User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 30.7.2025 / 01:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > agp näyttis fujitsuun
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
AGP näyttis fujitsuun
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
samovari
Suspended due to non-functional email address
_
24. helmikuuta 2007 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs oon kaverille hankkimassa näyttistä sen fujitsuun. AGP väylä siin on, mutta onko niissä pakettikoneissa minkään näkösiä rajotteita tai muita. SIin on pena 4 30ghz ja emolevy on gigabit jos oikein muistan ja siin on 512 ramia tosin ostan samaan syssyyn toisen kamman. mikä olis tohon hyvä näyttis ja onko se ihan tavan tyylillä rakennettu.

Minkalainen pitäs olla virtalähe että tuo 7600gt toimis
ja mitä muuta näyttis vaati toimiakseen

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. helmikuuta 2007 @ 11:43

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2007 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Geforce 7600GS. Esim tällainen Club3D
Junior Member
_
24. helmikuuta 2007 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla FS Scaleo 600. 3GHZ, 1.5GRam, GF6800(ehkä vaihdan Radeon x1950Pro kortin), 2 kovoo...etc.

Virtalähteen luultavasti joutuu vaihtaan(mulla oli 300W)..nyt 400W Nexus.

Viel tänä keväänä tulossa DX10 AGP kortti NVidialta...oottelen sen julkaisuu itse viel.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2007 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Wildemar:
Mulla FS Scaleo 600. 3GHZ, 1.5GRam, GF6800(ehkä vaihdan Radeon x1950Pro kortin), 2 kovoo...etc.

Virtalähteen luultavasti joutuu vaihtaan(mulla oli 300W)..nyt 400W Nexus.

Viel tänä keväänä tulossa DX10 AGP kortti NVidialta...oottelen sen julkaisuu itse viel.

Jos tuohon koneeseen meinasit 1950:stä radeonia, niin prossusta tulee hivenen pullonkaula.
EDIT: Jaa niin, eipäs 8800:sesta ollutkaan AGP-mallia. Mutta anyway, ei tuon luokan koneeseen kannata sellaista ostaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. helmikuuta 2007 @ 11:02

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > agp näyttis fujitsuun

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy