User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 23:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > naruto ultimate ninja
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
naruto ultimate ninja
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Paukku_
Junior Member
_
19. helmikuuta 2007 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi kaikki!! Kuka omistaisi tälläisen pelin kun naruto ultimate ninja?? meinaan mulla on se ja mää en pääse tuosta d-rankistä siitä tehtävästä misä on ne 3 juttuu mitä pitää saada tehtyy. voitta batle ja voittaa vastustaja ennen 30sec ja sit se viiminen on: Give more than 6 additional blows to the enemy, mitä siinä pitää oikee tehä oon kokeillu kaikkee!! mää on menny sen tasan 50 kertaa enkä oo päässy läpi!! osaisko joku auttaa??
Paukku_
Junior Member
_
20. helmikuuta 2007 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö täälläkään oon ketään joka tietäis??
_Aki_
Junior Member
_
22. helmikuuta 2007 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistaakseni sun pitää tehdä 6 heittoa sille vastustajalle... (menet sen eteen ja painat <- + ympyrä)

Paukku_
Junior Member
_
24. helmikuuta 2007 @ 05:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok. Mutta kun oon nyt hypänny rapin teh ohi ja oon b-rankis ja siel on sit se tehtävä jossa sanotaan että voita battle ja sit toinen on että jotain ettei sais lyödä vastustajaa vedenpäällä eikä maalla mutta ilmassa mutta kun mun elämä laskee koko ajan vaikka se ei osu muhun miks?? ja sit oli toinenki tehtävä siel b-rankis kun on että voita battle ja toinen ettei saa lyödä vastustajaa lainkaan vaan niitä ninja välineitä saa käyttää mä en saa ees hakkii niit ninja välineitä kun en saa löydä lainkaan sen pelin aikana. miten sen oikee voi voittaa??!?!!
mufasalol
Member

1 tuotearvio
_
24. helmikuuta 2007 @ 05:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
RASENGAN!
Paukku_
Junior Member
_
24. helmikuuta 2007 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tiettekös mitä näissä 2 pitäisi tehdä:
1. c-rank viimeinen tehtävä mikä on näkyvillä on tälläset ohjeet: make more than 3 stage shifts (ja toinen) Use Substitution Jutsu more than 6 times, mitä täs pitäis tehä??
2. B-rank: Don't let the enemy possess items (ja toinen) Possess more than 3 types of items, mitä mun pitäis näis 2 tehtävässä tehdä??? osaisko joku neuvvoo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. helmikuuta 2007 @ 10:31

Member
_
24. helmikuuta 2007 @ 11:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan ensimmäiseksi täytyy sanoa, että jos Lontoon kieli on noin hakusessa, niin suosittelisin siirtymään sellaisiin peleihin, joiden ruututekstejä ymmärrät :D

Give more than 6 additional blows to the enemy: Additional blow = ylimääräinen osuma, eli varmaan lyö yli 6 ylimääräistä osumaa tj. En sitten tiedä mitä se pelissä tarkoittaa, koska en ole pelannut kuin japaniversiota pikaisesti kaverin luona.

Make more than 3 stage shifts = Vaihda tasoa yli 3 kertaa, eli tarkoittaa ehkä ylös + X ja alas + X? Saattaa olla myös jokin Mortal Kombat-tyylinen, jossa pompataan kokonaan toiseen kenttään, en muista oliko tämä mahdollista.

Use Substitution Jutsu more than 6 times = Käytä ... ööh ... veikkaisin, että muodonmuutos-Jutsua (esim. Orochimarun käärmeeksi muuttuminen?) yli 6 kertaa.

Kaikki nämä ilmeisesti yhden taistelun aikana?

PS. Ihan vinkkinä, ei kannata heittää joka lauseen loppuun joko !! tai ??, kuvastaa statustasi, eli Junior Member (=lapsijäsen) oikein hyvin :)

UUSI :: Intel Core 2 Duo E6600 / ASUS P5B Deluxe WiFi AP Edition / 4Gt Corsair XMS2 800MHz DDR2 / LeadTek GeForce 8800GTS 320Mt / Seagate Barracuda 7200.10 250Gt + 500Gt / Antec NeoHE 430W / Windows XP x64 Professional ::
WANHA :: AMD Athlon XP 2400+ / ASRock K7S8X / 512Mt M-tec 400MHz DDR / PNY Verto GeForce 6600 GT / Samsung 80Gt + 80Gt / HEC 350W / Windows XP Home Edition ::
SERVERI :: AMD Thunderbird 900MHz / ASUS A7V133-C / 512Mt 133MHz SDR / GeForce 2 / Seagate 250 Gt / 230W / Ubuntu 8.04 ::
Paukku_
Junior Member
_
24. helmikuuta 2007 @ 11:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä mulla on ollu sanakirja, ja oon ettiny kaikki sanat joita en tie, kyllä mä tien mitä ne on suomeks mutt en tie mitä pelissä pitäis tehä, sen takia pyydän aina neuvoa täältä.. Ja yks paskan hailee oonko joku lapsijäsen, kunhan vaan saisin pikkusen apua.. ja jos oon menny kentän yli 100 kertaa niin kyllä sillo varmaan voi kysyy, mutta kiitos kuitenkin neuvoista ;D Ei ollu 1 tehtävässä vaan monessa eri tehtävässä.. Ei noi kyll toiminut kun kokeilin, siis noi mitä neuvoit, muuntautumista ja hyppimistä..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. helmikuuta 2007 @ 12:05

_Aki_
Junior Member
_
27. helmikuuta 2007 @ 16:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nuokin jutut oikeastaan lyötää ohjekirjasta kun vähän viitsii hakea? :D

Mainos
_
__

_
Paukku_
Junior Member
_
28. helmikuuta 2007 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu mä löysin ne nyt mutta mää en silti pääse siitä läpi vaikka mä meen 3 kertaa kentästä toisee ja sit se toinen juttu. oon tehny siin sillee et heitän sen toiseen suuntaan ja sit teleporttaan sen taakse tein sen 9 kertaa eikä se toiminu. ohjekirjassahan on kuva siit Substitution Jutsu:tsusta ja siin on kun se naruto on sen toisen tyypin takana ja on juur teleportannu sen taakse.. tai jotai sellasta
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > naruto ultimate ninja

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy