User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 00:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > yksinkertaiseen kysymykseen suora vastaus niiltä joilla on varmaa tietoa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Yksinkertaiseen kysymykseen suora vastaus niiltä joilla on varmaa tietoa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
attack3
Junior Member
_
24. helmikuuta 2007 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli nyt pitäisi saada e6600 conroesta vähän enemmän tehoa irti. elikäs tarkoitus olisi nostaa kelloja tuosta 2,4 gigasta 3,0 gigaan. olen aika noobie näissä kellotus hommissa, jos joku voisi pistää valmiit kertoimet niin olisin kovin kiitollinen. täällä afterdawnissa monet ovat varmaan kyseistä prossua kellotelleet, eli nyt kaikki konkarit antakaa vinkkejä kuinka homma hoituu. jos olen oikein ymmärtänyt niin vakio prossujäähy riittää näille kelloille oiken hyvin, korjatkaa jos olen olen väärässä. tässä hommassa minulla on kaveri joka on aaavistuken enemmän näitten koneitten kanssa pelannut mukana. niin ja koneen kokoonpano näkyy sigussa. kiitoksia kaikille tukensa antaneille jo etukäteen. attack 3 kiittää.

asus p5b. c2d e6600. ddr667 1g x 2. club3d x1950xt. be quiet straightpower 650w. antec 150p.
liuzka
Member
_
24. helmikuuta 2007 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsella 333x9, voltit 1,300. Lämmöt idlenä noin 43-46 ja rasituksessa 55. Pelatessa nousee noin 58, koska näyttis tuottaa myös lämpöä koteloon niin ei saa enään niin kylmää ilmaa. Muistien jakajana 1:1. Pienemmilläkin volteilla varmaan kulkee komeasti, mutta emolevyn nollaus sen verran hankalassa paikassa, että joutuu vähän purkamaan niin en ole viitsinyt lähteä kokeilemaan.

E6600 (@3,0GHz/1,2500V), Zalman CNPS9500AT, P5B-Deluxe, 3Gb DDR2 (@666MHz), EN7950GT (@650MHz/1660MHz), Zalman VF900-Cu, Antec P180B, SyncMaster 225bw
attack3
Junior Member
_
24. helmikuuta 2007 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitoksia noista lukemista. mikähän vittu mun näytönohjainta vaivaa kun ei anna yhtään nostaa kelloja catalyst control center. heti menee kone jumiin, kun nostelee noita näyttiksen kelloja. jos joltain löytyy parempia ohjaimia tohon näyttikseen, niin siitä vielä kiitokset. onkohan tossa catalystissä joku saatanallinen bugi että se sekottaa koko järjestelmän. latasin just uusimmat catalyst 7.2 ajurit ja tuntuu että ei toimi ollenkaan. perkele hermo menee näitten vehkeittein kanssa, mutta sehän on tuttua afterdawnin porukoiden kesken. eikö??? =) =)????

asus p5b. c2d e6600. ddr667 1g x 2. club3d x1950xt. be quiet straightpower 650w. antec 150p.
Mainos
_
__

_
Senior Member

5 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2007 @ 21:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimeiskohan ATIToolilla?
http://www.techpowerup.com/atitool/

"Arbeit macht frei"
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > yksinkertaiseen kysymykseen suora vastaus niiltä joilla on varmaa tietoa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy