User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 01:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevy hakusessa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emolevy hakusessa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Miikkuli
Newbie
_
19. helmikuuta 2007 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä pari päivää sitten ostin kärähtäneen 9600XT:n tilalle Palit 7600GS:n jonka kanssa sitten koin ylitsepääsemättöämiä ongelmia ja tilasin nyt MSI:n 7600GS-kortin sen korvaajaksi. Toivon, että joko Palitin näyttis oli viallinen tai että sillä ja emolevylläni oli vain joku yhteensopivuusongelma sillä jos MSI:n näyttiskään ei toimi kunnolla, on minulla uuden emolevyn osto edessä. Missään muualla en osaa vikaa olevan.

Nyt varmuuden vuoksi kyselisinkin hyvää ja vakaata emolevyä joka kävisi yhteen näiden osien kanssa.

AMD Athlon 64 3400+ (2400 MHz) Socket 754
2 x 512Mt Micro-One DDR400
MSI GF 7600 GS AGP 256MB DDR2 VGA+DVI+TV (NX7600GS-TD256)
LiteOn DVD SOHD-167T (ATAPI - E/IDE)
Samsung CD-R/RW SW-252B
Micro-One SATA 350W ATX

Olin itse ajatellut MSI K8N Neo3-F emolevyä mutta siinä on kuulemma joku MSI:n oma AGR-systeemi, jossa eivät toimi kaikki AGP-kortit. Jostakin löysin listankin eikä tuota 7600GS:ää siellä näkynyt. Mielellään kortti saisi olla MSI koska minulla on nyt aivan hirveä kammo noihin yhteensopivuusongelmiin. MSI:n emolla ja MSI:n näyttiksellä niitä päättelin olevan mahdollisimman vähän. PCI-E-väylää en tarvitse koska jos joskus päivitän konettani, teen sen kunnolla kaikkia osia myöten.
Miikkuli
Newbie
_
19. helmikuuta 2007 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Unohtui vielä mainita kovo, joka on ExcelStor Technology J680 (80Gt). Liitännästä en ole varma. Googlata yritin mutta en uskalla tehdä mitään veikkauksia.
Miikkuli
Newbie
_
19. helmikuuta 2007 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
(Yksinpuhelu on kivaa)

Olisiko tästä homman hoitajaksi?
http://www.verkosta.fi/index.php?showproduct=3202
Ja saako tuon emon kiinni kotelon etupaneelin kuuloke- ja mikkiliitäntään?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevy hakusessa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy