User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 00:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > goldeneye source.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Goldeneye Source.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
17. helmikuuta 2007 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://en.wikipedia.org/wiki/Goldeneye_source

Pelaileeko kukaan? Tosin peli vielä beta vaihees, mutta ite joskus pelailen.

Tehty ton pohjalta --> http://fi.wikipedia.org/wiki/GoldenEye_007

| AMD Athlon 3500+ | GeForce 7900 GT/GTO | Asus M2N-E | Corsair 2G DDR2 800MHZ | Logitech MX518 | Ulti-mat Original | Icemat Siberia Black |
konerikko
Junior Member
_
17. helmikuuta 2007 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite latasin sen vasta ja oon pelaan sitä silloin millo jaksaa.
AfterDawn Addict
_
17. helmikuuta 2007 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En muuten ole aikaisemmin tuosta kuulutkaan. Pistin samantien lataukseen. Pitää pelailla kun kerkeää.

Tuo alkuperäinen on nimittäin yksi parhaimpia konsoli fps pelejä mitä olen ikinä pelannut.=)

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
19. helmikuuta 2007 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmmm.. taidampa latada, kun kerkeän. Vaihtelu virkistää aina! =)
AfterDawn Addict
_
9. maaliskuuta 2007 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joko tuo käännös pc:lle on todella surkea, tai sitten aika on kullannut muistot, mutta itse en pitänyt tuosta yhtään.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
9. maaliskuuta 2007 @ 10:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika kullannut muistot mullakin. Nipakuusnepalla, kun tätä pelasi niin ohjaus oli aivan karmean vaikeaa ja hankalaa. Siihen kuitenkin tottui ajan myötä. Siisteintä oli pelata isopää- ja golden gun-modeilla kavereitten kanssa nelistään. Ja ehkä se ohjauksen hankaluus juuri teki siitä osittain niin hauskan, kun oli niin perkeleen vaikea osua frendeihin.
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
9. maaliskuuta 2007 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten saatte toimimaan? mä en saa kirveelläkään... mulla tulee siihen vaihtoehdot Rasitustesti, Options ja Quit.
Mainos
_
__

_
Member
_
13. maaliskuuta 2007 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Miten saatte toimimaan? mä en saa kirveelläkään... mulla tulee siihen vaihtoehdot Rasitustesti, Options ja Quit.

Asennappa uusiks noilla ohjeilla:
http://dev.goldeneyesource.com/wiki/index.php/Installing_Client
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > goldeneye source.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy