User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 21:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > lisää muistia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Lisää muistia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

3 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2007 @ 08:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarvitsisin uudehkoon koneeseeni lisää keskusmuistia. Tällä hetkellä sitä löytyy vain 1 GB ja haluaisin nostaa tuon 2 GB. Konetta kootessa päädyin ostamaan Transcendin 1 GB DDR2 SDRAM 667 -kamman Pixmaniasta näytön kanssa samaan aikaan.

Kysymys siis kuuluu, että mistä kannattaisi ostaa ja onko merkillä väliä?
Muun koneen kokoonpano näkyy allekirjoituksessa.
Staff Member

1 tuotearvio
_
24. helmikuuta 2007 @ 08:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Merkillä ei ole väliä, mutta jos olet miettinyt DualChannelia niin kannattaisi ostaa varmuuden vuoksi mahd. identtinen kampa.
Member

3 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2007 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No olisikohan toi tarpeeksi identiteettinen?
http://www.tietoasema.fi/eshop/?pcode=KVR667D2N5%2F1G
AfterDawn Addict
_
24. helmikuuta 2007 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tahdo nyt mustamaalata pixmaniaa, mutta itse en sieltä hommaisi mitään. Olin nimittäin hommaamassa sieltä dvd:soitinta, mutta sitten törmäsin tähän keskusteluun.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?c...000000011581460

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
Member

3 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2007 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tilasin siinä muistin ja näytön yhteydessä jonkun kiinalaisen 14 ? virtalähteen tossa marraskuussa. Näyttö ja muisti tuli niinkuin pitikin kotiinkuljetuksella, mutta virtalähdettä ei ole vielä kuulunut. En kyllä tuolta enää tilata kun näyttää kaikenlaista ongelmaa sielä olevan. Ja nettikaupassa kyseisen virtalähteen kohdalla on viimeiset neljä kuukautta lukenut 'Tilapäisesti loppu'. On tää verkkokaupasta ostettu ylijännite- ja oikosulkusuojalla varustettu 500W varmasti parempi. ;)
AfterDawn Addict
_
24. helmikuuta 2007 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en kyllä pistäisi koneen sisälle 14? poweria vaikka minulle maksettaisiin 14?.=)

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2007 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Offtopikkina. Itse ostin ~½ vuttasitten halvan kopan vanhalle lähes kelvottomalle koneelle ja se sisälsi vielä virtalähteen(joku erittäin halppis) mutta en koskaan usklaltanut pistää sitä seinään, vaikka ostinkin lähes kaverin liikkeestä... hain vain koppaa...

Eli pointti. Ennen halppispowerin kokeilua kanatta tarkistaa turvamerkinnät, itse johdosta ja virtalähteestä!...

Edit: saman liikkeen "kaveri" kertonut powereista ja niitten tuhoista(listaa jossain netissä, en muista juuri nyt missä. google..), joidentakia on jouduttu palauttamaan halpoja powereita, eli turvallisuus kuitenkin kaikille tärkein...

Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. helmikuuta 2007 @ 16:39

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > lisää muistia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy