User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 10.9.2025 / 16:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > avin poltto nerolla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Avin poltto nerolla
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
eekka
Newbie
_
23. helmikuuta 2007 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tästä on jo varmaan kirjotettu, mutta kaikki mitkä olen lukenut on vaan siitä ettei nerolla saa subeja lisättyä aviin, no mulla on aviin lisätty jo valmiiksi teksit virtualdubin vobsubilla ja xvidillä. Eli miten saisin nyt poltettua avin dvdlle mulla on - ja + levyjä. Eli aina ku yritän polttaa tolla Nero vision express 2 ni se alkaa muuttaa sitä .nvc muotoon ja siinä menee monta tuntia. Mun dvd soitin kyllä tunnistais AVI tiedosto muodon. Ennen kun alan polttaa Nero visionilla leffojen koko vaihtelee 550 - 800 mb eli osa menis normaali levyllekkin, mutta kun lisään sen neroon se suurenee aika paljon? eli onko ohjelmaa jolla voin polttaa avin dvd lle ilman tekstitys hässäköitä ja ettei menis montaa tuntia turhaan muuttamisee?

-Rakentaminen ei lopu koskaan- ;)
Member
_
23. helmikuuta 2007 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Valitset vaan Data -polton.

Make it easy
eekka
Newbie
_
23. helmikuuta 2007 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mutta tossa Nero vision expert kakkosessa ei oo ainakaa mun mielestä mitän pelkkää data polttoa. En ainakaa oo löytäny

-Rakentaminen ei lopu koskaan- ;)
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
23. helmikuuta 2007 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Todellakin on, tai sitten se on paska. Jos ei tosiaan ole, voit polttaa oikeastaan millä vain muulla. Ja minun expressissä on ylinpänä data. toisena music jne.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
AfterDawn Addict
_
23. helmikuuta 2007 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avaat vaan neron ja valitset joko dvd:n tai cd:n riippuen tiedoston koosta ja valitset polta data.
Staff Member

32 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2007 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nero vision (express) on siis videoiden muuntoon ja polttoon. Tavallinen Nero sitten pelkkään polttoon.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
25. helmikuuta 2007 @ 03:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saako niitä muka erikseen ostettua? Sinulla pitäisi myös olla ihan perusnero, jolla voit polttaa myös dataa.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
25. helmikuuta 2007 @ 04:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nero vision on Neron lisäosa joten pitäisi löytyä burning rom myös.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > avin poltto nerolla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy