_
24. elokuuta 2003 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On tullut luettua mutta eipä löytynyt kehumaasi ohjelmaa.
torngark
Senior Member
_
24. elokuuta 2003 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siinä on suora linkki sivuille mistä sen saa ladattua...kuinka tarkkaan luit=)
okei niitten sivut on ollut hetken alhaalla mutta nyt ne ainakin jo toimii.
tossa on linkki ohjelmaan http://gempond.com/odc/download.php

jos pääset hubille niin ongelmasi on tuo että se toimii sinulla vain passiivisena eli ruksi tohon kohtaan mikä se nyt sitten dc++:ssa on mutta sen jälkeen alkaa toimimaan ihan varmasti;)
jasseri
Newbie
_
25. elokuuta 2003 @ 04:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alhaalla olivat sivut.
Sain tuon DC++ kyllä toimimaan.
Ihan hyvin on toiminutkin tässä yön yli. Kannattaisiko vaihtaa oDC?
-ReapeR-
Member
_
25. elokuuta 2003 @ 06:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllähän mun mielestä DC++ & oDC on paras p2p-softa..paljon tavaraa löytyy..ei feikkifiluja..

itse käytän oDC:tä ja olen siihen hyvin tyytyväinen..tietysti monet tykkäävät eri ohjelmista, joten itse testailemalla löytää parhaan vaihtoehdon :)
torngark
Senior Member
_
25. elokuuta 2003 @ 06:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mulla noi sivut ainakin on toiminut jo 3 päivää..testing....ja nytkin toimii=)
zilli
Member
_
25. elokuuta 2003 @ 06:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen käyttänyt DC++:saa ja toimi ihan moiteetta, mutta oli vähän liian raju mun käytöön, kun en kuitenkaan varsinaisesti jaksa warettaa.. :) kazaa lite on ihan ok ollut.. löydän määrätyt hyvät kappaleet ja musa videot nopsaan ja tulee useesti myös ihan tarpeeksi nopeaan.. tai jos 40Mb musa video tulee yli 10 minuuttia ni sit on hidas, mut yleensä jää alle ton..
ISOjorma
Suspended due to non-functional email address
_
27. elokuuta 2003 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
JOO Kazaalite on kelpo ohjelma pienimuotoiseen etsiskelyyn, mutta dc++ rulettaa, kun ruvetaan yötöihin :)
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
31. elokuuta 2003 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on vähän periaatekysymys.
Joku tykkää yhdestä ohjelmasta ja joku toinen toisesta ja jollain toimii yksi ohjelma hyvin ja jollain ei.
Ite olen käyttänyt WinMX:ää ja Edonkeytä enkä näe mitään syytä vaihtaa muihin, sillä tavaraa tulee ja hyvin.
afastest
_
4. syyskuuta 2003 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
dc++ :). löydän lähes aina etsimäni ja nopeudet ihan siedättäviä. jaan 150 GB -> pääsen hyviin hubeihin.
kkuula
Senior Member

6 tuotearviota
_
4. syyskuuta 2003 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DC++ ehdottomasti paras, mutta vaatii ehkä hieman enemmän säätämistä kuin noi muut. varsinkin jos on erittäin nopea yhteys kuten itellä (10/10Mbit) niin silloin dc++ ehdottomasti paras kun voi itte päättää keneltä latailee jne..
tiedemies
_
4. syyskuuta 2003 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dc++ näyttää saaneen paljo kannatusta, mutta itse kuitenkin olen sitä mieltä, että Bittorrent on jumalien p2p-softa, vauhtia on tuplasti verrattuna dc++, sen käyttö on vaivatonta ja helppoa.
Senior Member
_
5. syyskuuta 2003 @ 02:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Se on vähän periaatekysymys.
Aivan. P2P-ohjelmia on niin runsaasti tarjolla, että ei kaikki voi millään pitää yhtä ja samaa parhaana. Mielestäni Emule on paras P2P-ohjelma.

Suuret tavaramäärät jaossa, ei feikkejä, reactorien tuoma tehokkuus jakamiseen, oikeudenmukainen eli saat tavaraa vasta, kun itse annat. Emulella ei ehkä ole aluksi helppo päästä suuriin latausnopeuksiin, mutta maltti on valttia tässäkin asiassa.
kkuula
Senior Member

6 tuotearviota
_
26. syyskuuta 2003 @ 07:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitä DC++:ssaa kannattaa todellakin opetella käyttämään koska se on erittäintehokas softa. Sillä pääsee heti maksimilatausnopeuksiin ja aina näkee kuka sinulta lataa ja mitä lataa samoin omien latauksien kanssa aina tiedät kenektä lataat ja mitä lataat.
Senior Member

7 tuotearviota
_
27. syyskuuta 2003 @ 08:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KaZaA Lite K++ ja verifieds.*** Niillä onnistuu hommat helposti ja varmasti. Eikä tarvi miettiä niin tarkasti mitä jakaa vai jakaako ollenkaan (toisin kuin DC:llä).
Scuppe80
Member
_
30. syyskuuta 2003 @ 05:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no ensi P2P softa oli kasaa, aikuisviihdettä sillä ainaki saa mut sitte alko tulla niitä ongelmia että mp3 silen koko oli kuitenki oikeen kokonen ja sit kuulu 30sec musa ja loppu oli tyhjää... sitte WINmx ja sillä ei ikään tullu nopeesti.. ja melkeen aina jonossa... sitte Direct Connect.. joka toimi vähän aikaa hyvin... mut sitte ei päästetty enää hubeille sisään. Emule/edonkey. saman verosia ja samassa verkossahan ne toimii nykyään, musiikkia melko turha ees yrittää noilla ottaa, elokuvia kyllä piisaa ja hitaasti tulee nykyään... vielä puol vuotta sitte tuli melkeen leffa ku leffa vuorokaudessa tai jopa alle (512/512) ja sitte ehoton lippulaiva DC++ jota oikeestaan oon enää käyttänny... mut kyllä siinäki olis vielä kehitettävää... mut eiköhän ne vaihtoehot tuu siihen vielä joku mitkä on mun tarpeet... =)
jrageous
_
13. lokakuuta 2003 @ 08:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
bscd:lle sen verran että mietippä jos kaikki aattelis, että en halua mitään jakaa mutta otan vaan, niin eipä olis kauheesti otettavaa. Sehän dc:ssä / odc:ssä onkin kivaa, että on siellä "0 share" hubejakin, jotta alkuun pääsee, ja sitä mukaan kun tavaraa kertyy niin sitä paremmille hubeille pääsee.
Mainos
_
__

_
piiska
Senior Member
_
13. lokakuuta 2003 @ 09:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä oon kokeillu dc++ ja ihan hyvä oli mut huonoo on se että täytyy jakaa kauheesti kamaa, varsinki alussa ku ei oo oikeen mitään jaettavaa.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > paras p2p softa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy